Naujas Renault požiūris į komercines transporto priemones
Prieš 15 metų su „Kangoo“ tapusi visiškai elektrinių komercinių transporto priemonių pradininke, „Renault“ visada laikėsi novatoriško, į verslą orientuoto požiūrio kurdama profesionalams skirtą asortimentą, rašoma pranešime.
Turėdama platų modelių asortimentą su skirtingais energijos šaltiniais kiekvienam savo komercinių automobilių modeliui, gamintoja gali pasiūlyti individualų sprendimą, atitinkantį kiekvieną kliento poreikį.
Naujasis „Renault Master“, pripažintas „2025 metų tarptautiniu furgonu“, neseniai padėjo pagrindą naujiems segmento standartams dėl naujoviško požiūrio ir „Aerovan“ dizaino, kuris pasižymi geriausiu rinkoje efektyvumu tiek versijoje su vidaus degimo varikliu, tiek elektriniame modelyje.
Šiandien šis prekės ženklas žengia dar vieną žingsnį į priekį ir pristato naują elektrinių furgonų šeimą, sukurtą ir suprojektuotą laikantis naujo požiūrio į naudojimą ir pritaikytą šiuolaikiniams profesiniams poreikiams.
LANKSČIOS, IŠMANIOS IR TVARIOS TRANSPORTO PRIEMONĖS VERSLO NAUDOTOJAMS
Nedideli matmenys ir manevringumas miesto gatvėse
„Trafic“, „Goelette“ ir „Estafette“ sukurti ant naujos visiškai elektrinės „riedlentės“ platformos, optimizuojančios krovinių talpą pagal transporto priemonės užimamą plotą, su minimalia priekine iškyša ir gale sumontuota galios pavara. Dėl to „Clio“ apsisukimo skersmuo yra toks pat mažas, kaip ir pats automobilis (10,3 m). Neapsiribojant vien ekologiniu atsakingumu, pagrindiniai veiksniai patogiam naudojimui mieste, yra kompaktiški matmenys ir manevringumas.
DIDELIS NUVAŽIUOJAMAS ATSTUMAS IR MAŽOS ENERGIJOS SĄNAUDOS
Tinkamas sprendimas kiekvienai situacijai: du baterijų variantai
Siekiant didesnio naudojimo lankstumo, „Trafic“, „Goelette“ ir „Estafette E-Tech“ tiekiami su galimybe rinktis iš dviejų baterijų sprendimų: standartinio ir ilgojo nuotolio.
Didelį atstumą įveikiantiems vairuotojams ilgojo nuotolio baterija su NMC (nikelio mangano kobalto) technologija užtikrina didžiausią energijos tankį ir didžiausią nuvažiuojamą atstumą: apie 450 km pagal WLTP* („Trafic“).
Verslo klientams, daugiausia dirbantiems miestuose, skirta standartinė baterija su LFP (ličio geležies fosfato) technologija ir be retųjų metalų, pvz., kobalto ir nikelio. Todėl automobilis yra konkurencingas kainos ir autonomijos atžvilgiu, o nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP* („Trafic“) siekia beveik 350 km ir atitinka daugelio specialistų poreikius.
800 V technologija ir itin greitas įkrovimas
Be patogaus ir universalaus nuvažiuojamo atstumo, baterijos taip pat įgijo naują 800 V greitojo įkrovimo technologiją, palengvinančią verslo klientų kasdienę organizacinę veiklą. Tai pirmas kartas, kai tokia technologija naudojama „Renault“ automobiliuose!
Naudojant nuolatinės srovės greitojo įkrovimo stotelę, baterija nuo 15 iki 80 proc. įkraunama greičiau nei per 20 minučių.
Naujos kartos elektros variklis
150 kW ir 345 Nm galios naujasis Europoje sukurtas elektros variklis išsiskiria dideliu efektyvumu: 95 proc. elektros energijos paverčiama mechanine energija.
HIPERJUNGIAMUMAS SU DEBESIJOS TECHNOLOGIJOMIS IR ELEKTROS TINKLU
SDV platformos lankstumas
Hipersujungtos ir atviros „Trafic“, „Goelette“ ir „Estafette“ – tai pirmosios „Renault“ transporto priemonės, kuriose įdiegta centrinė, keičiamos apimties ir lanksti SDV (programiškai valdomos transporto priemonės) architektūra. Į transporto priemones bus siunčiami automatiniai „Renault“ atnaujinimai, skirti prailginti tarnavimo laiką ir išvengti pasenimo problemų. Transporto priemones naudojantys specialistai turės dar daugiau galimybių, nes dėl SDV architektūros programinės įrangos moduliškumo skaitmeninė sąsaja bus integruota į transporto priemonės valdymo centrą.
V2X funkcijos
„Trafic“, „Estafette“ ir „Goelette“ turės energinės integracijos su apkrova (angl. „Vehicle-to-Load“, V2L) ir su tinklu (angl. „Vehicle-to-Load“, V2G) funkcijas.
Bus galima įkrauti išorinius įrenginius (V2L, iš transporto priemonės į elektros įrenginį) naudojant kištuką kabinoje, krovinių skyriuje arba per adapterį, kad būtų galima prijungti įrenginius (pavyzdžiui, įrankius, kompiuterius). Įrenginius galima integruoti į kėbulų gamintojų pertvarkytas transporto priemones (refrižeratorinius furgonus ir pan.) tiesiogiai prijungiant prie baterijos.
Juos taip pat galima prijungti prie elektros tinklo ir, naudojant dvikryptį įkroviklį, tiekti energiją iš įrenginio baterijos (V2G funkcija) atgal į elektros tinklą.
Konkurencinis pranašumas
Trumpai tariant, naujieji „Renault E-Tech“ furgonai sukurti taip, kad supaprastintų verslo klientų veiklą ir sumažintų eksploatacines išlaidas – visa tai pasiekiama įdiegiant iš esmės naują techninės ir programinės įrangos sistemą. Su „Kangoo“ tapusi visiškai elektrinių transporto priemonių pradininke, dabar „Renault“ toliau vykdo perversmą komercinių transporto priemonių rinkoje su naujuoju „E-Tech“ furgonų asortimentu!
„Renault Trafic E-Tech" – universalumo čempionas
Tikras visų galų meistras – SDV pagrindu sukurtas naujasis elektrinis „Trafic E-Tech“ perkelia universalumą į kitą lygmenį ir nustato naujus manevringumo, kompaktiškumo ir junglumo standartus.
Vardas, tapęs sėkmės sinonimu
1980 m. pradėto gaminti „Trafic“ modelio per tris kartas pagaminta daugiau kaip 2,5 mln. vienetų. Šis pavadinimas tapo sėkmės sinonimu vidutinių lengvųjų komercinių transporto priemonių rinkoje. Remdamasis šiuo paveldu, ketvirtosios kartos visiškai elektrinis modelis žymi revoliucinį pokytį.
Optimalūs matmenys
L1 furgono, sukurto ant elektromobilių „riedlentės“ tipo platformos su po grindimis sumontuota baterija ir gale esančia galios pavara, krovumas yra 5,1 m3, ilgis – 4,87 m, o plotis – 1,92 m (vienodas visose trijose transporto priemonėse). L2 furgonas su 5,8 m3 krovinių talpa yra 5,27 m ilgio ir turi 40 cm ilgesnę ratų bazę. Kartu iki 1,90 m sumažintas bendras aukštis, užtikrinamas patekimas į visas požemines automobilių stovėjimo aikšteles.
Modernus, aukštųjų technologijų, futuristinis dizainas
„Trafic“ pasižymi šiuolaikišku dizainu – trumpa priekinė iškyša, didelė ratų bazė ir aerodinaminis, vientisas kėbulas.
Taip pat aiškiai matoma aukštųjų technologijų įtaka – priekinė šviesos juosta išreiškia stiprų prekės ženklo identitetą. Ultramodernumo efektą dar labiau pabrėžia apšviestas logotipas ir iki dienos žibintų besitęsiančios šviesos linijos, sukuriančios pažangiai atrodantį šviesų išdėstymą.
Ši šviesos juosta iš karto patraukia akį ir vizualiai praplečia priekinę dalį. Po ja esantys priekiniai žibintai yra santūresnio dizaino.
Futuristinis „Trafic“ stilius taip pat atsiskleidžia jo priekiniame stikle, primenančiame šalmo skydelį ir sudarytą iš priekinio stiklo bei dviejų šoninių langų.
Modernus išskirtinio dizaino salonas
Tęsiant išskirtinį dizainą, salone yra tvirtas vamzdžio formos prietaisų skydelis, einantis iš vienos salono pusės į kitą. Nors vamzdžio forma yra nesenstanti, prietaisų skydelis taip pat yra itin modernus, nes turi du ekranus: 10 colių prietaisų skydelį ir 12 colių centrinį ekraną, pasuktą į vairuotoją (X°).
Sėdynės aptrauktos pilkos ir „Zeta“ mėlynos spalvos džinsinio audinio mišiniu su geltonais dygsniais ir pilku atspalviu arba baltais dygsniais ir mėlynu atspalviu.
Daugybė vietos daiktams
Verslo naudotojams vieta daiktams laikyti yra labai svarbi vairavimo patirties dalis, todėl „Trafic“ šį poreikį tenkina daugybe sumaniai suprojektuotų, erdvių skyrių. Be uždaros daiktadėžės, kabinoje yra daug atvirų, bet tinkamai padalytų skyrių: trys puodelių laikikliai ir dokumentų laikiklis po centriniu ekranu, trys daiktadėžės už prietaisų skydelio, dvi nedidelės spintelės abipus vairo, gili lentyna po „vamzdžiu“ keleivio pusėje ir dviejų aukščių daiktadėžės durelėse: viršutinė – smulkiems daiktams, o apatinė – didelių gabaritų daiktams, pavyzdžiui, vandens buteliams. Už prietaisų skydelio, tarp „vamzdžio“ ir priekinio stiklo pagrindo, įrengta didelė erdvė, kurioje galima saugiai laikyti įvairius daiktus, pavyzdžiui, užrašų knygelę, striukę ar bloknotą. Atskleidžiant transporto priemonės patvarumą, ši sritis, matoma tiek iš vidaus, tiek iš išorės, pagaminta iš natūralaus pluošto ir polipropileno kompozitų (NFPP).
„Renault Goelette E-Tech": nestandartinių sprendimų čempionas
Turėdamas tą pačią platformą ir kabiną kaip ir „Trafic E-Tech“, „Goelette E-Tech“ išsiskiria didelėmis krovinių zonos pertvarkymo galimybėmis. Dėl sustiprintų ašių jis gali vežti iki 1,4 tonos krovinį, todėl gali būti pritaikytas bet kokiems „Renault“ numatytiems tikslams – pertvarkymus galima atlikti gamykloje ir „Qstomize“ ar sertifikuotų kėbulų gamintojų tinkle.
Istorinis vardas
Istorinė „Renault“ lengvoji komercinė transporto priemonė „Goelette“ kelyje pasirodė 1956 m. Dėl savo tvirtumo, patikimumo ir galimybės jį lengvai pertvarkyti, jis buvo vienas universaliausių furgonų, skirtų individualią veiklą vykdantiems verslininkams ar mažoms įmonėms, turinčioms specifinių poreikių.
Trys versijos vienoje gamybos linijoje
Tiesiogiai iš „Trafic“ furgono, iš kurio jis perėmė savo matmenis ir kabinos dizainą (išorę ir vidų), kilęs „Goelette“ visiškai išnaudoja „riedlentės“ tipo platformos lankstumą ir siūlo keletą skirtingų „gamyklinių“ versijų, tokių kaip, pavyzdžiui, važiuoklę be kabinos, didelės talpos kėbulą arba pailgintą kabiną.
Važiuoklė be kabinos skirta montuoti bet kokio tipo antstatus, kuriuos siūlo kėbulų gamintojai, kad būtų patenkinti įvairių specialistų poreikiai.
Priklausomai nuo kliento reikalavimų, ant važiuoklės gali būti montuojamas didelės talpos dėžės tipo kėbulas, kurio tūris gali viršyti 10 m3. Apatinėje „Goelette“ kėbulo dalyje, už kabinos yra įrengti specialūs komponentai, įskaitant galinį buferį su šoniniu skydeliu, kuriame įrengtas atsarginis ratas.
Gili kabina, kurioje galima vežti iki šešių asmenų, kartu su talpiu krovinių skyriumi taip pat bus surenkama pagrindinėje gamybos linijoje ir, kaip ir kiti pertvarkymo sprendimai, atitiks „Renault“ kokybės gamybos standartus.
„Renault Estafette E-Tech" – paskutinės atkarpos pristatymo čempionas
„Estafette E-Tech“ labai primena praėjusį rugsėjį pristatytą to paties pavadinimo koncepcinį automobilį. Tai pirmoji transporto priemonė, nuo pradžios iki galo suprojektuota taip, kad atspindėtų konkrečios verslo srities – paskutinės atkarpos pristatymo – specifikacijas ir vairuotojo patirtį.
Nauja kultinio furgono versija
„Estafette E-Tech“ yra modernaus ir novatoriško dizaino transporto priemonė. Jos pavadinimas – tai duoklė „Renault“ furgonui, kuris 1959 m. pradėjo perversmą savo rinkos segmente dėl sumontuotos priekinės varomosios ašies tuo metu, kai firminiai lengvieji automobiliai vis dar buvo varomi galiniais ratais. Nuo 1959 iki 1980 m. buvo pagaminta daugiau kaip pusė milijono „Renault Estafette“ furgonų.
Aukštumų siekis
„Estafette“ yra išskirtinai aukštas – 2,60 m, todėl 1,90 m ūgio vairuotojas, gabenantis siuntas, gali stovėti automobilyje stačias. Nors savo aukščiu jis skiriasi nuo „Trafic“, vis dėlto „Estafette“ turi tą pačią „riedlentės“ tipo platformą. Galimas vienas 5,27 m ilgio variantas. „Estafette“ krovumas siekia 9,2 m3.
Anamorfinė konstrukcija
Dizaino stilius atitinka „Trafic“, tačiau yra pritaikytas prie specifinių „Estafette“ proporcijų. Jame įrengtas vientisas kėbulas, į šalmo skydelį panašus priekinis stiklas ir priekinė juosta, iliustruojanti prekės ženklo identitetą. Galinių žibintų išdėstymas – homotetinė „Trafic“ modelio kopija.
Apatinė kėbulo apsauga su juoda grublėta apdaila pabrėžia kėbulo tvirtumą ir gebėjimą atlaikyti intensyvų naudojimą miesto aplinkoje. Šį bruožą vizualiai atkartoja ir stogo šoniniai skersiniai, kurie taip pat yra juodi, kad furgonas atrodytų ne toks aukštas.
Pažangaus dizaino durys ir angos
„Estafette“ komplektuojamas su stumdomomis šoninėmis durimis ir roletinėmis galinėmis durelėmis, kurių koncepcija ir detalės suprojektuotos taip, kad optimizuotų vairuotojų, pristatančių krovinius, darbą.
Ant išorinio bėgio pakabintos durys atsidaro ir užsidaro vienu judesiu, prieš tai jų nereikia patraukti, kaip paprastai būna furgonuose. Kad vairuotojų darbas būtų dar lengvesnis, išorinės rankenos suprojektuotos taip, kad jas būtų galima atidaryti net alkūne, kai vairuotojo rankos užimtos siuntiniais. Be to, siekiant palengvinti šį manevrą, buvo sumažintas dešiniųjų stumdomųjų durelių (šaligatvio pusėje) svoris, išimant daiktadėžę ir lango nuleidimo mechanizmą.
Kaip ir visose logistikos platformoms skirtose transporto priemonėse, galinėje dalyje vietoje varstomų durų, kurios neleidžia iki galo privažiuoti prie krovimo aikštelės ir užima daugiau vietos, yra roletinė užuolaida. Ji pasikelia vienu rankos judesiu, o ją sudarantys skersiniai ne susisuka į ritinį, o pasislenka ant lubų. Taip neprarandama aukščio kroviniams.
Optimizuotas salono dizainas
Kaip ir „Trafic“ bei „Goelette“, per visą kabinos plotį eina vamzdžio formos prietaisų skydelis. Skirtumas tik tas, kad jis 20 cm aukštesnis ir turi paprastesnį apatinį išdėstymą, siekiant sukurti papildomos vietos daiktams dešinėje vairuotojo pusėje. Vairuotojo skyrius optimizuotas taip, kad jame būtų pakankamai laisvos vietos, o sulankstomoje sėdynėje gali sėdėti keleivis arba ji gali būti naudojama vairuotojo mokymams.
Vairuotojo sėdynė įrengta ant pakylos, kad iš jos atsivertų panoraminis išorės aplinkos vaizdas ir būtų galima lengvai pereiti nuo vairo į krovinių skyrių. Vairuotojas, paspaudęs mygtuką, aktyvuoja sustojimą, dėl kurio automatiškai atsidaro vidinės durys ir įsijungia išoriniai avariniai žibintai.