You are here

„Volvo T6 Roadster“: Konceptas, sukurtas švedo garaže

  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster
  • Volvo T6 Roadster
    Volvo T6 Roadster

Pažvelgus į šį automobilį, tikriausiai ne vienas pagalvojo, kad tai galėtų būti „Plymouth Prowler“, tačiau ne – jis dėvi „Volvo“ ženkliuką.

Volvo T6 Roadster

Tokį konceptą Švedijos automobilių gamintojas atvežė į 2005 metų SEMA automobilių puošybos parodą, Las Vegase. Tačiau tai nebuvo paties gamintojo kūrinys. Šį „Hot-Rod'ą“ pagamino buvęs „Volvo“ darbuotojas.

Leif Tufvesson yra dirbęs „Volvo“ prototipų padalinyje, taip pat jis mokėjo puikiai restauruoti automobilius. Jo idėja buvo sukurti automobilį, kuriame atsispindėtų skirtingų „Volvo“ modelių formos. Be to, automobilis turėjo būti pagamintas iš įvairių „Volvo“ detalių.

Volvo T6 Roadster

Leif'as konstravimo darbus pradėjo 1998 metais. Viskas buvo atliekama rankomis, naudojant savo įrankius ir dirbant savo garaže. 2002 metų lapkričio mėnesį šis jau baigtas projektas buvo parodytas „Volvo“ kompanijos atstovams, kuriems visa tai labai patiko, nes darbas buvo atliktas labai kokybiškai ir atsižvelgiant į kiekvieną detalę. Todėl 2005 metais „Volvo“ panoro šį automobilį matyti „SEMA“ parodoje.

Po šio vienetinio, rankomis pagaminto automobilio galiniu dangčiu įtaisytas patobulintas, iš „Volvo S80“ pasiskolintas 2,9 litro, šešių cilindrų variklis su dvejais turbokompresoriais. Pasak kūrėjo, jėgainės galia yra apie 300 AG. Visa tai perduodama į didžiulius galinius ratus per automatinę 5 pavarų greičių dėžę, pasiskolintą taip pat iš „S80“.

Volvo T6 Roadster

Priekyje sumontuoti 330 mm skersmens stabdžių diskai ir suportai su 6 cilindriukais, gale sudėti stabdžiai nuo „Volvo S80“.

Priekyje uždėti 20 colių, o gale – 22 colių ratlankiai. Priekyje jų plotis 8,5 colio, o gale – 10 colių. Beveik visas automobilio kėbulas yra pagamintas iš 1,5 mm storio aliuminio. Automobilio svoris apie 1100 kg.

Viduje įtaisytos dvi sėdynės ir prietaisų skydelis iš „Volvo S80“, vairas yra paimtas iš „S60“ modelio, tačiau patobulintas.

Volvo T6 Roadster

Kategorijos: 
Automobiliai: