Šeštos kartos Subaru Forester: Praktiškas automobilis
Šeštos kartos Subaru Forester e-Boxer (hibridas): pasikeitęs išorės dizainas, bet nieko per daug naujo interjere. Tas pats jau seniai matytas vairas, tie patys mygtukai ant jo, multimedijos ekranas ir tas pats prietaisų skydelis – vis dar su rodyklėmis. Tokių jau beveik nebūna naujuose automobiliuose, tai kažkaip tas rodykles matyti visai smagu ir kiek kitaip, nei pas kitus.
Važiuoja automobilis užtikrintai, ypač jam patinka prasti keliai: žvyrkeliai, įvairūs miško keliukai, kuriuose pakaba gerai atlieka savo darbą, o esant šansui užklimpti, Forester‘is su nuolatine visų varomųjų ratų sistema dažniausiai neleis tai užklimpimo galimybei tapti realybe. Beje, niekas nebarška ir nebilda. Forester čia jaučiasi solidžiai. Prošvaisa – 220 mm.
Keliaujant paprastais užmiesčio keliais bei mieste, automobilui kiek trūksta dynamiškumo ir kažkokios važiavimo emocijos. Viską jis daro gerai, bet norėtųsi dar bent minimalios kibiršktėlės ir iš variklio pusės. Kad to trūksta, pasako ir pagreičio iki šimto skaičiai – 12,2 sek.
Važiuojant ramiai dinamikos trūkumo kaip ir nesijaučia, bet tai labiausiai išryškėja lenkimo metu.
Variklis čia 2 litrų benzinas, suporuotas su elektros motoru. 136 benziniai ir 17 elektrinių arklių. Degalų sąnaudos sukosi aplink 8 litrus. Gamintojas irgi sako beveik tą patį – 8.1 l/100 km pagal WLTP. Į degalų baką telpa 48 litrai, nėr daug.
Viduje erdvu, patogu ir viskas aišku. Praktiškumo šiame automobilyje daug, kas leidžia Forester‘iui turėti savo pirkėjus, kurie vis augina nupirktų šių modelių skaičių visame pasaulyje.
Kainuoja naujasis Forester nuo 35 900 eurų.