You are here

Prie 992 AG kinų superautomobilio – gražuolė iš Lietuvos

  • LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Automobilių parodose visuomet galima sutikti įspūdingų, egzotiškų, labai galingų automobilių ar konceptų, šalia kurių, paprastai, pozuoja ir manekenės.

2018 metų Ženevos automobilių parodoje dalis gamintojų atsisakė gražuolių prie automobilių, tačiau tikrai buvo tokių, kurių automobilius puošė ir moterys arba net vaikinas su mergina.

Šių metų parodoje nebuvo akcentuojamas nuogumas - modeliai atrodė labai elegantiškai ir skoningai.

Lietuvė prie superautomobilio

Įdomu tai, kad prie itin egzotiško „LVCHI Venere“ superautomobilio iš Kinijos pozavo lietuvė Justina Mikalauskaitė. Sutikti Ženevos parodoje prie automobilio pozuojančios lietuvės tikrai nesitikėjome, tačiau taip nutikus, nedelsiant ją pakalbinome.

Justina Mikalauskaitė/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Justina modeliu dirba jau 13 metų, pati vairuoja itin stilingą, sportiškų genų turintį „Mini Cooper Trafalgar Edition“ automobilį, tačiau automobilių parodoje jai darbuotis dar neteko. Ženevoje gyvenančiai merginai visuomet buvo smalsu žinoti, ką reiškia dirbti šioje parodoje.

Šalia „LVCHI Auto“ kompanijos superautomobilio ji dirbo kartu su italų komanda, kadangi automobilio dizainas yra kurtas Italijoje, I.DE.A. kompanijoje. „Parodoje dirbau tik dvi dienas, kurios buvo skirtos žiniasklaidai. Nors kasdien tekdavo dirbti po 10 valandų, įskaitant pertraukas, tačiau mano komanda buvo puiki, netruko pozityvo ir juoko, tad su gerai nusiteikusiais žmonėmis dirbti - vienas malonumas! Be to, visuomet prie automobilio sukosi žurnalistai bei fotografai, tai laikas darbo metu neprailgo“,- pasakojo Justina.

„Pirma diena buvo ypatingai įtempta, nes automobiliui buvo labai didelis dėmesys, be to, vyko jo pristatymas ir spaudos konferencija. Pirmą dieną italai dalino labai daug interviu. O mane tikrai labai daug fotografavo ir labai daug filmavo. Teko daug pozuoti, šypsotis. Fotografai vis prašydavo papozuoti tai automobilio viduje, tai išorėje“,- pasakojimą tęsė Justina.

LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Gražuolei iš Lietuvos darbas buvo įdomus ir iš automobilio technologinės pusės, nes ji domisi technologijomis. „Sužinojau nemažai faktų apie šį automobilį, jame daugybė įvairių technologijų, taigi buvo smalsu viską panagrinėti, susipažinti su naujais dalykais“,- sakė lietuvė.

„LVCHI Venere“ yra pilnai elektra varomas automobilis, jis turi net 6 liečiamus ekranus salone, kur nėra jokio pašalinio mygtuko.

„Automobilio durys atsidaro sensorinio mygtuko pagalba, o daugelis žmonių neatidžiai elgėsi ir bandė duris atidarinėti rankomis, dažnai netgi jėga“,- pastebėjimais dalinosi Justina.

Lietuvė parodos metu ne tik pozavo prie automobilio, bet ir papasakodavo žmonėms apie jį, parodydavo kaip veikia veikia įvairių funkcijų valdymas.

„Manau, man labai pasisekė, vėl pasikartosiu, kad mano komanda buvo tikrai puiki! Girdėjau atgarsių, kad kitose komandose viskas buvo itin disciplinuota, o taisyklės labai griežtos. Žinoma, tai normalu, nes paroda yra masinė ir visi turi būti pasiruošę profesionaliai. Šiuo atveju tai labiau galioja hostess merginoms, kurios dirba visas parodos dienas. Mano darbo pobūdis šiek tiek skiriasi, be abejo, tai yra sfera, kurią aš išmanau ir kuriai teikiu pirmenybę.

Aš labiau vertinu darbo aspektą susijusi su žmonėmis, su komandos profesionalumu, nelabai teikiu pirmenybę automobilių žinomumui ar populiarumui, todėl net neturiu svajonių automobilio, prie kurio norėčiau dirbti parodoje“,- atviro Justina.

LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Faktas vienas, kad manekenių darbas automobilių parodoje tikrai nėra lengvas. Išstovėti visą darbo dieną ant aukštakulnių, nuolat šypsotis, būti pasitempus, neatsipalaidavus – tikrai yra ką veikti, nors žvelgiant iš šalies atrodo visai kitaip, atrodo, kad gražuolės šalia automobilių tik šypsosi ir lengvai leidžia laiką.

Greitas ir galingas kinų superautomobilis

Na, o dabar plačiau ir apie kitą modelį, šalia, kurio dirbo Justina. Tai keturis elektros variklius turintis elektromobilis „LVCHI Venere“. Motorų bendra galia beveik 1000 AG ir 1540 Nm.

2100 kg sveriantis ir 5150 mm ilgio, anglies pluošto kėbulą turintis super elektromobilis iki 100 km/h greitį pasiekia per 2,5 sek., o maksimaliai gali įsibėgėti iki 286 km/h. Ir nors gamintojas automobilį apibūdina kaip keturvietį sedaną, tačiau techninės charakteristikos tiesiog verčia jam kabinti superautomobilio etiketę.

LVCHI Venere/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Su 100 kWh talpos baterija, vienu įkrovimu galima įveikti apie 652 km atstumą. 80 procentų baterijos pakraunama per 50 minučių.

Gamintojo teigimu, tai yra beveik produkcijai tinkantis elektromobilis, kuris bus pradėtas gaminti 2019 metais. Taigi turėsime dar vieną „Tesla“ elektromobilių konkurentą.