You are here

„Ford Fiesta" kvietė vilniečius į pasimatymą

  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Paskutinę „Midsummer Vilnius“ festivalio dieną svečius į pasimatymą su naujuoju „Ford Fiesta“ kvietė stilingais akiniais pasidabinęs automobilis. Valdovų rūmų kiemelyje publikai buvo parodytas naujasis septintos kartos „Ford Fiesta“. Pristatydama šį spalvingą miesto automobilį, „Inchcape Motors“ marketingo vadovė Justė Šataitė pabrėžė, kad nauja „Fiesta“ išpildys tiek verslo, tiek ir individualių vartotojų poreikius.

Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka

„Naujos kartos „Ford Fiesta“ – intuityvus, erdvus ir stilingas miesto automobilis, traukiantis akį išskirtinėmis formomis, o protą – naujausių technologijų gausa. Naujoji „Fiesta“ nė per nago juodymą nenusileidžia savo pirmtakų savybėms, už kurias jį mėgsta ištisos vairuotojų kartos“, – sakė Justė Šataitė.

Anot jos, „Ford Fiesta“ į B segmentą atsineša visą pluoštą naujovių. „Fiesta“ modeliuose pirmą kartą siūlomas panoraminis stoglangis, premium garso sistema B&O PLAY, geriausia klasėje bagažinės erdvė 292 litrai (arba 1093 litrai), daugiausiai erdvės gale sėdinčių keleivių kojoms.

Išskirtinės klasėje vairuotojo pagalbinės sistemos

Daugybė pažangiausių technologijų „Fiesta“ padaro vienu moderniausių automobilių savo klasėje. Septintosios kartos „Fiesta“ išsiskiria ypatinga vairuotojo pagalbinių sistemų gausa. Pirmą kartą šios klasės automobilyje montuojama ir pėsčiųjų aptikimo sistema. Vairuotojo pagalbines sistemas naujojoje „Fiesta“ veikti įgalina dvi kameros, trys radarai bei 12 ultragarso jutiklių, kurie ne tik stebi aplinką 360 laipsnių kampu, bet ir leidžia stebėti kelią net 130 metrų į priekį – daugiau nei per visos futbolo aikštės ilgį. Ši sistema gali padėti išvengti susidūrimų ne tik dieną, bet ir naktį. Naujoje „Fiesta“ montuojama „Ford Active Park Assist“ sistema, kuri aptikusi kliūtį automatiškai aktyvuoja stabdžius.

Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Drauge su šiomis naujovėmis septintosios kartos „Fiesta“ automobiliuose galima rasti iš viso 15 vairuotojo pagalbinių sistemų, tokių kaip „Adaptive Cruise Control“, „Adjustable Speed Limiter“, „Blind Spot Information“, „Cross Traffic Alert“, „Distance Indication“, „Driver Alert“, „Lane Keeping Aid“, „Lane Keeping Alert“, „Forward Collision Warning“, laisvų rankų funkcija, automatinės ilgosios šviesos.

Našumas, užprogramuotas „Ford Fiesta“ genuose

„Fiesta“ variklių gamoje – daugybės prizų laimėtojas, penkis metus iš eilės laimintis „Pasaulio metų variklio“ titulą benzininis 1 litro „EcoBoost“ su 100, 124 ir 140 AG modifikacijomis. Kaip ir 1,5 litro TDCi dyzelinis agregatas, generuojantis 85 AG (10 AG daugiau negu pirmtakas). Taip pat 120 AG 1,5 litro TDCi – pirmasis naujos kartos didelės galios dyzelinis variklis. Jo degalų sąnaudos tik nuo 3,0 l/100 km.

Varikliai dirbs išvien su visiškai naujomis penkių ir šešių laipsnių mechaninėmis transmisijomis, pasižyminčiomis inovatyviomis trinties mažinimo technologijomis, padedančiomis anglies dvideginio išmetimą sumažinti iki 82 g/km, o degalų sąnaudas – net iki 3,2 l/100 km.

Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Degalų vartojimo efektyvumą užtikrina ir automatinė Start-stop sistema bei naujas Eco mygtukas.

Septintosios kartos „Ford Fiesta“ sukurtas taip, kad išlaikytų geriausią savo klasėje vairavimo dinamiką, todėl ji ne tik dar tvirčiau laikosi kelyje, bet geriau stabdo, yra lengviau valdoma ir suteikia puikią vairavimo patirtį. 4 milimetrais aukštesnė ratų bazė suteikė galimybę montuoti 18 colių ratlankius.

Nauja interjero dizaino koncepcija

„Fiesta“ yra pirmasis „Ford“ modelis, atsinešantis visiškai naują interjero dizaino filosofiją, pagerintas garso izoliacijos ir vibracijos savybes. Naujasis interjero dizainas orientuotas į patogumą, o dėmesys detalėms realizuojamas pasitelkus aukščiausios kokybės medžiagas, meistriškumą ir technologijas. Minkštos, malonių paviršių medžiagos sukuria erdvės bei prabangos jausmą.

Naujos kartos „Ford Fiesta“ siūlo trijų ir penkių durų kėbulo tipų pasirinkimą bei keturias modifikacijas, pritaikytas vairavimo stiliui ir vertybėms. Stiliaus mėgėjams skirta „Titanium“ versija, sportiškumo išpažinėjams – „ST-Line“, prabangos gerbėjams – „Vignale“, o aktyvaus gyvenimo propaguotojams – miesto visureigio atributų turinti „Active“.

Atsižvelgdami į vis didėjančią pirkėjų poreikių diferenciaciją, dizaineriai sukūrė papildomų salono individualizavimo galimybių. Automobilio savininko vertybes ir skonį atspindės interjero stiliaus pasirinkimo „paketai“, pradedant sėdynių raštu, spalvomis ir baigiant medžiagomis. Centriniam prietaisų skydeliui, durų rankenėlėms, galinio vaizdo veidrodžio dangteliui bus galima parinkti patinkančias spalvas: lenktynių raudona (Race Red), geltona, Bohajaus įlankos žalia (Bohai Bay Mint), žydra (Deep Impact Blue), vario (Chrome Copper).

Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Naujojo interjero koncepcija apima ir lengvesnį įvairių funkcijų valdymą. Tai įgalina sudėtinga SYNC 3 – komunikacijos ir pramogų sistema su didelės raiškos 6,5 ar 8 colių skersmens jutiminiu ekranu, montuojamu arčiau vairuotojo regėjimo linijos. Daugybę ryšio ir pramogų kontrolės galimybių perkėlus į jutiminį ekraną, mygtukų skaičius centrinėje konsolėje sumažėjo kone per pus. Nuo įvairių mygtukų išlaisvintas ir vairas. Pirmoji segmente „Fiesta“ siūlo naują akių judesio sekimo sistemą.

Lietuvoje „Ford Fiesta“ kaina prasideda nuo 11 tūkst. 232 eurų. Norintys išbandyti naująjį „Ford Fiesta“ laukiami „Inchcape Motors“ salonuose.

Ford Fiesta/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: