„Jeep Grand Cherokee SRT“: Važiuoji ir kaifuoji
Autorius Vytautas Pilkauskas
„Jeep Grand Cherokee SRT“ yra vienas tų padidinto pravažumo automobilių, kurį mielai vairuoti norėtų ne vienas. Į rimtą bekelę su šiuo automobiliu nenuvažiuosi – tam skirtas standartinis „Grand Cherokee“. „SRT“ labiau mėgsta atlikti mankštą ant asfalto, nes variklio galios perdavimas į ratus dirba visai kitais principais.
Atmosferinis 6,4 litro HEMI V8 variklis yra pagrindinis „SRT“ koziris, generuojantis 468 AG ir 624 Nm galią. 2,4 tonos sveriantį automobilį pagrindinė jėgainė išjudina vos per 4,8 sek. Norint itin puikiai startuoti, į pagalbą ateina „Launch Control“ sistema. Maksimaliai jis gali įsibėgėti iki 257 km/h.
Važiuojant ramiai automobilio variklis atjungia 4 cilindrus, taip leidžiant taupyti kuro sąnaudos, kurios normaliai važinėjant sudaro apie 15-16 litrų degalų šimtui kilometrų. Tačiau mėgstant stipriau pamaigyti gazo pedalą, jos kaip mat gali išaugti dvigubai. Tokiai situacijai paruoštas 90 litrų degalų bakas.
20 colių ratlankiais apautam automobiliui sustoti padeda „Brembo“ stabdžiai su 380 mm skersmens diskais priekyje ir 355 mm – gale.
Visureigis leidžia mėgautis ne tik greitu, bet ir komfortišku važiavimu net ir tada, kuomet režimas parinktas į „Sport“ padėtį. „SRT“ gerai sugeria nelygumus ir vairuotojui leidžia jų nepajusti, kas buvo juntama ankstesniame modelyje. Pagrindinis jausmas šiame automobilyje yra pagreitis, kuris vienodai gerai juntamas esant įvairiam greičiui.
Važiuoji ir kaifuoji, iškeitęs 65 542 eurus į „Jeep Grand Cherokee SRT“.