You are here

Eglė: Pirmas mano automobilis vienareikšmiškai turėjo būti „Subaru“

„Subaru“ - tai automobilių markė, kuri be galo patinka Eglei. Jai net nereikėjo sukti galvos, kokią mašiną vairuos išsilaikiusi vairavimo teises.

Ji svajojo apie „Subaru“, ji vairuoja „Subaru“ ir ateityje svajoja taip pat apie šią markę. Taigi smagiai pasikalbėjome su Egle apie šiuos japoniškus automobilius bei apie kitus dalykus.

Kada pirmą kartą sėdai prie automobilio vairo?

Prie automobilio vairo pirmą kartą sėdau turbūt kaip ir daugelis - dar vaikystėje tėčiui ant kelių. Tėtis kartais leisdavo pavairuoti mašiną miško keliukuose, kai buvau truputį vyresnė, leisdavo kieme pirmyn-atgal pavažinėti jau nesėdint jam ant kelių.

Būdavo labai įdomu, nes visada labai mėgdavau stebėti kaip jis vairuoja, ką spaudžia, ir viskas atrodydavo taip sunku, kol pati nepradėjau vairuoti. Tada supratau, jog vairavimas iš tikrųjų nėra toks sudėtingas.

Koks buvo pirmasis tavo automobilis?

Pirmasis mano automobilis vienareikšmiškai turėjo būti „Subaru“, to pati be galo norėjau ir tam pritarė tėtis. Automobilį gavau anksčiau nei išsilaikiau teises ir tai buvo „Subaru Legacy“. Nors gavau universalą, ir pradžioje atrodė, kad man tai per didelė mašina, dabar prie jos pripratau, o ir neigiamas emocijas universalo atžvilgiu atperka mašinos spalva - auksinė, kuri man labai patinka.

Kokiais kriterijais vadovaujiesi rinkdamasi automobilį?

Turbūt daug kam kyla klausimas, kodėl mergina norėjo būtent „Subaru“? Iš tiesų, su šia marke tarsi užaugau. Tėtis - be galo didelis „Subaru“ fanatikas, net nebežinau, kiek jis jų turėjo. Sesė taip pat dievina „Subaru“, todėl nuo jų neatsilikau ir aš.

Man nepatinka moteriškos mašinytės, mėgstu, jei galima taip pavadinti, labiau vyriškas. Mašinoje man svarbi išvaizda, salonas, mašinos patikimumas. Taip pat, kol gyvenau su tėvais, į mūsų kiemą įvažiuoti ir išvažiuoti reikėdavo nuo didžiulio kalno, kuris žiemą virsdavo čiuožykla, taigi kol kaimynai slidinėdavo, neišvažiuodavo ir barstydavo smėlį, kad tik pavyktų išvažiuoti, aš ramiai su keturiais varomais ratais išvažiuodavau be jokių problemų.

Man svarbu, kad automobilis tiktų važinėti ir miesto keliais, ir įvairiais miško keliukais, ir nereiktų jaudintis, kad tik kur nors neužklimpčiau.

Automatinė ar mechaninė pavarų dėžė?

Vairuoju automobilį su automatine greičių dėže. Man patogu ir kol kas esu tuo patenkinta. Nors dažnai įvairiuose forumuose matau ginčus, kas visgi geriau, ar automatas ar mechaninė pavarų dėžė. Aš mąstau, kad svarbiausia yra, jog pačiam būtų gerai, o tie kas ginčijasi, turbūt visą likusį gyvenimą ir ieškos tiesos.

Kokį automobilį vairuoji dabar? Kiek laiko jį turi?

Šiuo metu vis dar vairuoju pirmąjį savo automobilį. Prieš pora dienų suėjo lygiai metai laiko, kol ją turiu. Kadangi vairavimo stažas dar nedidelis, tai nematau prasmės keisti mašinas kiekvienais metais.

Kas visada turi būti tavo automobilyje?

Geras klausimas (juokiasi) Turbūt atsarginis ratas, nes per praeitą žiemą tris kartus teko jį naudoti (juokiasi). O iš tiesų, tai galbūt vanduo ir kompaktinis diskas su gera muzika.

Ar yra kokių nors dalykų, kurie nepatinka dabartiniame automobilyje?

Šiek tiek nepatinka universalo kėbulas, bet jau įpratau. Vairas, kurį reiktų pasikeisti, nes apsitrynė. Bet patinkančių dalykų yra tikrai daug daugiau (juokiasi).

Gal atsimeni kokį nors linksmą nutikimą kelyje?

Visą gyvenimą atsiminsiu savo pirmąjį nevykusį bandymą piešti „saulytes“. Tuščioje aikštelėje nesuvaldžiau mašinos ir šonu įskridau į aukštą bordiūrą. Išmušiau šakę, pamečiau kalpokus, vienas ratas tiesiog išsileido, tada kažkokie nepažįstami vaikinai padėjo susirinkti pabirusias dalis.

Žinoma, mašiną palikau ten, kur ji ir sustojo, nes ji tiesiog nebevažiavo. Kitą dieną atvažiavau su tėčiu, jis vietoj išsileidusio rato uždėjo atsarginį ir liepė kaip tik noriu vos judančią mašiną pargabenti atgal į kiemą. Kadangi mintį apie tralą teko atmesti, nes tai būtų kainavę per daug, tai tiesiog per visą miestą važiavau gal 10 km/h greičiu su visa barškančia mašina. Ir man pavyko, saugiai grįžau atgal į kiemą.

Dabar prisiminti visai smagu, bet suprantu, kokia kvaila buvau, ir gavau gerą pamoką. Dar šiek tiek po šio įvykio pasivažinėjau autobusais ir supratau, kad daugiau niekada nedarysiu tokių nesąmonių.

Koks tavo svajonių automobilis?

Žinoma, kad „Subaru WRX STI“! Man tai tobula mašina, tik iki jos dar reikia pakankamai subręsti ir užsidirbti.

Šalia kokio automobilio labiausiai norėtum nusifotografuoti?

Visada fotografuojuosi prie „Subaru“. Turiu tiek nuotraukų, kad galėčiau atidaryti galeriją pavadinimu „aš ir „Subaru“. Bet nuotraukų su šios markės automobiliu juk niekada nebus per daug!

Kuo tave žavi „Subaru“ automobiliai?

Žavi išvaizda ir savo tokiom savybėm, kad tai yra mašina, kuri graži ir patogi tiek mieste, tiek vietovėse, kur kelio praktiškai nėra. Jos geros, patikimos, o dar tas „WRX'o“ garsas gazuojant.. Ech..

Jeigu reiktų rinktis automobilį ne iš „Subaru“ markės, ką rinktumeisi?

Nesu nusistačiusi prieš jokias kitas markes, todėl galėčiau vairuoti bet ką. Suabejočiau tik dėl „Multiplos“. Šiaip tikriausiai rinkčiausi kokį nors „Range Rover Evoque“.

Jeigu būtum automobilių kūrėja, kaip atrodytų tavo sukurtas automobilis?

Mano sukurtas automobilis būtų galingas, dviejų durų, labai piktom akim ir gražiu užpakaliu

Ką dažniausiai veiki, kai stovi eismo kamštyje ar degant raudonam šviesoforo signalui?

Būna, kad kartais atsargiai apsidairiusi, ar niekas į mane nežiūri, imu šokti ir dainuoti pagal automobilyje grojančią muziką. Bet pastebėjau, kad dažnai tikriausiai prastai apsidairau ir tada tenka raudonuot, nes pamatau, kaip koks nors rimtas po darbo važiuojantis vyras kreivai į mane spokso (juokiasi)

Kokiu atveju naudoji automobilio garso signalą?

Garso signalą naudoju, kai kiti vairuotojai elgiasi įžūliai: nerodydami posūkių staigiai prieš nosį rikiuojasi, staigiai sustabdo arba tiesiog elgiasi žioplai, sustoja ir užtveria kelią. Taip pat, kai susidaro avarinės situacijos.

Ką darytum, jei nuleistų tavo automobilio padangą?

Pasikeisčiau! Pati paprašiau, kad tėtis išmokytų keisti ratus, nes niekada nežinai kas ir kur gali atsitikti. Praeitą žiemą visus keturis ratus pasikeičiau pati, aišku, vargau ilgai, bet dabar bent žinau, kad tai daryti tikrai moku.

Nebijau išsitepti rankas, man patinka pačiai mokėti, o ne prašyti kitų. Be to, labai smagu, kad visuomet, jei tik kyla klausimų, atsakymus greitai gaunu Facebooko grupėje „Subaru Klubas'“, o gavusi atsakymus viską bandau daryti pati. Moku ir tepalus patikrinti ir sujungus laidus pažiūrėti, kokią klaidą išmes deganti variklio lemputė. Su laiku išmoksiu ir dar daugiau!

Kviečiame ir kitas dailiosios lyties atstoves papasakoti apie savo automobilius. Jeigu ir tu vairuoji automobilį bei nori apie jį pakalbėti, susisiek su mumis el. paštu info@98.lt arba parašyk žinutę į Facebook'ą

Automobiliai: