You are here

Nissan Juke Nismo RS: išdykęs gatvių vaikis

Kokią pravardę būtų galima duoti „Nissan Juke Nismo RS“? Kuomet žvelgi į jį, pirma šovusi mintis į galvą – jis simpatiškas išsišokėlis! Dalis jūsų tikriausiai iškart jam duos pravardę - „Bjaurybė“ arba „Multipla 3“. Haters gonna hate, ir nieko čia nepadarysi.

Faktas tas, kad ne kiekvienas gali būti „Juke Nismo RS“, o konkuruoti prieš šį automobilį taip pat nelabai yra kam.

Ech, graži ir gera bjaurybė!

Agresyvi išvaizda

Gatvėje „Nissan Juke Nismo RS“ nepastebėti neįmanoma. Jis atrodo agresyviai ir nusiteikęs savo išvaizda suerzinti kiekvieną: vienas varvins seilę, kitas gi spjaudysis.

Mes patekome į akistatą su juodos spalvos fainuoliu. Prie juodos puikiai dera sodrūs raudoni veidrodėlių dangteliai, antena ant stogo bei raudonos juostelės einančios per galinį ir priekinį bamperį bei slenksčių apdailas. Dar šis „Juke“ turi raudonus stabdžių suportus, o ant priekinių radiatoriaus grotelių ir bagažinės dangčio šviečia raudona „O“ raidė, pabrėžianti „NismO“ kilmę.

Dar jis turi anglies pluošto priekinio bamperio spoilerį ir iš tos pačios medžiagos pagamintą galinį spoilerį ant stogo. Karbonas yra iš papildomos įrangos sąrašo, standartiškas „Juke Nismo RS“ anglies pluošto negavo. Beje, pats bamperis ryškiai skiriasi nuo paprasto „Nissan Juke“ priekinės dalies, slenksčiai čia taip pat kitokie. Ir apskritai šis bjaurybė yra visiškai kitoks ne tik savo išvaizda, bet ir charakteriu.

Į kelią „Juke Nismo RS“ remiasi 18 colių „NISMO“ ratlankiais su 225/45 dydžio padangomis.

Odė sėdynėms!

„Juke'o“ viduje vėl visur akis pasitinka „Nismo“ emblema, neleidžianti pamiršti, koks kraujas teka šio sportinio padidinto pravažumo miesto automobilio kuro vamzdeliais. Beje, nukrypstant šiek tiek į šoną, paminėsime, kad jis varomas devyniasdešimt aštuntu benzinu, o kas susiję su skaičiumi 98 – mes labai mėgstame.

Pagrindinis akcentas automobilio viduje – sėdynės. O taip, sėdynės! Ne bet kokios sėdynės, o sportinės sėdynės! Recaro sėdynės! Labai patogios sėdynės, puikiai prilaikančiosios staigiuose posūkiuose.

„Juke Nismo RS“ sėdynės visiškai nevargino nei nugaros, nei kojų tiek važinėjant mieste, tiek riedant automagistralėje. Sėdi ir atrodo, kad visai jų nejauti, bet sėdynės jaučia ir vairuotoją, ir keleivį – tvirtai juos laiko ir apgaubia, kaip mylinti antroji pusė. Žinoma, šis malonumas kainuoja papildomus 500 eurų, nes tai nėra „Juke Nismo RS“ standartinės įrangos dalis, bet tas, kas buvo atsisėdęs į šiuos krėslus sutiks – verta!

Žvalgomės toliau salone – viskas plius-minus matyta paprastos versijos „Juke“ modelyje, neskaitant papildomų „Nismo“ žaislų. Vis dėl to akmenį į „Juke Nismo RS“ saloną teks įmesti. Automobilis rimtas ir ne pigus, todėl norėjosi geresnės plastmasių kokybės.

Ok, imam vairą į rankas ir jaučiam Alcantaros bei odos derinį, o prieš akis matome provokuojantį „Nismo“ tachometrą su raudonu ciferblatu. Vos tik patogiai įsitaisius ir paspaudus variklio užvedimo mygtuką, galvoje lieka tik viena mintis – bus super!

Du šimtai aštuoniolika „arklių“!

Šis juodas piktūnas po variklio dangčiu turi paslėpęs 218 „arklių kaimenę“ ir 280 Nm sukimo momentą. Visa tai mūsų bandytame automobilyje buvo perduodama į priekinius varomuosius ratus per šešių laipsnių mechaninę transmisiją (versija su keturiais varomais ratais turi 214 AG ir 250 Nm galią bei Xtronic CVT-M8 pavarų dėžę).

O taip! Viskas į ratus perduodama staigiai ir konkrečiai, o pagreitis iki 100 km/h tetrunka vos 7 sekundes. Taip ir norisi su šiuo „Juke Nismo RS“ paerzinti panašų pagreitį turinčius, sportiškus automobilius.

Nors automobilis turi „Eco“, „Normal“ ir „Sport“ režimus, tačiau naudojome tik pastarąjį, kadangi kiti du šiek tiek „prisuka kranelį“ ir neleidžia džiaugtis tuo, kam šis smagus automobilis sutvertas.

Visų pirma maloniai nuteikia nuolatos girdimas 1,6 litro keturių cilindrų variklio burzgesiukas. Jo klausantis muzika nėra būtina.

Su „Juke Nismo RS“ norisi važiuoti ir važiuoti, vis jausti pagreitį, jausti kaip puikiai priekyje veikia riboto slydimo diferencialas, kuris susitvarkė su visomis užduotimis įveikiant staigius posūkius didesniu greičiu ir visuomet pažeminta pavara, gręžiančia variklį maksimalaus sukimo momento ribose. „Juke Nismo RS“ norėjosi užvaikyti posūkiuose – velniūkštis susitvarkė šauniai! Įvažiuoja į juos ir išvažiuoja iš jų stabiliai ir su ugnele, o vairuotojas visuomet tvirtai laikosi krėsle.

Kalbant apie posūkius - būtent sėdynės, blokiruotė, standesnė važiuoklė bei variklio galia ir suformuoja stiprų ir nepalaužiamą „Juke Nismo RS“ charakterį. Keliam rankas į viršų ir vienbalsiai rėkiam: automobilio valdymas toks pat puikus, kaip ir pagreitis!

Per daug pagyrų? Pabandykite – neabejojame, kad patiks. Tik žinoma, čia ne „Porsche“, ne „Ferrari“ ir ne „GT-R“. Tai tiesiog padidinto pravažumo miesto automobilis, turintis dar ir padidintą variklio galią, pagreitį, valdomumą. Sėdėsena lyg ir aukšta, bet jautiesi kaip ant žemės nuleistame sportiškame automobilyje.

Kiek „ryja“?

Atidarius „Nissan Juke Nismo RS“ kuro bako dangtelį, pasitinka įspėjimas, kad pilti reikia tik 98 markės benziną. 218 „Nismo“ kilmės „arklių“ mėgsta gerą gėrimą.

Kiek jie sunaudoja? Testo metu važinėjant mieste įvairias režimais, nevengiant staigiau pajudėti nuo raudono šviesoforo signalo, borto kompiuteryje kuro sąnaudos svyravo šiek tiek virš 11 litrų šimtui kilometrų. Važiuojant užmiestyje 90-100 km/h greičiu „Juke Nismo RS“ pasitenkino vos 6,3 litro degalų.

Gamintojas tuo tarpu deklaruoja, kad užmiestyje automobilis naudoja 5,7 litro degalų, o mieste tenkinasi 9,6 litro kuro šimtui kilometrų. Viskas labai logiška.

Kiek kainuoja?

Dviem ratais varomo „Nissan Juke Nismo RS“ kaina yra nuo 26 000 Eurų, iškart reikia pridėti dar 500 Eurų „Recaro“ sėdynėms. 4WD versijos kaina yra apie 3 500 Eurų didesnė.

Išdykęs miesto vaikis

Velniūkštis, padauža, išdykėlis - kiekvienas iš šių trijų žodžių puikiai apibūdina „Nissan Juke Nismo RS“.

Jis velniškai gražus, mėgstantis paišdykauti ir yra tikrų tikriausias padauža.

Video iš testo

Apžvalgą parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: 
Automobiliai: