Moterų sukurtas „Volvo YCC“ konceptas
2004 metų Ženevos automobilių parodoje „Volvo“ pristatė „YCC“ (Your Concept Car) konceptą, kurio kūrimo procesą kontroliavo moterys. Gamintojo tikslas buvo sukurti automobilį iš moters perspektyvos. Kiekviename koncepto kūrimo etape būtent moterys tarė galutinį žodį.
Komandą sudarė penkios moterys iš „Volvo“, turinčios patirties įvairiose automobilių srityse. Be to, kartu su jomis dirbo dar ir trys dizainerės.
„YCC“ koncepto vidus buvo kaip asmeninis kambarys, į kurį buvo lengva įlipti ir išlipti, čia buvo erdvu, viskas išdėstyta patogiose vietose ir lengvai pasiekiama. Naudojamos medžiagos subtilios, o spalvos šviesios. Tai buvo daugiau kaip gyvenamasis kambarys, o ne vairuotojo darbo vieta. Būtent tai priminė spalvos ir naudojamos medžiagos. Buvo siūloma net aštuoni skirtingi sėdynių apmušalai, kad vairuotojas galėtų pasirinkti sau mėgstamiausią dizainą. Be to, jie lengvai nuimami ir lengvai išvalomi.
Vairuotojas prieš savo akis matė tik automobilio greičio rodmenis, likusį nuvažiuoti atstumą su turimais degalais ir navigaciją. Prietaisų skydas automobilyje buvo itin paprastas ir aiškus, kad niekas neblaškytų vairuotojo dėmesio.
Pavarų perjungimo svirtis buvo perkelta prie vairo, o tarp priekinių sėdynių sukurta erdvė daiktadėžėms.
Automobilio dizainas buvo sukurtas taip, kad vairuotojas nesunkiai galėtų matyti visus keturis automobilio kampus. Priekinė koncepto dalis buvo žema, o sparnai iškelti iki matymo lauko. Gale taip pat buvo nesunku matyti abu kampus.
Po variklio dangčiu buvo įkomponuotas 5 cilindrų variklis su 218 AG. Variklis pasižymėjo maža tarša. Taip pat jis turėjo ir start/stop sistemą. Be to, variklis jau nuo žemų sūkių pasižymėjo geru sukimo momentu. Galia buvo perduodama per 6 laipsnių automatinę greičių dėžę.
Įdomu tai, kad norint atidaryti variklio dangtį, reikėjo nuimti visą priekinę automobilio dalį, o variklis buvo suprojektuotas taip, kad tepalus reikėtų keisti tik kas 50 000 km.
Langų plovimo skystį papildyti buvo galima per šalia kuro bako užpylimo angos esančią angą. Abi jos buvo vairuotojo pusėje, ant galinio sparno. Be to, abi šios angos neturėjo dangtelių. Automobilis buvo apautas su run-flat tipo padangomis, kad pradūrus padangą, būtų galima laisvai pasiekti dirbtuves, nekeičiant padangos kelyje.