Hyundai Inster: Ekonomiškas, erdvus, ergonomiškas
Hyundai Inster – unikalaus dizaino, mažas, bet erdvus, ergonomiškas bei ekonomiškas elektromobilis.
Yra dviejų baterijų ir dviejų elektros motorų variantai: 42 kWh ir 97 AG arba 49 kWh ir 115 AG.
Tai pasakojimas apie pastarąja versiją.
Dizainas – įdomus ir nekasdieniškas, daug įvairių detalių. Unikalu.
Mažas, bet erdvus – automobilio ilgis tik 3825 mm, o plotis – 1610 mm, tačiau viduje erdvu, puikiai galima atsisėsti galinėje sėdynių eilėje už savęs ir dar lieka vietos keliams. Aišku, tokios erdvės kaina – maža bagažinė, kuri yra 238 litrų talpos, tačiau galinės sėdynės slankiojasi, tai mažinant erdvę antroje sėdynių eilėje, galima turėti 351 litro bagažo skyrių. O jeigu vietos dar per mažai kroviniui, atlenkus galines sėdynes gaunamos lygios grindys, ant kurių sutilps 1059 litrai bagažo.
Ergonomiškas – prie vairo viskas gana patogu, yra ir ekranas, ir daug fizinių mygtuku. Viskas lengvai pasiekiama ranka ir aišku. Pasirūpinta įvairiomis jungtimis, yra net gi rozetė. Viskas teisingai išdėliota ir apgalvota.
Ekonimiškas – Hyundai elektromobiliai pasižymi mažomis elektros sąnaudomis, taigi Inster – ne išimtis. Magistralėje važiuojant 105-110 km/h greičiu – elektros sąnaudos neviršijo 14 kWh šimtui, o lekiant paprastu keliu iki 90 km/h greičiu buvo galima džiaugtis 12 kwh elektros sunaudojimu. Mieste – naudojo iki 17 kWh. Gamintojas sako, kad su pilna baterija galima nuvažiuoti iki 355 km atstumą.
Vairuojasi Inster smagiai, su juo įdomu vikriai sukiotis miesto gatvėse, ir parkuotis ten, kur kiti netelpa. Pakaba jaučia kelio nelygumus, o ir R17 ratai tam nepasitarnauja, bet dėl grožio reik šiek tiek aukoti komfortą. Automobilis nėra sportinis, taigi natūralu, kad vairas nėra itin informatyvus, tačiau važiuoti tas tikrai netrukdo.
Kainuoja Inster su didesne baterija nuo 27 990 eurų, o nuotraukose matomo modelio kaina – 30 840 eurų.