You are here

Hyundai Kona N: „karštasis“ SUV su 280 AG

  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N
  • Hyundai Kona N
    Hyundai Kona N

Hyundai Kona N – padidinto pravažumo automobilis su 280 AG ir 392 Nm. Kitaip – „karštasis“ SUV. Pirma pažintis su šiuo automobiliu buvo dar 2021 metų rugsėjo viduryje, kuomet buvo galimybė jį išbandyti Parnu (Estijoje) įsikūrusioje lenktynių trasoje.

Hyundai Kona N

Taip, nors tai gatvei skirtas automobilis, tačiau su juo laisvai galima lėkti pagazuoti ir į lenktynių trasą, kur automobilis jaučiasi tikrai gana gerai ir leidžia pasidžiaugti vairavimu.

Kona N iki šimto įsibėgėja per 5.5 sekundės. Jis yra varomas priekiniais ratais, į kuriuos galia perduodama per aštuonių laipsnių dvigubos sankabos automatinę transmisiją. Automobilis turi pavyzdingai veikiantį riboto slydimo diferencialą. Nuostabiai murkiančią išmetimo sistemą. Sportines sėdynes. Rimtesnę stabdžių sistemą. 19 colių ratlankius. Na, ir visus kitus šiuolaikiniame automobilyje įprastus dalykus.

Vairuotojas gali susikonfigūruoti automobilį pagal daugybę įvairių nustatymų: variklio darbas, važiuoklės kietumas, išmetimo sistemos elgesys, valdomumas, pavarų dėžės darbas, riboto slydimo veiksmingumas. Taip pat jis turi Launch Control funkciją, o aktyvuota N Gear Shift funkcija leidžia dvidešimčiai sekundžių turėti žemam startui paruoštą pažemintą pavarą. Be to, dar ir rankinio stabdžio rankena – tradiciška, taigi esant norui, galima truktelėti.

Hyundai Kona N

Trasoje su Kona N tikrai smagu. Įsigijus tokį automobilį, trasoje jį tiesiog būtina išmėginti ir pajausti visą jo potencialą. Arba nepajausti, nes galbūt automobilis leidžia daugiau, negu sugebės jo vairuotojas.

Gatvėje su šiuo automobiliu važiuoti taip pat gera. Vienintelis dalykas, į ką reiktų atkreipti dėmesį, tai važiuoklės kietumas – važiuojant gatvėje optimaliausia ją susireguliuoti į Normal poziciją, nes kitu atveju bus vargas vargelis. Važiuoklė labai kieta ir važiuojant per didelius nelygumus tiesiog daužo kūną. Bet tai puiki priemonė norint vydyti užmiesčio kelių ar miesto gatvių inspektaciją – kūnas akimirksniu išduos, kuri gatvė yra itin duobėta ar kitaip nelygi.

Hyundai Kona N

Tiesa, degalų bakas galėtų būti kiek didesnis, nes dabar čia telpantys 50 litrų, besimėgaujant akceleratoriaus pedalu sugeba gana greitai išgaruoti. Aišku, automobilis nėra didelis, tai ir bent 80 litrų bako gamintojas tikrai nesugalvos į jį instaliuoti.

Išvada. Labai įdomus automobilis, tinkamas tiek važinėjimui kasdien, tiek geram laiko praleidimui lenktynių trasoje.

Kainuoja Hyundai Kona N – 36 990 eurų.

Hyundai Kona N

Kategorijos: 
Automobiliai: