You are here

Hyundai i30: Patrauklus vokiško kraujo azijietis

  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30
  • Hyundai i30
    Hyundai i30

C segmento pirmūnu galima laisvai vadinti „VW Golf“, tačiau „Hyundai i30“ yra taip pat itin Lietuvoje mėgiamas hečbekas, kurį gatvėje galima sutikti kasdien po kelis kartus. O atlikus analizę, ką vairuoja jūsų draugai, giminės ar pažįstami, tikrai pavyks aptikti galbūt net ir ne vieną senesnį ar naujesnį „i30“ egzempliorių.

„Hyundai i30“ pažįstamas jau gerą dešimtmetį. Pietų Korėjos automobilių gamintojas šį automobilį pradėjo gaminti 2007 metais. 2011 metais buvo pristatyta antroji jo karta, o 2016 metais buvo pristatytas ir trečios kartos „i30“.

Vokiškas dizainas

Hyundai i30

Eilinį kartą automobilis gavo solidų, bet tuo pačiu ir paprastą, neiššaukiantį dizainą, kuris akims nedaro jokio neigiamo poveikio. Tiesa, tas dizainas tapo dar labiau vokiškas, negu azijietiškas. Nenuostabu, nes ir vėl automobilio veidą kūrė vokiečių dizaineriai.

Solidu. Paprasta. Patrauklu. Taip būtų galima trimis žodžiais apibūdinti naujojo „i30“ išvaizdą. Jeigu su tuo nesutinkate, siūlykite savo trijų žodžių variaciją!

Ypač tvarkingai ir be galo solidžiai „i30“ atrodo gamintojo nuotraukose, kur nudažytas mėlyna spalva, tačiau ir ryškiai raudonas – jis ne ką prastesnis, nes į save sugeria dar daugiau dėmesio ir yra visada pastebimas tiek mieste, tiek už jo ribų. Eilinį kartą – spalva automobiliui suteikia papildomo šarmo, o jo vairuotojui – puokštę papildomų emocijų.

Hyundai i30

Interjeras

Mielas automobilis, ne kitaip. Interjeras irgi siunčia teigiamą žinutę – čia gera, jauku, patogu, erdvu. Erdvės pojūtį dar padidina ir papildomai įtaisomas panoraminis stogas.

Naudojamos medžiagos interjere kokybiškos, vietomis galbūt šiek tiek kietokos, tačiau visumoje viskas yra gerai.

Valdymų mygtukų centriniame skyde nėra daug. Per vidurį sumontuotas klimato kontrolės valdymo pultas, o virš jo 8 colių skersmens lietimui jautrus ekranas, kuriame randamos visos kitos funkcijos. Prie pavarų svirties – dar keletas mygtukų: sėdynių šildymas ir vėdinimas, važiavimo režimai, vairo šildymas bei Start/Stop sistemos įjungimas/išjungimas. Na ir žinoma, tradiciškai – tradiciniai mygtukai ant vairo.

Hyundai i30

Žodžiu, viskas savo vietoje, o centre sumontuotas ekranas dirba sklandžiai ir operatyviai reaguoja į kiekvieną prisilietimą pirštu.

Pliusų ir minusų dalybos

Važiuoja „i30“ taip pat tvarkingai, toliau rinkdamas pliusus, bet kelyje sutikdamas ir vieną-kitą minusą.

Žvelgiant pro priekinį stiklą, norėjosi, kiek platesnio apžvalgos ploto, nes statramsčiai šiek tiek riboja matomumą – kartais plačioje sankryžoje ar itin vingiuotame kelio ruože, norisi vos vos pakreipti galvą, kad matytum norimą vaizdą.

Testo metu į rankas pakliuvo 1,6 litro dyzelinį variklį turintis modelis su 136 AG ir 300 Nm galia, kurią į priekinius varomuosius ratus skirsto 7 laipsnių automatinė greičių dėžė su dviguba sankaba. Veikia ji gerai – pavaras parenka tvarkingai ir užtikrina sklandų važiavimą.

Variklis pasižymi elastingumu ir yra pasiruošęs spurtuoti – žinoma, savo galimybių ribose. Verta paminėti, kad jis dirba itin tyliai ir apie save visai neprimena. Tačiau to negalima pasakyti apie važiuojant didesniu greičiu girdimą triukšmą, kurį skleidžia padangos. Matyt, kažkur buvo pataupyta ant garso izoliacijos.

Hyundai i30

Junginėjant važiavimo režimus, atsirado pageidavimas, kad Sport režimas būtų aktyvuojamas iškart po Normal režimo, nes dabar pirmą kartą paspaudus mygtuką, įvyksta perjungimas į Eco režimą, o Sport'as įsijungia tik po antro paspaudimo.

Todėl lenkimo metu, norint greičiau spurtuoti, tenka du kartus spustelėti mygtuką režimo perjungimo mygtuką.

Nepatiko dar ir tai, kad automobilis šiek tiek parieda atgal, kuomet Start/Stop sistema paleidžia variklį, prieš tai jį užgesinusi. Pariedėjus atgal kelis milimetrus, į gale stovintį automobilį bumbtelėjimo tikrai nebus, bet jausmas ne itin jaukus. Žinoma, galima įjungti Auto Hold sistemą, tačiau su ja iki tobulumo vos vos trūksta.

„i30“ gerai stovi ant kelio, važiuoklė dirba tvarkingai, apie save per daug nepraneša ,tiesa, posūkiuose neprovokuoja agresyvesniam jų įveikimui. Galinėje dalyje ji kiek minkštoka ir gerai jaučia kelio nelygumus, bet stengiasi visa tai vairuotojui pateikti komfortišku principu.

Hyundai i30

Nepaisant to, bendram kontekste, naujos kartos „Hyundai i30“ nusipelno tik gero įvertinimo, pridedant ir tą faktą, kad jis moka būti gana ekonomiškas.

Kuro sąnaudos

Važiuojant normaliu režimu, nesistengiant taupyti kiekvieno kuro lašo, vidutinės kuro sąnaudos mieste neviršijo 7 litrų šimtui kilometrų kelio. Važiuojant 120 km/h greičiu jos siekė – 6,4 l/100 km. Judant 10 km/h lėčiau, automobilis naudojo 0,9 litro mažiau. O riedant paprastais užmiesčio keliais, 90 km/h greičiu, aplenkiant keletą lėčiau važiuojančių transporto priemonių, gyvenvietėse mažinant greitį iki 50 km/h – kuro sąnaudos sudarė 5,3 litro. Tai nėra daug, bet labai norėjosi, kad važiuojant 90 km/h greičiu kuro sąnaudos tilptų į 4,5 – 4,9 litro ribą.

Taigi viską atidžiai sudėjus, išanalizavus per sugeneruojamų emocijų kiekį, įvertinus pliusus bei supratus, kad prie esamų minusų priprasti tikrai galima, belieka pasakyti, kad naujasis „i30“ yra dėmesio vertas automobilis. Juk ne veltui jo pirmtakai tokie populiarūs.

Hyundai i30

Lyginant su jais, naujasis modelis neženkliai pailgėjo, tapo šiek tiek platesnis ir žemesnis (4340 mm/1795 mm/1455 mm). Ratų bazė išliko ta pati – 2650 mm. Tuo tarpu bagažinės tūris per tris kartas išaugo nuo 340 iki 395 litrų.

Kaina

„i30“ kaina startuoja nuo 14 990 eurų. Tiesa, bandytas modelis kainavo beveik perpus daugiau – 28 800 eurų, tačiau komplektacijoje buvo viskas, ko tik gali prireikti. Ir dar - „Hyundai i30“ suteikiama 5 metų garantiją be ridos apribojimo.

Konkurentų jis turi be galo daug, vieni šiek tiek pigesni, kiti kiek brangesni. Be to, visi jie turi savų pliusų ir savų minusų. Taigi konkurencija „i30“ lengva tikrai nebus, tačiau gerą vardą jau iš anksčiau užsitarnavęs automobilis tikrai bus mėgstamas ir naujajame pavidale.

Automobilių kainų ekspertai MotorSniper.lt pateikia šias C segmento automobilių kainas salonuose (2017 09-10):

 Automobilis  Bazinė kaina, EUR  Pasiūlymai MotorSniper.lt svetainėje
 Fiat Tipo (hečbekas)  13 990  -
 Ford Focus  15 280  15 pasiūlymų su 15-28 % nuolaida
 Hyundai i30  14 990  -
 Honda Civic  19 180  -
 Kia cee'd  14 690  4 pasiūlymai su 15-20 % nuolaida
 Mazda3  15 990  -
 Nissan Pulsar  15 290  -
 Opel Astra  14 646  -
 Peugeot 308  14 900  -
 Renault Megane  16 526  6 pasiūlymai su 16-19 % nuolaida
 Toyota Auris  14 850  1 pasiūlymas su 15 % nuolaida
 VW Golf  16 526  -

 

Hyundai i30

Kategorijos: 
Automobiliai: