You are here

Vienas rečiausių „BMW" egzempliorių - „M3 GTR E46“

„BMW M3 GTR E46“ - tokių automobilių pasaulyje buvo pagaminta vos trys. Tai iš žiedinių lenktynių trasos į gatvę nužengęs automobilis.

„BMW“ ryžosi lenktynėmis sukurtą „M3 GTR“ bolidą suporuoti su standartiniu „M3 E46“, o gautą rezultatą paversti į legaliai gatvėse galintį važiuoti automobilį. Viso to reikėjo tam, kad 2001 metais „BMW“ gautų homologaciją ir galėtų dalyvauti ALMS (American Le Mans) lenktynių čempionate, nes prieš tai 2000 metais naudotas šešių cilindrų variklis buvo nekonkurencingas.

Tam tikslui buvo nuspręsta pagaminti ribotos serijos, tik 10 vienetų gatvei skirtų „BMW M3 GTR“, tačiau buvo pagaminti vos šeši tokie automobiliai. Trys iš jų buvo naudojami projekto vystymui ir vėliau buvo sunaikinti, o trys vienetai buvo pagaminti pilnai, kurie išliko ir yra laikomi „BMW“ kolekcijos dalimi.

Tiek lenktynėms, tiek gatvėms skirtas automobilis turėjo 4,0 litrų 8 cilindrų atmosferinį variklį. Bolido motoro galia siekė 450 AG ir 480 Nm, o gatvei skirtas automobilis turėjo 380 AG galingumą. Maksimalūs variklio sūkiai taip pat buvo skirtingi: 7500 aps./min. prieš 7000 aps./min. Visa galia buvo perduodama į galinius ratus per šešių laipsnių mechaninę greičių dėžę. Be to, automobilis dar turėjo ir riboto praslydimo diferencialą.

Be to, „M3 GTR“ gavo ypatingai tvirtą ir sportišką važiuoklę. Jis buvo nuleistas arti žemės žymiai daugiau nei standartinis „M3". Gatvei skirtas egzemplioriaus stogas, galinis spoileris, variklio dangčio angos buvo pagaminti iš anglies puoštu sustiprinto plastiko. Tai buvo tas pats, kaip ir lenktynėms skirtoje versijoje.

Kategorijos: 
Automobiliai: