You are here

Kaip dūžta ir kiek žvaigždučių verti „Renault Talisman" ir „Megane"

Nepriklausomos saugumo ekspertų „Euro NCAP“ organizacijos bandymuose „Renault Talisman“ ir naujojo „Renault Mégane“ pasyvus saugumas buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.

Drauge su naujaisiais „Espace“ ir „Kadjar“ modeliais, „Talisman“ ir „Mégane“ papildė „Renault“ modelių ketvertuką, kurių saugumas 2015 metais buvo įvertintas maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis.

Tiek „Renault Talisman“, tiek ir naujasis „Renault Mégane“ pasižymi dar didesniu saugumu, kurį užtikrina vairuotojo pagalbinių sistemų kompleksas, padedantis ir perspėjantis vairuotoją eisme, taip palengvindamas vairuotojo kasdienybę ir leisdamas susikoncentruoti į vairavimą.

CMF C/D platformos privalumai

Kalbant apie saugumą naujieji „Espace“, „Talisman“, „Kadjar“ ir „Mégane“ dalijasi tos pačios CMF C/D („Common Module Family“ – bendrųjų modulių grupė, skirta C ir D segmento automobiliams) platformos nauda. Tarp šios platformos privalumų galima paminėti gamyboje naudojamą itin tempimui atsparų plieną, iš kurio pagaminti lonžeronai, išorinės sijos ir skersiniai elementai (daugiausiai tie, kurie yra tarp variklio skyriaus ir salono). Vienas kvadratinis šio plieno milimetras gali atlaikyti net iki 120 kg siekiančią apkrovą.

Ši CMF C/D platforma taip pat apjungia efektyvias keleivių apsaugos sistemas, tarp kurių yra dvigubo veikimo priekinės saugos pagalvės, kurios išsiskleidžia priklausomai nuo smūgio krypties ir keleivio padėties. Ši funkcija „Talisman“ ir naujajam „Mégane“ automobiliui leido pelnyti aukštus suaugusiųjų ir vaikų apsaugos įvertinimo balus. Tuo tarpu saugos diržai turi įtempiklius ir prisitaikančius apkrovos ribotuvus, kurie įvertina apkrovos stiprumą, priklausomai nuo smūgio jėgos ir keleivių padėties. Šoninio smūgio metu priekyje sėdintys keleiviai turi dvigubą apsaugą, kurią užtikrina naujausios kartos šoninės saugos pagalvės ir dvejos užuolaidinės oro pagalvės.

Vairuotojo pagalbinių sistemų kompleksas

CMF C/D platformos dėka „Talisman“ ir naujasis „Mégane“ turi daug tų pačių vairuotojo pagalbinių sistemų, kurios yra ir naujajame „Espace“ automobilyje. Šie elektroniniai pagalbininkai yra sukurti kelyje padėti arba perspėti vairuotoją, taip pat suteikti daugiau komforto, leidžiant labiau susikoncentruoti į vairavimą.

Užtikrinant geriausią kelionės patirtį:

  • Prisitaikanti greičio palaikymo sistema automatiškai nustato automobilio greitį, išlaikant saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.

  • AEBS (Active Emergency Braking System – aktyvi avarinio stabdymo sistema) perspėja vairuotoją kada reikia stabdyti, kad išvengtų priešpriešinio susidūrimo. Avarinėse situacijose stabdžiai yra aktyvuojami automatiškai.

Perspėti vairuotojus:

  • Perspėjimas apie išvažiavimą iš eismo juostos.

  • Perspėjimo apie saugų atstumą sistema padeda išlaikyti saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.

  • Perspėjimo apie greičio viršijimą su ženklų atpažinimo sistema atpažįsta greitį ribojančius ženklus ir pagal juos nustato automatinės greičio palaikymo sistemos greitį.

  • Aklosios zonos perspėjimo sistema vaizdiniu įspėjimu perspėja vairuotoją kai viename iš automobilio šoninių veidrodėlių esančioje aklojoje zonoje pastebimas automobilis.

Suteikti vairuotojams didesnį komfortą ir leisti susikoncentruoti į vairavimą:

  • Priešais vairuotojo akis esančiame spalvotame ekrane rodoma daugumos vairuotojo pagalbinių sistemų informacija, automobilio greitis ir navigacijos sistemos nuorodos.

  • Tolimosios ir artimosios šviesos yra perjungiamos automatiškai, tad vairuotojui tuo rūpintis nereikia.

  • Vairuotojo pagalbinės sistemos taip pat turi ir statymo pagalbininką (su statymo jutikliais priekyje, gale ir šonuose), taip pat galinės eigos vaizdo kamerą.

Neleidžianti praslysti po diržais sistema: šiam „Renault“ išradimui jau 15 metų

Jau 15 metų „Renault“ tobulina technologiją, kuri priešpriešinio smūgio metu keleiviams neleidžia praslysti po diržais. Kurdami šią technologiją „Renault“ naudoja ypatingus manekenus, turinčius lankstesnes kirkšnių vietas, taip leidžiant sumodeliuoti labiau realias situacijas kelyje atitinkančias sąlygas. Ši technologija reikalauja dar daugiau dėmesio kuriant sėdynių ergonomiką ir įrengiant saugos diržų tvirtinimų vietas. O 2015 m. sausio mėn. „Euro NCAP“ protokolas, kuris kasmet yra griežtinamas, pirmą kartą pritaikė praslydimo po diržais ribojimo sistemos vertinimo kriterijų.

Automobiliai: