You are here

„BMW M3 GT E36“: ribotos serijos „M3" modelis

„BMW M3 GT E36“ buvo sukurtas dėl homologacijos žiedinėms lenktynėms. Pasaulį išvydo vos 356 tokios „kregždės“.

„BMW“ su „M3 E36“ modeliu norėjo dalyvauti „FIA-GT Class II“, „IMSA GT“ ir kitose žiedinėse lenktynėse. Tam reikėjo pagaminti atitinkamą skaičių automobilių, tinkančių legaliam važiavimui gatvėse. Taigi 1994 metais gamintojas pristatė tokį prototipą, o 1995 metai pradėjo ir jo gamybą. Per penkis mėnesius, nuo vasario iki birželio, buvo pagamintas visas planuotas skaičius „M3 GT“. Automobiliai per šį laiką buvo ne tik pagaminti, bet ir parduoti. 306 vienetai buvo su vairu kairėje pusėje, ir 50 – turėjo vairą dešinėje.

Lyginant su standartiniu „M3 E36“, „GT“ versija turėjo reguliuojamą priekinio bamperio spoilerį ir didesnį galinį spoilerį. Durys buvo pagamintos iš aliuminio dėl svorio taupymo. Iš viso šis modelis numetė apie 30 kg svorio lyginant su standartu. Automobiliui taip pat buvo sustiprintas kėbulas bei sumontuota tvirtesnė važiuoklė. Apautas jis buvo „BMW Motorsport“ ratlankiais: priekyje 17 colių skersmuo ir 7,5 colio plotis, gale – plotis 8,5 colio. Padangų dydis – 235/40.

Po variklio dangčiu slėpėsi 3,0 litrų S50B30 jėgainė, kuriai buvo pritaikyta nauja oro įsiurbimo sistema ir modifikuotas velenas, taip pat buvo sumontuotas ir lenktynėms pritaikytas tepalo siurblys. Variklio kompresija buvo 10.8, o galia siekė 295 AG ir 323 Nm. Maksimalus greitis siekė 275 km/h. Automobilio svoris 1 460 kg.

„M3 GT” buvo dažomas tik žalia spalva ir turėjo žalią interjerą.

Kategorijos: 
Automobiliai: