Du skirtingi Hyundai Kona: Abu tokie smagūs, kad sunku nupasakoti
5 puslapius – tiek būtų galima prirašyti apie antros kartos Hyundai Kona, kuris ant tiek fainas, kad galiausiai net įmanoma susitaikyti ir su jo išore, kuri tikrai kelia daug diskusijų. Garantuoju, kad tokių diskusijų dėl Kona eksterjero yra gerokai mažiau Azijos šalyse, kur kitokia kultūra, kiti įpročiai, pomėgiai ir pan.
Pamačius šį automobilį, kilo klausimas, ką vartojo korėjiečių gamintojo dizaineriai, bet puikios automobilių technologijų PLUG-IN konferencijos metu, automobilių dizaineris Tomas Jankauskas, kelis metus dirbęs Japonijoje, „Toyota“ kompanijoje, paaiškino, kodėl ten automobiliai yra kiek kitokie. Azija kitokia, nei Europa, ką ir paminėjau aukščiau.
Kona išorėje turi daug įvairių kampų ir detalių, bet skoniai visų skirtingi, tai geriau pakalbėkime apie interjerą ir vairavimą.
Prie vairo patogu, labai ergonomiška, yra daug fizinių mygtukų, aiški multimedijos sistema. Atrodo, kad čia Hyundai inžinieriai apgalvojo visas smulkmenas, sudėjo viską taip, kaip reikia. O ir komplektacija be galo gausi už adekvačias kainas.
Turime elektrinę Kona bei Kona Hybrid. Jų išorė šiek tiek skiriasi. Vidus bene toks pats.
Valdymo prasme, abu automobiliai ant tiek smagūs, kad sunku nupasakoti. Komfortiški ir tikslūs. Vairuoti juos be galo malonu, o jausmas sukinėjant vairą toks, lyg važiuotum traukinio bėgiais, kur jie besisuktų – jų linijos atkartojamos identiškai ir tiksliai. Pasakiškas jausmas. Gal tai WRC įtaka, kad jie taip gerai vairuojasi?
Kona turi įkyrias saugumo sistemas. Jos veikia labai gerai, sekdamos visus vairuotojo akių nukrypimus nuo kelio ir apie tai praneša garsiniu signalu. Kišasi jos į vairavimą ir tada, kai vairuotojas vairuodamas dėmesį ilgiau skiria naršymui multimedijos ekrane. Pavyko išprovokuoti net tokią situaciją, kad Kona neleido išjungti linijos palaikymo sistemos. Vos tik ją išjungdavau, po akimirkos ji įsijungdavo atgal.
Jeigu reiktų rinktis tarp hibrido ir elektros, rinkčiausi Kona Hybrid, kuris kainuoja nuo 30 990 eurų. Elektrinės versijos kaina prasideda 9 tūkst. eurų brangiau. Turi ji 65 kWh bateriją, o ją pilnai įkrovus galima įveikti apie 500 km.
O ką rinktumėtės jūs: elektrą ar hibridą?