You are here

„VW Jetta”: po variklio dangčiu VR6, už nugaros – W8

Paprastai „Volkswagen Jetta/Bora“ nėra išskirtinis automobilis, tačiau šis dviem varikliais apginkluotas žvėris reikalauja ypatingo dėmesio.

Tai neeilinis „Jetta“, kadangi jo ratus suka ne vienas, o du varikliai. VR6 agregatas lyg ir nieko nenustebintų, jis sumontuotas po šio automobilio variklio dangčiu ir suka priekinius ratus. Tuo tarpu viduryje sumontuotas antrasis variklis, kuris suka galinius automobilio ratus – kelia daugiau susidomėjimo. Tai 4,0 litrų W8 širdis, išimta iš 2003 metų „VW Passat“, generuojanti 275 AG ir 370 Nm galią.

Šis projektas gimė visai netikėtai. Automobilio savininkas pirmiausia planavo visa tai sudėti į ketvirtos kartos „VW Golf“, tačiau tai paprasčiausiai ten netilpo. Todėl „Jetta“ leido išspręsti vietos problemą.

Beprotiškai geras projektas! Po variklio dangčiu VR6, o čia pat už nugaros W8.

Du varikliai, prietaisų skydeliai irgi du:

 

Automobiliai: