You are here

Atnaujinto trečios kartos „Hyundai Santa Fe" apžvalga

  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Padidinto pravažumo automobilis „Hyundai Santa Fe“ pirmą kartą pasaulį išvydo dar 2000 metais, 2012 metais buvo pristatyta trečioji jo karta, kuri po keturių metų buvo atnaujinta.

Taigi kuo įdomus trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ faceliftas?

Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Faceliftas

Įprastai atnaujinti modeliai nepasižymi itin dideliu išorės atnaujinimo elementų skaičiumi ir formomis, tačiau jie visuomet tampa patrauklesni – ne išimtis ir atnaujintas „Santa Fe“. Jis gražesnis, subtilesnis, atrodo tvirčiau suręstas, turi daugiau išraiškingumo.

Išraiškos automobiliui suteikia naujos radiatoriaus grotelės, aštresnių formų priekiniai žibintai bei bamperyje įkomponuoti LED žibintai. Atnaujinti bamperiai, taip pat ir galiniai žibintai. Išorė tikrai šiuolaikiška ir neatsilikusi nuo 2016 metų madų.

Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Viduje atsirado didesnės įstrižainės ekranas, daugiau įvairių kontrolės mygtukų. Be to, interjeras pasižymi gera medžiagų kokybe, kurias liesti malonu.

Mygtukai

Kalbant apie pramogų sistemos valdymą, tai jai kontroliuoti gamintojas panaudojo tikrai per daug mygtukų. Dalis komandų yra atliekama pirštais baksnojant lietimui jautrų ekraną, kas dabar įprasta kiekviename naujame automobilyje. Tačiau kitą dalį komandų reikia atlikti spaudant mygtukus centrinėje konsolėje, kurie galėtų būti perkelti į pramogų sistemą, į pagrindinio meniu skiltį. Taip ant konsolės būtų mažiau mygtukų ir viską valdyti būtų tikrai patogiau. Paskaičiavome, kad čia būtų galima atsisakyti net 8 knopkių.

Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tęsiant kalbą apie mygtukus, tai važiavimo režimus valdanti knopkė „Drive Mode“ įtaisyta tikrai nepatogioje vietoje – kairėje pusėje už vairo. Ir nors žinai, kur šis mygtukas yra, tačiau vis tiek norisi pasižiūrėti prieš jį spaudžiant – tenka pasukti galvą ir nukreipti akis, kad rasti jį pasislėpusį už vairaračio. Patogiausia, kai tokią funkciją atliekantis mygtukas būna įtaisytas kur nors šalia pavarų perjungimo svirties.

Ok. Daugiau interjerui jokių pastabų rasti nepavyko.

Tilps visa šeimyna

Vairuotojas automobilyje jaučiasi patogiai, panoraminis stogas suteikia erdvės pojūtį, kurios ir taip netrūksta, tačiau sėdinčiam už vairuotojo keleiviui gali būti šiek tiek ankštoka. O vietų šiame automobilyje iš viso yra net septynios! Tiek antroji, tiek trečioji sėdynių eilė yra aprūpintos oro kondicionieriumi, o bagažo skyriuje galima rasti 220 V įtampos elektros lizdą. Taigi susisodinus visą šeimyną į šį „Santa Fe“ galima drąsiai leistis poilsiauti į gamtą ar tolimesnę kelionę užsienyje!

Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kaip ir „Hyundai Tucson“, taip ir „Santa Fe“, gerai sugeria kelio nelygumus. Žinoma, 19 colių ratlankiai važinėjant mieste jaučia mažesnes ir didesnes duobes ant kelio, tačiau per „gulinčius policininkus“ automobilis rieda maloniai, gerai jaučiasi ir ant žvyro, bei įvairiuose nelygiuose miško keliukuose. Važiuojant magistralėje - nesijaučia greitis, o šį pojūtį sukuria gera garso izoliacija.

200 „arklių“ apetitas

Bandyta atnaujinto „Santa Fe“ versija turėjo 2,2 litro dyzelinę jėgainę su 200 AG ir 440 Nm galia, kuri į ratus perduodama per 6 laipsnių automatinę greičių dėžę.

Magistralėje važiuojant vidutiniu 130 km/h greičiu „Santa Fe“ vidutiniškai sunaudojo 8,7 l/100 km, o paprastame užmiesčio kelyje esant 90 km/h greičiui ir 50 km/h greičiui gyvenvietėse – kuro sąnaudos sudarė 8 l/100 km, įskaitant kelis lėčiau važiuojančių transporto priemonių lenkimus.

Važinėjant mieste kuro sąnaudos svyravo nuo 10 iki 12 litrų – visa tai priklauso, kokiu svoriu akceleratoriaus pedalą veikia dešinė koja. „Santa Fe“ sukimo momentas vis gi provokuoja pajudėti iš vietos šiek tiek aštriau ir važinėti nesivaikant ekonomiškumo rodiklių.

Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gamintojas deklaruoja, kad užmiestyje automobilis naudoja 5,9 litro degalų, o mieste – 7,8 litro šimtui kilometrų kelio. Stengiantis siekti maksimalios ekonomikos – turėtų pavykti priartėti prie šių skaičių.

Saugus

Atnaujintas trečios kartos „Hyundai Santa Fe“ aprūpintas naujomis aktyvaus saugumo sistemomis: autonominis avarinis stabdymas, pastovaus greičio valdymo sistema, aklosios zonos stebėjimo sistema, tolimųjų žibintų automatinis perjungimas, skersinio eismo užpakalyje aptikimo sistema, nukrypimo nuo važiavimo juostos įspėjimo sistema. Automobilis taip pat turi keturias vaizdo kameras, kurios transliuoja puikios kokybės vaizdą į viduje įtaisytą ekraną ir parodo, kas dedasi aplink automobilį 360 laipsnių kampu. Dar verta paminėti ir išmaniąją statymo pagalbos sistemą bei automatiškai pasikeliantį galinį dangtį.

Kaina

„Premium-7“ komplektacijos, 2,2 litro dyzelinį variklį su 6 laipsnių automatine greičių dėže turintis ir keturiais ratais varomas, trečios kartos atnaujintas „Hyundai Santa Fe“ kainuoja 46 990 eurų.

Siūlomas jis su šiuo vienu dyzeliniu agregatu, kuriam į porą parinkta automatinė greičių dėžė ir keturi varomieji ratai. Pigiausia versija (Comfort-7) kainuoja 36 990 eurų. Be to, „Hyundai“ automobiliams suteikia 5 metų garantiją neribojant ridos.

Išvada labai paprasta – automobilis geras, kaprizų neturi, „prikibti“ prie jo nėra lengva, važiuoja jis gerai, vairuoti patogu ir malonu.

Atnaujintas trečios kartos Hyundai Santa Fe/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: