You are here

Renault Kadjar apžvalga, kainos ir komplektacijos

„Renault Kadjar“ yra ne kas kitas, o grynakraujis „Nissan Qashqai“ pusbrolis, sukurtas ant pastorojo platformos ir naudojantis daugybę „kiškio“ komponentų. Taip, šie automobiliai turi giminystės ryšių. Genai tie patys, o veidai, vardai ir pavardės skiriasi.

Padidinto pravažumo automobilių C segmentas yra toks populiarus, kad į jį įšokti nusprendė ir „Renault“. O kodėl gi ne? Gamintojas bendradarbiauja su „Nissan“, taigi dalis darbo buvo jau padaryta, o pasisemti patirties taip pat buvo iš kur.

Būtent naujasis miesto visureigis „Kadjar“ pats pirmasis „Renault“ kompanijos istorijoje žengė į populiarųjį C segmentą, kurį vis labiau mėgsta pirkėjai ir į kurį vis dažniau įšokti nori įvairūs automobilių gamintojai.

Video:

Tai pirmasis tokio tipo „Renault“ automobilis, bandysiantis prisivilioti sėkmę, kaip tai padarė mažesnysis brolis - „Captur“, mažesniųjų miesto automobilių rinkoje.

Sekimas pramintais takais

Pusbrolis „Qashqai“ šioje miestietiškoje smėlio dėžėje yra labai stiprus, būtent jis ir padarė pradžią tokių automobilių srityje. Kitų gamintojų automobiliai taip pat čia gyvuoja jau ne pirmus metus. Bet „Kadjar“ tikrai bandys vytis gerokai vyresnį pusbrolį, kuris jau puikiai žino kelius į sėkmę, o taip pat bandys į save nukreipti žingsnius pirkėjų, keliaujančių į „VW“, „Kia“, ar „Mitsubishi“ salonus. Naują žaidėją rinkoje, juk visuomet įdomu patikrinti.

Sekdamas pramintais takais, galima sakyti, bendras „Nissan“ ir „Renault“ kūrinys - „Kadjar“, stengsis pritapti miesto džiunglėse.

Kadjar“ ar „Qashqai“?

Nors C segmente konkurentų yra ir daugiau, tačiau šis japonas ir šis prancūzas tikriausiai bus palyginami dažniausiai.

„Kadjar“ turi daug „kiškio“ detalių ir elementų, pavyzdžiui, galinis tiltas, išorinės durų rankenėlės, langų pakėlimo/nuleidimo mygtukai ar veidrodėlių valdymo mygtukai.

Priimant sprendimą, pirkėjai vertins išvaizdą, jausmą važiuojant, salono erdvę, ergonomiką, prietaisų valdymo patogumą, kokybę bei, žinoma, kainą.

Todėl iškart užduokime klausimą, ką rinktis „Lietuvos metų automobilį“ „Qashqai“ ar „Kadjar“? Išbandžius abu automobilius galima pasakyti, kad važiavimo malonumas su jais identiškas, jausmas sėdint viduje taip pat toks pats, medžiagų kokybė panaši, sėdynės taip pat patogios, erdvės viduje daug, bagažo skyrius taip pat panašaus dydžio. „Kadjar“ bagažo talpa lenkia „Qashqai“ 42 litrais, tačiau nulenkus sėdynes daugiau erdvės atsiranda pas „Kiškį“ - plius 107 litrai.

Prietaisų valdymas

Žvelgiant iš vairuotojo perspektyvos prieš jo akis kitas ženkliukas ant vairo, kitoks pagrindinio skydo išplanavimas ir kitokiu principu veikianti multimedijos sistema, kurios funkcionalumą pirkėjas tikrai vertins. „Kadjar“ aprūpintas „R-Link 2“ sistema, kuri veikia kiek kitaip nei „Nissan“ multimedija. „Kadjar“ šioje vietoje leidžia atlikti daugiau individualių nustatymų, leidžiančių suasmeninti tiek pagrindinį centrinės konsolės ekraną, tiek ekraną, prietaisų skyde. Čia yra galimybė keisti įvairias spalvas, o sistemos veikimo principas yra arčiau išmaniųjų telefonų. Taip, „Kadjar“ išleistas vėliau, nei antros kartos „Qashqai“, todėl nenuostabu, kad jis turi šiek tiek inovatyviau valdomą meniu. Juk „Renault“ kurdami „Kadjar“ stengėsi kažkuo pranokti populiarųjį „Kiškį“.

Kalbant apie pagalbines ir saugos sistemas „Kadjar“ jų turi begalę, kaip ir „Qashqai“: pastovaus greičio palaikymo sistema su greičio ribotuvu, ABS, AFU, ESC, HSA sistemos, 6 saugos pagalvės, automatinis stovėjimo stabdis, „Renault Hands Free“ laisvų rankų įranga, navigacija, perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinė artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo sistema.

Dizainas

Didelę įtaką automobilio pasirinkimui turės ir dizainas – akys lems daug ką. Vieni įsimylėję „Qashqai“ aštrumą, o kiti „Kadjar“ elegantiškumą.

Tęsiant apie „Kadjar“ dizainą, tai jame galima įžvelgti „Kiškio“ linijų ir proporcijų, tačiau prancūzai prancūzišku stiliumi interpretavo japono formas. „Kadjar“ kėbulo linijos ir elegantiškas atletiškumas puikiai atsispindi tamsesnėje aplinkoje, kurioje labai išryškėja ir automobilio žibintai – akys tuomet gali užglostyti šias linijas iki begalybės.

Ženkliukas

Žinoma, ne paskutinėje vietoje lieka ir meilė vienai ar kitai markei. Ištikimi savo mėgstamos markės gerbėjai neturėtų bėgti pas konkurentą, tačiau nei su vienu iš šių automobilių nesusidūrusiems anksčiau, tikrai bus nelengva priimti galutinį sprendimą.

Vidinis balsas gali tarti lemiamą sprendimą, nepaisant jokių vieno ar kito automobilio geresnių savybių.

Kaina

Kaina labai didelio vaidmens šįkart nežaidžia, nes tiek „Kadjar“, tiek „Qashqai“ kainuoja praktiškai vienodai. Viena versija gali būti iki kelių šimtų eurų brangesnė „Renault“ stovykloje, kita – pas „Nissan“. Taigi renkantis būtent tarp šių dviejų automobilių, teks pasinagrinėti ilgus įrangos sąrašus ir surasti, kuris gi siūlo bent šiek tiek daugiau „žaisliukų“ bei geresnes pirkimo ir aptarnavimo sąlygas.

Pavyzdžiui, pačios brangiausios, geriausių komplektacijų, keturiais ratais varomos, dyzelinės abiejų modelių versijos su 130 AG varikliu skiriasi vos 20 eurų suma. Brangesnis - „Nissan“.

Faktas tas, kad potencialus pirkėjas galvodamas apie seniau rinkoje esantį „Nissan Qashqai“, tikrai nueis ir į „Renault“ stovyklą patikrinti naujojo „Kadjar“. Ir gal čia pasiliks arba sugrįš atgal.

Kadjar“ varikliai

„Renault Kadjar“ gali būti komplektuojamas su 1,2 litro turbininiu varikliu, varomu benzinu ir turinčiu 130 AG galią. Taip pat pirkėjai gali rinktis vieną iš dviejų dyzelinių jėgainių: 1,5 litro 110 AG arba 1,6 litro 130 AG.

Mūsų bandytas modelis turėjo pastarąjį dyzelinį dCi variklį, pasižyminti 320 Nm sukimo momentu, kuris per šešių laipsnių mechaninę transmisiją esant reikalui gali būti perduodamas į visus automobilio ratus.

Automobilis gali būti varomas tiek dviem, tiek visais keturiais ratais – priklausomai nuo eismo sąlygų. Tačiau važinėjant geriausia naudoti „Auto“ režimą, kuris visuomet parinks patį geriausią variantą, o galinius ratus įjungs tik tuomet, kai tas bus būtina. Į rimtą bekelę lįsti šis automobilis nėra pasiruošęs, tačiau keturi varomi ratai kartais gali tikrai praversti. Važinėjant vien tik mieste tikrai pilnai užtenka ir versijos su dvejais varomais ratais.

Sukimo momentas jaučiamas jau nuo 1750 aps./min. - variklis tikrai yra gyvybingas ir reaguoja į akceleratoriaus komandas. Lenkimų metu „Kadjar“ taip pat buvo dinamiškas ir nevaidino „stumk-trauk“ vaidmens.

Kuro sąnaudos

„Renault Kadjar“ su 1,6 litro 130 AG dyzeliniu varikliu yra gana ekonomiškas.

Pravažiavus Vilniaus mieste daugiau nei 100 km, borto kompiuteris rodė 7,8 l/100 km vidutines sąnaudas. Taip pat kompiuteris užfiksavo, kad iš 118 mieste nuvažiuotų kilometrų, net 30 km atstumas buvo įveiktas nenaudojant degalų.

Važiuojant magistrale vidutiniu 95 km/h greičiu vidutinės kuro sąnaudos siekė 5,2 l/100 km. Išsukus iš magistralės į paprastą kelią, kuriame pasitaikė ir keletas gyvenviečių su greičio apribojimais, vidutinis greitis nukrito iki 79 km/h, o kuro sąnaudos padidėjo iki 5,5 litro. Šioje bendroje 105 kilometrų ilgio distancijoje 6 kilometrai buvo įveikti nenaudojant degalų.

Vėl tas pats kelias, tas pats atstumas, bet magistralėje greitis svyravo ties 130 km/h atžyma. Bendrai visas 105 kilometrų atstumas buvo įveiktas 100 km/h vidutiniu greičiu (didesnis greitis magistralėje, išaugino vidutinį greitį), Vidutinės kuro sąnaudos sudarė 6,7 l/100 km. Pagal borto kompiuterį nenaudojant degalų buvo įveiktas 8 km atstumas.

Taigi nemažų gabaritų, erdvus ir patogus automobilis yra tikrai ekonomiškas ir puikiai tinka ilgoms užmiesčio kelionėms.

Tinka visiems

Taigi japoniškų genų turintis prancūzas, vardu „Kadjar“, nors ir būdamas naujokas miesto visureigių C segmento rinkoje, tikrai yra gerai atlikęs namų darbus ir turi savų kozirių. Jis nesileis stumdomas pusbrolio „Qashqai“, kurio šlovingumo šešėlis vis dėl to bandys prislopinti prancūzišką charakterį. Pasiruošęs „Kadjar“ ir prieš kitus šios rinkos dalyvius: „Kia Sportage“ ar „VW Tiguan“.

Žinoma, tiems, kurie rinksis tarp „Kadjar“ ir „Qashqai“, tikrai nebus lengva priimti galutinį sprendimą.

O ar „Kadjar“ subalansuotas tik moterims? Tikrai ne, nes jis atrodo raumeningai bei solidžiai, į kelią žvelgia su pasitikėjimu, todėl sakyti, kad jis netinka vyrams – negalima! Prie „Kadjar“ vairo gerai atrodys tiek moteris, tiek vyras.

Keturi įrangos lygiai

Bazinis įrangos lygis LIFE turės klimato kontrolės sistemą su rankiniu valdymu, pastovaus greičio palaikymo sistemą su greičio ribotuvu, ABS, AFU, ESC, HSA sistemas, 6 saugos pagalves, automatinį stovėjimo stabdį, radiją ir CD aparatūrą su „Bluetooth®“ sąsaja. LIFE įrangos sąraše yra 16 colių lengvo lydinio ratlankiai, chromuotos langų rėmų juostos, kėbulo spalva nudažytos durų rankenėlės ir išorinių veidrodėlių korpusai, juodos spalvos priekinis ir galinis kėbulo apsaugos skydai.

ZEN įrangos lygis papildomai siūlo „Renault Hands Free“ laisvų rankų įrangą, reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynę su reguliuojama juosmens atrama, oda aptrauktą vairo ratą ir posūkio funkciją palaikančius rūko žibintus. Nuo bazinės LIFE ši versija skiriasi 17 colių lengvo liejinio ratlankiais ir chromo dekoracijomis puoštomis šoninėmis kėbulo apsaugos juostomis.

INTENS įrangos lygis turi „R-Link 2“ multimedijos sistemą, navigacijos įrangą su Europos žemėlapiais, „Bluetooth“ sąsają, USB jungtis, garso aparatūrą, automatinę dviejų zonų klimato kontrolės sistemą, lietaus jutiklį, elektra užlenkiamus išorinius veidrodėlius, tekstilės ir ekologinės odos apmušalus, 1/3–2/3 dalimis sulankstomas galines sėdynes su „Easy Break“ sistema ir ranktūriu, priekinius ir galinius statymo jutiklius, daugybę pagalbinių sistemų, kurios vairuotojui kasdien suteikia akivaizdžių privalumų: perspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinė artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo sistema. Šios versijos automobiliai yra su tonuotais galiniais stiklais, grafito spalvos priekinės ir galinės kėbulo dalies apsaugomis, stogo rėmu.

Aukščiausio lygio „Kadjar“ versija – BOSE®. Automobilis į žemę remiasi 19 colių lengvo liejinio ratlankiais, turi „LED Pure Vision“ šviesos diodų priekinius žibintus, apmušalus iš audinio ir odos, „Nappa“ oda aptrauktą vairo ratą, „BOSE®“ ženklais papuoštus durų slenksčius ir blizgančius, juodos spalvos išorinius veidrodėlių korpusus.

„Kadjar" kainos eurais (įskaitant mokesčius)

 

LIFE

ZEN

ADVENTURE

INTENS

NIGHT & DAY

BOSE®

Energy Tce 130

17 720

19 760

20 470

21 980

24 100

-

Energy Tce 130 EDC

-

21 740

22 440

23 950

26 070

-

Energy Tce 160

-

-

-

23 380

25 500

25 350

Energy dCi 110

-

21 860

22 560

24 070

26 190

-

Energy dCi 110 EDC

-

23 580

24 280

25 790

27 910

-

Energy dCi 130

-

23 450

24 160

25 670

27 790

-

Energy dCi 130 X-Tronic

-

-

-

-

29 380

-

Energy dCi 130 4x4

-

25 410

26 120

27 630

29 750

29 600

 

Kategorijos: 
Automobiliai: