Nissan Juke: Stilių ir susižavėjimą išlaikęs antrokas
Prisipažinkite, kurioje pusėje jūs buvote tada, kai „Nissan Juke“ pirmą kartą parodė savo veidą? Ar kėlėte lentelę su 10 balų ar nė nedvejodami skyrėte keturis, o gal net ir aštuonis „Ne“?
Faktas toks, kad ir koks bebuvo jūsų pasirinkimas, automobilis įrodė savo populiarumą ir turėjo didelę paklausą. Net ir Lietuvoje, kur automobilių pirkėjai ne dažnai ryžtasi išskirtinesnės transporto priemonės įsigijimui, o klaviatūrų riteriai yra itin konservatyvūs ir visada viskuo nepatenkinti, „Juke“ užkariavo gatves.
Pasaulyje parduota beveik vienas milijonas šių japonikų automobilių.
Mados pradininkas
Būtent šis daug kam nepriimtinos išvaizdos automobilis pradėjo diktuoti naujas madas, dėl ko ir kiti automobilių gamintojai ėmė raitotis rankoves ir kurti įdomesnius, nenuobodžiai atrodančius krosoverius.
Tada, dar gūdžiais 2010 metais, pasirodęs „Nissan Juke“ nustebino visus. Tai buvo gana drąsus gamintojo žingsnis, parodant pasauliui taip atrodantį automobilį. Tačiau, kaip jau visi žinome, šis ėjimas buvo labai teisingas. Be to, 2013 metais dar buvo pasiūlyta ir karštoji „Juke Nismo RS“ versija su 218 AG ir 280 Nm.
Vis dar madingas Antrokas
O kaip gi yra dabar su antra „Juke“ karta? Ar ji irgi stebina?
Iš tikrųjų, tai tokios nuostabos nėra, nes visi jau įpratę prie įdomiai atrodančių, stilingų, savitu išskirtinumu pasižyminčių automobilių. Kuo toliau, tuo labiau gamintojai nebebijo eksperimentuoti ir į rinką leidžia vis įdomesnius savo išvaizda automobilius.
Nors „Juke“ tokio pačio lygio (kaip jo pirmtakas) nuostabos nesukėlė, tačiau tai visiškai nereiškia, jog automobilis liko nepastebėtas. Jis ir toliau kelia susižavėjimą savo veržlia, išskirtine išvaizda, o važiuojant gatvėje, priverčia atsisukti praeivius, bei senesnių „Juke“ vairuotojus, kurie tikriausiai galvoje jau rezga planą apie atsinaujinimą.
Dailus modeliukas, puikiai „įsipaišantis“ skubančio ir modernaus miesto ritme, ar ne?
Erdvus interjeras
Įsėdus į antros kartos „Juke“ vidų, pasitinka jau kažkur matyti dalykai – D formos „Qashqai“ sutinkamas ir puikiai prie rankų prilimpantis vairas, skydelis bei žaismingi, „Juke“ modeliai būdingi apdailos elementai bei naujas, greitai veikiantis, jutiklinis, 8 colių skersmens multimedijos ekranas, klimato kontrolės skydelis. Visa tai garantuoja patogumą ir ergonomiškumą.
Gale – vietos pilnai užtenka 183 cm žmogui, keliai nesiremia į vairuotojo sėdynę. Tilptų tikriausiai ir kiek aukštesnis. Erdvu, nes lyginant su pirmtaku, čia papildomai atsirado beveik 6 centimetrai gale sėdinčių kojoms ir 1 papildomas centimetras galvai. Be to, penktadaliu išaugo bagažinės talpa – iki 422 litrų.
Interjere naudojamos medžiagos geros, bet nėra tobulos, tačiau čia galima įvairi individualizmo išraiška, nes gamintojas leidžia šiame automobilyje turėti „Alcantara“ verstos odos priekinį skydą, vientisos formos sportines sėdynes su galvos atramose įrengtais „Bose“ garsiakalbiais bei daugybę kitų dalykų. „Juke” turi milžiniškas personalizavimo galimybes keičiant stogo, kėbulo detalių ir salono apmušalų kombinacijas. Taigi prieš užsisakant sau labiausiai patinkančią kombinaciją – bus kur pasireikšti vaizduotei.
Litras
Automobilis tiek savo išvaizda, tiek vidumi nuteikia žaismingai, tačiau į visa tai šiek tiek deguto įpila automatinė greičių dėžė, kuriai lyg ir suteiktas variklio „nugesinimo“ vaidmuo. 1,0 litro, 117 AG turbininį variklį ji laiko po padu ir neleidžia jam elastingai kvėpuoti.
Šiek tiek agresyviau važiuojant juntamas pavarų perjungimas ar tiesiog automatinės greičių dėžės pasimetimas, nežinant kurią pavarą jungti. Žinoma, važiuojant visiškai, visiškai ramiai tas lyg ir nesijaučia – pavarų dėžės elgesys normalizuojasi.
Kelyje automobilis elgiasi pakankamai gerai, staigiau manevruojant posūkiuose turi polinkį į kėbulo svyravimus.
Važiuojant 110 km/h greičiu vidutinės degalų sąnaudos siekia apie 6,6 l/100 km. Skriejant paprastais užmiesčio keliais, kur greitis yra ne didesnis nei 90 km/h, o vietomis ir 50 km/h, degalų sąnaudos yra beveik panašios. Mieste, „Juke“ šimtui kilometrų kelio prašo įpilti beveik 10 litrų degalų. Tikėtina, kad bent litrą čia būtų galima sutaupyti, nes važiuota buvo visiškai negalvojant apie taupymą ir tik „Sport“ režimu, kuris visais būdais stengiasi suteikti bent šiek tiek daugiau laisvės varikliui.
Kaina
Kainuoja naujasis „Juke“ nuo 16 300 eurų, tai versija su 5 pavarų mechanine greičių dėže. Pigiausia versija su automatu kainuoja 20 500 eurų.