Antros kartos „Nissan Juke": Didesnis ir išlikęs ryškiu
Praėjus beveik dešimtmečiui nuo kompaktiškų krosoverių standartą sukūrusio originalaus ir smagaus vairuoti pirmojo „Nissan Juke“ pasirodymo atnaujinti nusistovėjusias šio segmento taisykles dabar pasirengęs antrosios kartos modelis.
Dėl savo išskirtinio dizaino „Nissan Juke“ automobiliai, kurių Europos keliais važinėja jau beveik vienas milijonas, susilaukė didelio Europos pirkėjų susidomėjimo.
Dizainas
Didesniais gabaritais, sportiška stovėsena, įspūdingais 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir kupė stiliumi bei plaukiančia stogo linija išsiskiriantis „Nissan Juke“ grįžta atnaujinti B klasės krosoverių standartus. Naujausiame „Juke“ modelyje kaip standartinė įranga komplektuojami žibintai su LED technologija. Jis išsaugojo savo legendinius apvalius priekinius žibintus, kurie pasižymi nauju charakteringu Y formos dizainu, papildančiu „Nissan“ V formos groteles. 11 kėbulo atspalvių paletėje dabar atsirado išskirtinis atspalvis – „Fuji Sunset Red“.
Pasikeitė ir naujojo „Juke“ vidus. Jame yra daugiau vietos tiek keleiviams, tiek jų daiktams: atstumas iki salono gale sėdinčių keleivių kelių padidėjo 5,8 cm, galinės salono dalies vidaus aukštis padidėjo 1,1 cm, o bagažinės talpa siekia 422 l – tai lemia 20 proc. didesnį krovinių skyrių. Atnaujintame stilingame ir komfortiškame salone įrengta patogesnė vairuotojo sėdynė, o gale sėdintys keleiviai gali mėgautis didesne erdve. Taip pat minėtini patogesni valdikliai ir skyreliai daiktams laikyti. Prabangos įspūdį sukuria naujos minkštos medžiagos, panaudotos ant prietaisų skydelio, durelių ir kojų nišose. Jį dar labiau sustiprina kaip standartinė įranga komplektuojamos monoformos tipo sportinės sėdynės ir papildomai užsakomi „Alcantara®“ bei odiniai apmušalai.
Naujo lygio „N-Design“ įrangos paketas atveria naujas personalizavimo galimybes, kad pirkėjai galėtų suteikti savo „Juke“ individualų braižą. Siūlomos įvairios kėbulo, stogo ir salono apmušalų kombinacijos, leidžiančios sukurti urbanistinį, prabangų ir sportinį „Juke“ įvaizdį. Siūloma ir išorės personalizavimo įranga – galima priderinti buferio apdailą, šonines apdailos juostas ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankius.
Variklis
Antros kartos „Juke“ už savo pirmtaką tapo didesniu ir erdvesniu. Naujasis modelis yra 4210 mm ilgio (buvo 4125 mm), 1595 mm aukščio (25 mm aukštesnis) ir 1800 mm pločio (15 mm platesnis). Tačiau visa tai leido jam išlikti kompaktišku ir 23 kg palengvėti. Dėl panaudoto itin tvirto plieno naujasis modelis pasižymi tvirtesne platforma, kuri užtikrina didesnį stabilumą, geresnes važiavimo charakteristikas ir geresnį valdymą atliekant posūkius, taip pat suteikia didesnį saugumo ir kontrolės pojūtį.
„Juke“ yra varomas efektyvaus 1,0 litro trijų cilindrų 117 AG DIG-T benzininio variklio su turbokompresoriumi, kuris pagerina našumą, degalų ekonomiją ir važiavimo kokybę. Su juo komplektuojama šešių pavarų mechaninė arba septynių pavarų sportinė, svirtelėmis valdoma, dvigubos sankabos (DCT) transmisija su važiavimo režimo („Eco“, „Standard“, „Sport“) pasirinkimo funkcija, kad vairuotojai galėtų lengvai pritaikyti savo vairavimo stilių prie įvairių važiavimo sąlygų ir patirti tikrą džiaugsmą kelyje.
Naujasis „Nissan Juke“ bus ir toliau gaminamas „Nissan“ apdovanotoje gamykloje Sanderlende (JK). Pirmoji užsakytų modelių partija Europos klientus pasieks 2019 metų lapkričio pabaigoje.