Pasimatymas su „Volkswagen Golf GTI“
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
- Volkswagen Golf GTI
„Volkswagen Golf GTI“ pasaulį išvydo dar 1975 metais, kuomet gamintojas Frankfurto automobilių parodoje pademonstravo „karštąją“ pirmos kartos „Golf“ versiją.
Tai buvo itin paprastos idėjos įgyvendinimas – paprastam ir ekonomiškam automobiliui suteikti šiek tiek sportiškumo, išlaikant tą patį praktiškumą.
Pirmasis „GTI“ turėjo 1,6 ir 1,8 litro variklius, kurie atitinkamai generavo 110 AG ir 115 AG bei 140 Nm galią. Automobilis sverdamas vos 810 kg galėjo iki 100 km/h greitį pasiekti per 9 sekundes.
Po šio modelio pasirodymo, vėliau jam buvo suteiktas „karštojo“ hečbeko titulas. Jis buvo laikomas pirmuoju tokio tipo automobiliu rinkoje.
Dabar gi, daugelis automobilių gamintojų savo modelių gamoje turi ir „karštuosius“ hečbekus. „Volkswagen“ - ne išimtis. Gamintojas ir toliau gamina „GTI“ emblemą turinčius „Golf“.
230 AG
Taigi natūralu, kad pasirodžius atnaujintam septintos serijos „VW Golf“, pasirodė ir atnaujintas „GTI“ modelis.
Šis automobilis turi 2,0 litrų TSI variklį su 230 AG ir 350 Nm galia, kuri yra perduodama į ratus per 6 laipsnių automatinę greičių dėžę arba tiek pat pavarų turinčią mechaninę greičių dėžę.
Lyginant su pirmtaku, variklio galia išaugo 10 AG. Užsisakius „Performance“ paketą galima turėti 245 AG, vietoj anksčiau galimų 230 AG.
Žinant tai, kad standartinis, atnaujintas septintos kartos „VW Golf“ yra puikus automobilis, papildoma „arklių“ kaimenė ir sportiškumas „GTI“ modeliui suteikia itin daug papildomų pliusų ir dar daugiau žavesio.
Tokį raudoną („Tornado Red“ spalvos), dar gamyklos dažais kvepiantį „Golf GTI“ sutikome „Moller Auto Savanoriai“ atstovybėje. Tai nėra pigus egzempliorius, tačiau tiems kam reikia būtent tokio automobilio - „Golf GTI“ turėtų būti tinkamas pasirinkimas.
Nuo... iki
Bazinė „GTI“ versija kainuoja nuo 26 949 eurų, o jums matomo automobilio kaina siekia 38 535 eurus. Kainą taip išaugino nemažas papildomos įrangos sąrašas. Štai pavyzdžiui, jeigu norite parktronikų – jų kaina yra 532 eurai. Bazinė „GTI“ versija turi 17 colių ratlankius, o šis gražuolis apautas 19 colių „Brescia“ ratais, kurių kaina 1191 euras.
Navigacijos sistema prideda dar 728 eurus, garso sistema „Dynaudio Excite“ kaina pakelia dar 627 eurais.
O dar beveik 5 000 eurų papildomos sumos reikalauja asistavimo vairuotojui sistemų paketas, adaptyvus važiuoklės valdymas, šviesos diodų priekiniai žibintai, 4 durys su elektriniais langų kėlikliais gale bei išskirtiniai sėdynių apmušalai.
Bendras, taip sukomplektuoto „Golf GTI“ vaizdas tikrai labai patrauklus, o pamačius šį automobilį, taip ir norisi rankoje gniaužti jo raktelius.
„Karštieji" hečbekai
Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias „karštųjų" hečbekų kainas salonuose (2017 07):
Bazinės automobilių kainos salonuose:
Automobilis | Bazinė kaina, EUR | Pasiūlymai svetainėje MotorSniper.lt |
VW Golf GTI | 26 949 | - |
Ford Focus ST | 24 597 | - |
Peugeot 308 GTi | 27 900 | - |
Honda Civic Type R | 36 190 | Pasiūlymas su 17% nuolaida |
Renault Megane GT | 21 900 | - |
Seat Leon Cupra | 30 320 | Pasiūlymas su 15% nuolaida |