You are here

Į sedanų rinką „Renault“ meta savo „Talisman'ą“

„Renault“ naujasis sedaną „Talisman“ grįžo į rinką vietoj „Laguna“ modelio ir kovos dėl vietos po saule su „Volkswagen Passat“, „Audi A4“ ar „Opel Insignia“. Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 22 840 eurų (su PVM). Visos kainos ir įrangos lygiai

„Renault Talisman“ yra didelis automobilis: jo ilgis 4,85 metro, plotis 1,87 metro, o aukštis ne didesnis nei 1,46 metro. Ilga 2,81 metro ratų bazė užtikrina didelę keleiviams ir jų bagažui skirtą erdvę. 1,61 metro siekiantys priekinis ir galinis tarpuvėžiai suteikia solidžią, tvirtą išvaizdą.

„Renault Talisman“ pasižymi aukščiausio lygio salonu bei dėtuvėmis. Erdvė keliams ant galinių sėdynių siekia iki 262 mm, ji yra viena iš didžiausių šioje klasėje.

608 dm3 (VDA) bagažinės talpa yra didžiausia šiame automobilių segmente, todėl ji skirta šeimai… Ir ne tik jai, nes čia gali tilpti net keturi golfo krepšiai.

Versijose su elektra valdomomis sėdynėmis vairuotojo sėdynė automatiškai atsitraukia 50 mm atgal – taip palengvinamas įsėdimas. Vairuotojui užėmus savo vietą, sėdynė sugrįžta į pradinę padėtį.

Plačios priekinės Talisman sėdynės sukurtos galvojant apie aviacinės verslo klasės sėdynių komfortą, siekiant sukurti didžiausią įmanomą patogumą.

Nuo antrojo įrangos lygio Talisman siūlomas su horizontaliu 7 colių įstrižainės jutikliniu ekranu, o į geriau įrengtas versijas montuojamas 8,7 colio vertikalus ekranas yra didžiausias Talisman klasėje. R-LINK 2 veikia kaip planšetinis kompiuteris su įprastomis funkcijomis (priartinimas dviem pirštais, puslapių vertimas, perkėlimas tempiant ir t. t.). Grafika yra neperkrauta ir kruopščiai sukurta, pritaikant naudoti automobilyje.

4CONTROL suderinta su elektronikos reguliuojamais amortizatoriais

4CONTROL sistemą sujungdami su elektronikos kontroliuojamais amortizatoriais, „Renault“ efektyviai koordinuoja šių dviejų, automobilio valdymo savybėms itin svarbių komponentų – vairo mechanizmo ir pakabos – veiksmus. Veikdama kartu su 4CONTROL sistema, elektroninė amortizatorių kontrolės įranga užtikrina išskirtinį sukibimą su keliu ir važiavimo komfortą, staiga keičiant važiavimo kryptį. Dėl elektroninės amortizatorių kontrolės vingiuotuose keliuose vairuotojui suteikiama galimybė vairu atlikti staigesnius ir didesnės amplitudės judesius, neprarandant automobilio stabilumo balanso.

4CONTROL ir elektroninės amortizatorių kontrolės, kaip ir kitų kelionės malonumą užtikrinančių technologijų, veikimą koordinuoja MULTI-SENSE technologija. Dėl 4CONTROL pasiekiamas mažo miesto automobilio manevringumas.

4CONTROL sistema veikia nuolat. Esant mažesniam nei 50 km/h greičiui ir pasirinkus „Comfort“ režimą (60 km/h „Neutral“ režimu, 80 km/h „Sport“ režimu), galiniai ratai pasukami priešinga kryptimi nei priekiniai, pasiekiant didžiausią 3,5 laipsnio kampą. Talisman manevringumas padidėja taip, tarsi jo ratų bazė būtų sutrumpėjusi. Viršijus šias greičio ribas, galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Šis efektas yra sulyginamas su pailgėjusia ratų baze, suteikiant didesnį vairavimo malonumą, stabilumą ir saugumo pojūtį.

Varikliai

„Renault Talisman“ siūlomas su galią ir efektyvumą užtikrinančiais varikliais. Tai benzininis „ENERGY TCe 200“ ir dyzeliniai „ENERGY dCi 160“ bei „ENERGY dCi 130“ agregatai. Dėl vos 0,27 siekiančio aerodinaminio pasipriešinimo koeficiento ir 200 kg mažesnio nei didžiojo „Renault“ krosoverio svorio, šie varikliai puikiai atsiskleidžia po TALISMAN kapotu.

Tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai atitinka „Euro 6“ taršos normas ir tenkina didžiosios Europos rinkos dalies poreikius.

„ENERGY dCi 110“: 110 arklių galių ir nuo 1 750 aps./min. pasiekiamas 260 Nm sukimo momentas, degalų sąnaudos siekia vos 3,6 l/100 km, o CO2 emisija – 95 g/km. Tai yra geriausi ekonomijos rezultatai šioje klasėje. Didžiausias tokio automobilio greitis – 190 km/h. Šis variklis yra derinamas su mechanine 6 laipsnių transmisija.

„ENERGY dCi 130“: 130 arklių galių ir nuo 1 750 aps./min. pasiekiamas 320 Nm sukimo momentas. Šis variklis, pripažintas dėl jo pajėgumo ir taupumo, derinamas su šešių laipsnių mechanine transmisija (vėliau bus pasiūlyta ir versija su šešių laipsnių EDC transmisija). Priimtinomis dinaminėmis savybėmis pasižyminčios versijos degalų sąnaudos siekia vos 3,9 l/100 km (CO2 emisija – 102 g/km).

„ENERGY dCi 160 EDC Twin Turbo“: 160 arklių galių ir nuo 1 750 aps./min. pasiekiamas 380 Nm sukimo momentas. 265 Nm sukimo momentą pasiekiant jau nuo 1 250 sūkių per minutę (60 Nm daugiau nei senesniame variklyje), ši traukos savybė gali būti lyginama su dviejų litrų tūrio varikliu. Antroji turbina suteikia intensyvų greitėjimą esant aukštesniems sūkiams, plačiame diapazone sukuriant stiprią trauką ir dinamiką. Šis variklis yra derinamas su automatine šešių laipsnių EDC transmisija. Greitėjimas nuo 80 iki 120 km/h trunka vos 8,3 sekundės, degalų sąnaudos siekia vos 4,4 l/100 km, CO2 emisija – 115 g/km.

„ENERGY TCe 150 EDC“: 150 arklių galių ir nuo 2 500 aps./min. pasiekiamas 220 Nm sukimo momentas. Šis variklis yra siūlomas su automatine 7 laipsnių EDC transmisija. Jis dideliam „Renault“ sedanui suteikia žvalią dinamiką: greitėjimas nuo 0 iki 100 km/h trunka 9,6 sekundės, didžiausias greitis – 215 km/h. Pagal NEDC metodiką matuojamos degalų sąnaudos siekia 5,6 l/100 km, CO2 emisija – 127 g/km.

„ENERGY TCe 200 EDC“: 200 arklių galių ir nuo 2 500 aps./min. pasiekiamas 260 Nm sukimo momentas. Šis benzininis variklis, sukurtas „Renault Sport“ variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu pagrindu, „Renault TALISMAN“ leidžia mėgautis sportiškais genais ir greitėjimu esant vidutiniam sūkių diapazonui. Jo guvią natūrą atspindi 7,6 sekundės trunkantis greitėjimas nuo 0 iki 100 km/h, tačiau jo „aštri“ dinamika ir vairavimo malonumas nereikalauja ekonomijos aukų – degalų sąnaudos tik 5,6 l/100 km (CO2 emisija – 127 g/km). Šis variklis yra derinamas su automatine 7 laipsnių EDC transmisija.

„Renault Talisman“ bus siūlomas keturių įrangos lygių:

  • „Life“,

  • „Zen“,

  • „Intens“,

  • „Initiale Paris“.

Pati brangiausia „Renault Talisman“ modifikacija - „Initiale Paris“ su 160 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru kainuos 36 370 eurus.

KAINOS

Talisman LIFE“

  • Dyzelinis „dCi 110“: 22840 eurų (su PVM)

Talisman ZEN“

  • Benzininis „Energy TCe 150 EDC“: 25800 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 130“: 25800 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC“: 28750 eurų (su PVM)

Talisman INTENS“

  • Benzininis „Energy Tce 150 EDC“: 27520 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 130“: 27520 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 130 EDC“: 29120 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC“: 30470 eurų (su PVM)

Talisman INITIALE PARIS“

  • Benzininis „Energy Tce 200 EDC“: 35510 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC“: 36370 eurų (su PVM)

Papildomas mokestis už versiją GRANDTOUR – 980 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: