You are here

„Mercedes-Benz Shahin“ ir „Biturbo“: Tiems, kam nepatinka tradicinės versijos

„Shahin“ ir „Biturbo“ yra automobilių dizaino ir gamybos namų „Sbarro“ kūriniai, sukurti ant „Mercedes-Benz S-Class W126“ bazės.

Shahin

„Shahin“ atsirado todėl, kad 1983 metais vienas turtingas „Mercedes-Benz 500 SEC“ automobilio savininkas suprato, kad jo mašina yra per paprasta, todėl jis paprašė mechaniko pagaminti į viršų atsidarančias duris. Deja, naujosios durys nesilaikė ir nukrito. Tuomet turtuolis kreipėsi į „Sbarro“ kompaniją, kuri sukūrė išskirtinį automobilį, pavadintą „Shahin 1000“ vardu.

Specialistai sutvirtino automobilio kėbulą bei duris ir viską sukonstravo taip, kad per naujai atsiradusius tarpus tarp durų ir kėbulo, į vidų nepatektų vanduo.

„Sbarro“ taip pat pakeitė radiatoriaus groteles, kurios dengė net ir priekinius žibintus.

Originalus 5,0 litrų V8 variklis su 231 AG galia pasirodė per silpnas, todėl buvo instaliuota 6,9 litro 286 AG ir 549 Nm turinti širdis, pasiskolinta iš „450 SEL“ modelio. Automobilio maksimalus greitis buvo 220 km/h.

Nuo 1983 iki 1985 metų „Sbarro“ išleido 28 tokius „Mercedes“ su į viršų atsidarančiomis durimis. 14 jų turėjo 6,9 litro variklį, o kiti 14-a 5,0 litrų jėgainę.

Biturbo

Tiems klientams, kuriems „Shahin 1000“ versija buvo per silpna, „Sbarro“ 1984 metais pasiūlė rimtesnę „Shahin“ modifikaciją, pavadintą „Biturbo“. Automobilis buvo pristatytas tų pačių metų Ženevos automobilių parodoje.

Kaip ir „Shahin“, taip ir „Biturbo“ turėjo į viršų pasikeliančias duris, radiatoriaus groteles per visą priekį. Šio „Mercedes“ vidus buvo apvilktas oda.

„Biturbo“ taip pat turėjo „500 SEC“ bazę. Automobiliui buvo paliktas originalus 5,0 litrų V8 variklis, tačiau pora turbokompresorių leido galią padidinti iki 350 AG. Tai leido šiam automobiliui pasiekti 274 km/h maksimalų greitį.

Kategorijos: 
Automobiliai: