You are here

„BMW M5 E34“ kabrioletas, kurio niekada nebuvo

1989 metais „BMW M“ divizijos kūrinių asortimentas buvo ribotas – ne toks kaip šiomis dienomis, kai praktiškai kiekvienas naujas „BMW“ modelis, nesvarbu kokiai klasei jis priklausytų, turi ir „M“ versiją.

Daugiau nei prieš dvidešimt penkerius metus to nebuvo ir „karštosios“ „BMW“ modelių versijos nebuvo „kepamos“ taip dažnai.

Idėja

Tais senais laikais „BMW“ vystė idėją, pristatyti „BMW M5 E34“ modelį be stogo, t. y. kabrioletą. Iš tikrųjų, ta idėja buvo daugiau nei idėja, nes Vokietijos automobilių gamintojas sukūrė „M5 E34“ prototipą su kabrioleto kėbulu. Automobilis turėjo dvejas, prailgintas duris, ir keturias sėdimas vietas. Šį „M5“ buvo ruošiamasis pademonstruoti 1989 metų Ženevos automobilių parodoje, bet likus savaitei iki renginio gamintojas atšaukė šį pristatymą, nors vieta kabrioletui ir buvo rezervuota.

Priežastis buvo viena – gamintojas išsigando, kad „M5“ kabrioletas gali pakenkti trečios serijos modelio kabrioletų pardavimams, kurie tuomet buvo „ant bangos“. „BMW M5“ kabrioletą buvo planuojama pardavinėti už 50 000 Didžiosios Britanijos svarų sterlingų.

Atskleidė paslaptį tik po 20 metų

Įdomu tai, kad net 20 metų „BMW“ šią paslaptį laikė neatskleistą – apie egzistuojantį vieną vienintelį „E34 M5“ kabrioletą taip niekas ir nežinojo. Tačiau 2009 metais, gamintojas minėdamas 25 metų „M5“ modelio jubiliejų, specialaus renginio metu pademonstravo paslaptyje laikytą prototipą, kuris tuomet tikrai visiems sukėlė staigmeną ir mintyse uždavė klausimą: „o jeigu..?"

Taigi šis „BMW M5 E34“ kabrioletas taip ir liko nepradėtas gaminti ir ilgai saugotas paslaptyje. Įdomu, ar „BMW“ dar turi panašių modelių, apie kuriuos niekas nežino.

Kategorijos: 
Automobiliai: