Aštuoni išskirtinai patobulinti „Audi“ automobiliai
Walter Treser – tai žmogus ėjęs „Audi Sport“ padalinio boso pareigas. Jis puikiai išmanė „Audi“ markės automobilius, todėl nenuostabu, kad turėjo šios markės automobilių tobulinimo dirbtuves, kur konstravo pačius įvairiausius ir itin įdomius projektus.
W. Treser itin aktyviai veikė 1981-1988 metais ir sukūrė unikalių „Audi“ modelių. Štai aštuoni jų.
HUNTER
Tai padidinto pravažumo itin komfortiškas automobilis, sukurtas „Audi 90 Quattro“ pagrindu. Jis turėjo 2,3 litro 160 AG variklį, 5 laipsnių mechaninę greičių dėžę ir galėjo pasiekti 180 km/h. Be to, automobilis turėjo ir trimis režimais blokuojamą diferencialą. „Hunter“ itin gerai elgėsi bekelėje.
LARGO
„Largo“ modelis buvo sukurtas „Audi 200“ pagrindu. Ir tai yra prailginta jo versija. 1985 metais „dvišimtinės silkės“ transformacija kainavo 65 000 Vokietijos markių.
LIGA
Tai patobulinimai skirti „Audi 80“. Į juos įeina priekinio ir galinio bamperio spoileriai, nauji slenksčiai, juodi galiniai žibintai.
LINER
Šį automobilį būtų galima pavadinti hibridu tarp sedano ir universalo. Jis sukurtas ant „Audi 100 Avant“ bazės panaudojant „Audi 200“ priekinius ir galinius žibintus. Įskaitant automobilį, klientui toks projektas kainavo beveik 100 000 Vokietijos markių.
Be patobulinto galo, automobilis dar gavo odinį interjerą, platesnius sparnus, priekinio ir galinio bamperio aptakus ir sportinę važiuoklę.
QUATTRO ROADSTER
Tai „Audi Quattro“, paverstas į kabrioletą su metaliniu sulankstomu stogu ir iki 250 AG pakelta variklio galia. Tai leido 100 km/h greitį pasiekti per 6,6 sek.
Kainavo toks kabrioletas 142 000 Vokietijos markių, o pagaminta jų buvo apie 40 vienetų.
SUPERPFEIL
Šis patobulinimų komplektas buvo skirtas tiek kupė, tiek sedanui. Tiuningo paketą sudarė priekinio bamperio spoileris, galinio bamperio aptakas, juoda „Audi“ žiedų emblema ant radiatoriaus grotelių, slenksčių apdailos ir galinis spoileris.
Taip pat automobilis gavo sportinę išmetimo sistemą, o 2,3 litrų variklio „viduriai“ buvo modifikuoti.
QUATTRO
Tai pirmasis Walter Treser kūrinys, kuriam buvo patobulintas interjeras: sportiškesnės sėdynės, ergonomiškas vairas, naujas prietaisų skydas su aštuoniais prietaisų skydeliais. 2,1 litro variklio galia buvo pakelta iki 240 AG ir tai leido 100 km/h greitį pasiekti per 6,7 sek., o maksimalus greitis siekė 230 km/h.
V8
Tai prailginta „Audi V8“ versija su prabangiu interjeru.