You are here

Renault Megane: Gražu - pažiūrėti, malonu - vairuoti

  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Autorius Vytautas Pilkauskas

2015 metų Frankfurto automobilių parodoje susirinkusieji išvydo ketvirtos kartos „Renault Megane“ modelį, kurį prancūzų gamintojas paruošė rimtai kovai C segmente. Čia kuo didesnės vietos po saulę yra ištroškę begalė hečbekų, todėl „Renault“ kurdama naująjį „Megane“ kaip reikiant pasistengė ir šiam automobiliui sudėjo viską, kas geriausia.

Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tai miesto hečbekas, turintis šiuolaikišką dizainą, masažą atliekančias sėdynes, visas saugos sistemas, begalę pagalbinių priemonių vairuotojui, „GT“ versiją, kuri gali pasigirti visais keturiais vairuojamais ratais.

Šį automobilį galima apibūdinti trimis punktais: išraiškinga išvaizda, gausi įranga ir malonumas vairuoti.

Išraiškingas dizainas

Jau ne kartą tenka pagirti „Renault“, kad šie prancūziški automobiliai turi puikų dizainą. Kaip ir „Talisman“, taip ir „Megane“ - abu išlaiko tą pačią įspūdingą dizaino filosofiją. Atskiru žodžiu verta paminėti „Megane“ galinius žibintus, kurie atrodo beprotiškai nuostabiai. Važiuojant iš galo ir nežinant, kad priekyje rieda „Megane“, būtų galima pagalvoti, kad tai yra kažkokio superautomobilio galinė dalis.

Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gausi įranga

Renkantis „Renault Megane“, kiekvienas pagal savo norus ir galimybes gali rinktis vieną iš keturių įrangos versijų: „Life“, „Zen“, „Intens“ ar „Bose“. Būtent pastaroji buvo mūsų bandomajame modelyje – skųstis kokių nors privalumų trūkumų tikrai nebuvo jokios minties. Viskas, ko reikia ir kas galbūt nėra būtina: šildomas vairas, multimedijos sistema, masažą atliekančios sėdynės, erdvinio garso „Bose“ aparatūra, saugumo sistemos, projekcinis ekranas ant priekinio stiklo, eismo juostos sekimo sistema, parkavimo asistento sistema ir t.t.

Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Naudojamoms interjero medžiagoms galima skirti vidutinį įvertinimą.

Jausmas sėdint automobilyje geras, niekas čia netrukdo ir neblaško dėmesio, todėl galima pilnai nusiteikti maloniam vairavimui, kurį naujasis „Renault Megane“ garantuoja.

Vairavimo malonumas

Visų pirmą reikia pagirti itin informatyvų vairą, kuris klauso kiekvienos, net ir menkiausios vairuotojo komandos. Viskas persiduoda į tvirtą važiuoklę, kuri tik dar labiau priverčia džiaugtis šio automobilio valdymu bei jo stabilumu posūkiuose.

Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Stabdžiai taip pat gerai atlieka savo darbą. Jie nėra per aštrūs, bet nėra ir per minkšti – pats aukso viduriukas, kurio neretai pasigendama naujuose automobiliuose. Vairuoti „Renault Megane“ - vienas malonumas.

320 Nm

Pagyrimų sąrašas šiam automobiliui dar tikrai nesibaigė, nes pagirti reikia ir dyzelinį variklį, kuris yra ir dinamiškas, ir labai ekonomiškas.

1,6 litro dCI 130 dyzelinė jėgainė generuoja 130 AG ir 320 Nm galią. Maksimalus sukimo momentas yra juntamas vos nuo 1750 aps./min. - ir tai džiugina. Žinoma, tai nėra sprinterio savybėmis pasižymintis automobilis, nes jo pagreitis iki 100 km/h trunka 10 sekundžių, tačiau jo veržlumas sukuria geresnę iliuziją, nei faktai ant popieriaus. Pridėjus šiam dyzeliui bent 20-30 papildomų „arklių“, jis būtų tobulas vairuotojo draugas, bet norintiems dar daugiau greičio ir dinamikos, „Renault“ gali pasiūlyti „Megane GT“ versiją su 205 AG ir 280 Nm galia, 7,1 sek. pagreičiu iki 100 km/h, sportinėmis sėdynėmis bei visais keturiais vairuojamais ratais. Susigundėte? O taip, šią versiją tiesiog būtina bent jau išmėginti! Neabejojame, patiks.

Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Grįžtant prie 1,5 litro dyzelio, tai reikia jį pagirti už itin mažas kuro sąnaudas.

Kuro sąnaudos mieste

Važinėjant mieste pačiais įvairiausiais režimais, „Renaul Megane“ šimtui kilometrų kelio sunaudojo 5,7 litro degalų. Įveikta čia buvo 50 km atstumas, iš kurio borto kompiuteris parodė, jog 13 kilometrų pavyko nuvažiuoti, kuomet automobilis visiškai nenaudojo kuro. „Renault“ automobiliai mėgsta įvertinti automobilio ekonomiškumą „Pasauliniu balu“. Taigi mūsų pasivažinėjimas mieste buvo įvertintas 60 balų iš 100 galimų. Taip pat gavome vos 2 žvaigždutes iš penkių už Greitėjimą, tik 3 – už Pavarų perjungimą, bei keturias už Numatymą.

Gamintojas deklaruoja, kad mieste šis automobilis turėtų naudoti vos 4,7 litro degalų šimtui kilometrų. Darant išvadas pagal „Pasaulinio balo“ rezultatus, tai tikrai būtų galima pasiekti labai nesunkiai. Užtektų anksčiau perjungti pavaras ir lėčiau greitėti.

Kuro sąnaudos užmiestyje

Užmiestis. Automagistralė: vidutinis greitis 130,9 km/h, vidutinės kuro sąnaudos vos 5,5 l/100 km. Labai geras rezultatas!

Paprasti keliai: vidutinis greitis 81,5 km/h, o vidutinės kuro sąnaudos 5,1 l/100 km.

Gamintojas sako, kad užmiestyje automobilis turėtų naudoti vos 3,6 l/100 km. 4,0 – 4,5 litro yra tikrai įmanomas rodiklis.

Išvada

Ketvirtos kartos „Renault Megane“ yra automobilis, kurį būtinai turi išmėginti kiekvienas, galvojantis apie C segmento hečbeko įsigijimą. Kadangi čia konkurentų labai daug, todėl tikrai verta išmėginti kiekvieną jų ir atrasti labiausiai tinkantį variantą. Būtent tokiu tikrai gali būti ir „Megane“, nes automobilis turi puikią išvaizdą, didžiulį įrangos sąrašą, yra puikiai valdomas bei pasižymi veržliais ir ekonomiškais varikliais bei turi savybių, kurių pas konkurentus nėra.

Kainuoja jis nuo 14 480 eurų ir yra siūlomas tiek su benzininiais, tiek su dyzeliniais varikliais. Mūsų bandytos versijos kaina prasideda nuo 22 760 eurų.

Renault Megane/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: