You are here

Hibridinis „Koenigsegg Regera“ 400 km/h pasiekia per 20 sek.

  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
  • Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka
    Koenigsegg Regera/Gamintojo nuotrauka

„Koenigsegg“ 2015 metais pristatydamas hibridinį superautomobilį „Regera“ nustebino ne vieną. Dabar gi 2016 metų Ženevos automobilių parodoje gamintojas pademonstravo jau pilnai produkcijai paruoštą automobilį. Pasak gamintojo, net 3000 pakeitimų buvo atlikta norint paruošti „Regera" produkcijai.

Pristatytas konceptas svėrė 1628 kg, tačiau švedams pavyko svorį dar sumažinti. Dabar „Regera" sveria vos 1590 kg. Be skysčių ir kuro jo svoris yra 1470 kg.

Naujasis „Regera“ generuoja net 1500 AG ir 2000 Nm galią, kurią bendrai sukuria benzininė jėgainė ir elektros motorai.

5,0 litrų V8 benzininis variklis sukuria 1100 AG galią, o trys elektros agregatai generuoja dar 700 AG. Visa ši milžiniška galia yra perduodama į galinius varomus ratus. Įdomu ir tai, kad šis superautomobilis neturi tradicinės greičių dėžės.

Taip. Parašyta teisingai. „Regera“ neturi greičių dėžės. „Koenigsegg“ sukūrė superautomobilį su viena pavara (santykis 2.85:1), pavadinta „Koenigsegg Direct Drive“ sistema (KDD). Dirbant su šia sistema, gamintojui tikria reikėjo gerai pasukti galvą, kad produkcijai paruoštas automobilis būtų tobulai veikiantis.

Vienas elektros motoras,  įtaisytas ant alkūninio veleno generuoja 215 AG ir dirba kaip benzininio variklio starteris bei generatorius. Kiti du elektros motorai, esantys ant galinės ašies generuoja po 241 AG.

Važiuojant iki 50 km/h greičiu automobilis varomas vien elektros energijos. Kuomet greitis ima augti, tuomet pradeda veikti ir benzininis V8 variklis. Įsijungti į žaidimą jam leidžia hidrauilnė jungtis, kuri veikia kaip sankaba.

Kuomet benzininis variklis ima „dusti“, nes reiktų žemesnės pavaros, tuomet elektros motorai kompensuoja tą galią, kurios trūksta benzininei jėgainei. Kitaip sakant, elektros motorai pakeitė greičių dėžę.

Kuomet yra akseleruojama maksimaliai, elektros motorai naudoja visą savo galią, o benzininis variklis taip pat sukasi maksimaliai.

 

Gamintojas teigia, kad „Regera“ iki 400 km/h greitį pasiekia vos per 20 sekundžių, kas yra tikrai neįtikėtina. Pagreitis nuo 0 iki 100 km/h trunka 2,8 sek. 200 km/h greitis pasiekiamas per 6,6 sek. O nuo nulio iki 300 km/h „Regera" įsibėgėja per 10,9 sek., o tai yra greičiau nei naujasis „Bugatti Chiron", kuriam tą padaryti reikia 13,5 sek.

Pagreitis nuo 150 iki 250 km/h trunka vos 3,9 sek. Įspūdingi parametrai!

„Koenigsegg“ planuoja pagaminti vos 80 vienetų šių superautomobilių.

Kategorijos: 
Automobiliai: