You are here

Antrą kartą atnaujintas „Lexus CT 200h“: Kas naujo?

  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h
  • Lexus CT 200h
    Lexus CT 200h

„Lexus CT“ - tai vienintelis šio japonų gamintojo hečbekas, kuris rinkoje pasirodė 2011 metais, o 2017 metais buvo antrą kartą atnaujintas.

Šis atnaujinimas automobiliui suteikė daugiau modernaus įvaizdžio išorėje bei subtilių pakeitimų viduje.

Modernesnis

„CT 200h“ tapo labai gražiu automobiliu, jis tiesiog kvieste kviečia į jį pažvelgti dar ir dar kartą. Ypač seksualiai atrodo jo galinė dalis.

Lexus CT 200h

Kaip ir įprasta facelift'ams, čia pasikeitė priekinio bamperio dizainas, radiatoriaus grotelės, priekinių LED žibintų forma. Gale taip pat atsirado kitokie žibintai, naujo dizaino bamperis. Lyginant su pirmtaku, atnaujintas „CT 200h“ atrodo moderniau ir išraiškingiau.

136 AG, o norisi daugiau!

Gaila, bet variklių gama nepasipildė – ir toliau šis prabangus hečbekas išliko hibridu su 1,8 litro VVT-i benzininiu, keturių cilindrų varikliu, kuris sutinkamas „Toyota Prius“ hibride. Kartu su elektrine dalimi, hibridinė sistema sukuria 136 AG ir 207 Nm. Visa tai į ratus paskirsto E-CVT transmisija. Pagreitis iki 100 km/h trunka 10,3 sek.

Iš tikrųjų, kaip smagu būtų nuo šio skaičiaus nubraukti bent dvi sekundes ir gauti iš šio hibrido šiek tiek daugiau veržlumo, kurio nori jaunas vairuotojas. Juk būtent į jį orientuotas šis „Lexus“ kūrinys.

Lexus CT 200h

Bet vis gi, tai kitoks hečbekas bet kuria savo savybe: jis yra tik hibridinis, jo dizainas išskirtinis, jis dvelkia „Lexus“ būdinga prabanga, yra komfortiškas, gerai valdomas, ekonomiškas, stilingas. Visa tai turi ir savo kainą, kuri prasideda nuo 28 990 eurų. Testuotas modelis kainavo 34 700 eurų.

Jeigu be viso to jis dar būtų ir dinamiškas, tuomet tikrai žymiai daugiau jaunų žmonių norėtų sėsti prie šio automobilio vairo. Daugiau jam tikrai nieko netrūksta.

Ekonomiškumas

Hibridas turi būti ekonomiškas, būtent tuo „CT 200h“ gali ir didžiuotis. Važiuojant mieste jis naudojo vos 5,5 l/100 km. Užmiestyje, važiuojant vingiuotais ir kalvotais Aukštaitijos regiono keliais hibridas naudojo 6,3 l/100 km, o lekiant automagistrale, vidutiniu 110 km/h greičiu, borto kompiuteris rodė 6,2 l/100 km. Pasistengus būtų galima pasiekti bent litru ar pusantro mažiau, tačiau iki gamintojo deklaruojamų degalų sąnaudų - 3,8 l/100 km - priartėti būtų sunkoka.

Lexus CT 200h

Hibridinė sistema leidžia sutaupyti tikrai ne vieną degalų lašą, tačiau dėl to tenka paaukoti bagažo skyrių, kurio dalį „praryja“ baterijos. Bagažinės talpa - 375 litrai.

Kieta važiuoklė, geras valdymas

Aukštaitiškuose vingiuose „Lexus CT 200h“ jautėsi labai gerai ir paklusniai. Reikėtų pagirti gerą apžvalgos kampą iš vairuotojo pozicijos. Priekiniai statramsčiai neužstoja vaizdo, kuomet tenka manevruoti daug posūkių turinčiuose keliuose.

Apskritai, sėdėti prie vairo yra patogu, komfortiška. Sėdynės patogios ir jos gerai posūkiuose prilaiko kūną.

Lexus CT 200h

Hibrido važiuoklė kieta, ypač tai jaučiasi važiuojant per užlopytas duobes ar kitus asfalto nelygumus. Nepaisant kietumo, ji dirba labai gerai, automobilis nesvyra staigiau įveikiant posūkius, o vairu perduodama informacija iškart siunčiama ratams.

Interjeras

Subtiliai atnaujinus išorę, nedaug buvo atnaujintas ir interjeras. Pagrindinis akcentas čia – naujas 10,3 colio multimedijos ekranas. Tiesa, baksnoti pirštu į jį negalima, visas valdymas atliekamas su specialiu valdikliu, panašiu į kompiuterio „pelytę“, kaip ir buvo pas pirmtaką.

Lexus CT 200h

Taip pat čia rasime ir „Mark Levinson“ garso aparatūrą su 13 garsiakalbių. Klausytis muzikos šiame hečbeke – vienas malonumas.

Kaip įprasta, interjere dominuoja kokybiškos medžiagos ir prabanga. Gamintojas atnaujintam modeliui siūlo naujas interjero apdailas ir medžiagas.

Dėmesys saugumui

Esminis „Lexus CT 200h“ atnaujinimas - „Lexus Safety System+“ saugumo sistema, kurią sudaro pastovaus greičio palaikymo sistema, automatinė tolimųjų šviesų sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, „Pre-Collision“ sistema bei nukrypimo nuo linijos stebėjimo sistema su vairo korekcija.

Išvada

Taigi atnaujintas „Lexus CT 200h“ yra tikrai geras, įdomus bei laiko patikrintas automobilis, tačiau dėl ne itin veržlaus variklio, besidominčius šiuo japonu gali suvilioti kiti automobilių gamintojai, turintys savo variklių gamoje galingesnes jėgaines.

Žinoma, norintys išskirtinio hibrido su hečbeko kėbulu, tikrai be jokių abejonių keliaus į „Lexus“ saloną, nes visos kitos šio automobilio ypatybės nekelia ypatingų diskusijų.

Lexus CT 200h

Kategorijos: 
Automobiliai: