Penktos kartos Hyundai Santa Fe: galinė jo dalis patiks ne visiems
Penktos kartos Hyundai Santa Fe - atrodo šis automobilis įspūdingai, bet jo išvaizda patinka tikrai ne visiems. Iš priekio ir šono klausimų daug kaip ir nekyla - viskas plius-minus gerai, tačiau galinė dalis savo dizaino sprendimais gali gauti ne vieną neigiamą komentarą. Nepaisant to, mums dizainas patinka ir iš priekio ir iš galo, nors priekis su galu dizaino prasme nebūtinai atrodo lyg būtų to paties automobilio.
Viduje, ypač baltos spalvos interjere, vyrauja maksimali harmonija. Labai geras jausmas. Čia erdvu, o baltumas tą erdvumo pojūtį dar padidina. Kokybiškos medžiagos, prie jų prisilietus, kelia džiugesį rankoms.
Ergonomiškumas puikiai juntamas, kaip tai yra įprasta Hyundai automobiliams. Patinka, kaip juose apgalvoti įvairūs sprendimai viduje.
Vairuotojo stebėjimo sistemos čia taip pat labai akylai veikia ir net menkas žvilgterėjimas į multimedijos ekraną dažniausiai baigiasi įspėjimu. Hyundai automobiliai kartais net gi per daug kišasi į vairuotojo reikalus. Ir tas nepatinka. Pavyzdžiui, išjungus linijų skaitymą, automobilis pats gali sugalvoti jį vėl įjungti, motyvuojant tai, kad vairuotojas yra nedėmesingas.
Važiuoja 4.8 metro ilgio automobilis gerai. Pagal savo dydį jis nėra per daug galingas, o degalų sąnaudos ne kosminės. Hibridas, priklausomai nuo važiavimo, gali džiuginti vidutinėmis 8-10 litrų benzino sąnaudomis – šimtui kilometrų kelio. Tokiam dideliam automobiliui, tai yra labai geras rodiklis.
Hyundai Santa Fe gali būti su septyniomis arba šešiomis sėdimomis vietomis.
Hibridas turi 215 AG, o iš tinklo įkraunamas hibridas – 253 AG. Sukimo momentas pas abu 367 Nm. Pirmasis kainuoja nuo 53 990 eurų, antrasis – nuo 56 990 eurų. Kaina - nemaža.