You are here

Ketvirtos kartos „Renault Scenic" ir „Grand Scenic"

  • Renault Scenic ir Grand Scenic
    Renault Scenic ir Grand Scenic
  • Renault Scenic ir Grand Scenic
    Renault Scenic ir Grand Scenic
  • Renault Scenic
    Renault Scenic
  • Renault Grand Scenic
    Renault Grand Scenic
  • Renault Grand Scenic
    Renault Grand Scenic
  • Renault Scenic
    Renault Scenic

Praėjus dvidešimčiai metų po to, kai buvo sukurtas pirmasis pasaulyje kompaktinis vienatūris – „Scénic“, pelnęs Europos „Metų automobilio 1997“ titulą ir iki šių dienų parduotas beveik penkių milijonų automobilių tiražu, „Renault“, kurdama ketvirtosios kartos modelį, iš pagrindų peržiūrėjo savo pasiūlymus šiame segmente.

2016 metų kovo mėnesį vykusioje Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristačius trumpąją versiją, o po dviejų mėnesių parodžius ir ilgąją versiją, naujojo SCENIC dizainas yra radikaliai naujas ir viliojantis, palyginti su ankstesniais modeliais.

Tačiau naujasis SCENIC išsaugo visas savybes, sukūrusias jo pirmtakų sėkmę. Tai – universalumas, erdvumas, naudojimosi patogumas ir kelionės malonumas.

Vienatūrių segmente naujasis SCENIC išsiskiria kaip taisykles keičiantis žaidėjas: jis yra neabejotinai patrauklus, praktiškas, taupus, technologiškai pažangus ir tenkinantis šeimos poreikius:

  • Patrauklus dėl gracingo, tačiau kartu ir galingo silueto, akį traukiančios dviejų atspalvių schemos ir didelių, 20 colių dydžio ratlankių, kurie pirmą kartą šiame segmente bus įtraukti į standartinės įrangos sąrašą;

  • Praktiškas dėl didžiausios klasėje dėtuvių talpos ir bagažinės erdvės;

  • Taupus dėl plačios variklių gamos, kurią sudaro šeši dyzelinu ir du benzinu varomi agregatai, dyzelinių variklių gamoje siūlant „Renault“ naująją „Hybrid Assist“ technologiją;

  • Technologiškai pažangus dėl daugybės pagalbinių vairavimo sistemų ir kitos įrangos, tokios kaip aktyvi avarinio stabdymo sistema (AEBS) su pėsčiųjų aptikimo funkcija, kuri bus siūloma kaip bazinė įranga.

Renault Scenic ir Grand Scenic

Tiek trumpoji, tiek ilgoji ketvirtosios kartos SCENIC versija yra skirta pelnyti lojalių klientų, važinėjusių su ankstesniųjų trijų kartų modeliais, dėmesį. Tačiau jo veržlus dizainas ir dinaminės savybės sudomins ir naujus klientus.

Naujasis SCENIC yra skiriamas tiek individualiems pirkėjams, tiek įmonėms, ieškančioms konkurencingų eksploatacijos kaštų.

Rekordinis talpumas

Naujojo SCENIC bagažinės talpa, matuojant pagal VDA, siekia 506 dm3 (572 litrus). Tai yra didžiausia talpa klasėje, kuri atrodo ypač įspūdingai, palyginti su 469 dm3 siekiančiu klasės vidurkiu.

Naudojant tik penkias sėdynes, pagal VDA matavimo sistemą, septynių vietų naujojo GRAND SCENIC versija siūlo 533 dm3 krovinių skyrių (596 litrai). Tai yra antras geriausias rezultatas klasėje.

Penkių vietų naujojo GRAND SCENIC versijos bagažinės talpa siekia 718 dm3 (pagal VDA), arba 765 litrus.

Renault Grand Scenic

Vertinant salone esančių dėtuvių skaičių, naujasis SCENIC taip pat vainikuoja savo klasę. Be 13 litrų konsolės, jame yra 11,5 litro tūrio apšviestas ir aušinamas „Easy Life“ stalčius. Palyginti su konkurentais, jo talpa yra didesnė daugiau nei tris kartus. Jis atidaromas elektroniniu jutikliu ir automatiškai uždaromas, kai automobilis sustoja.

Kiti naudingi daiktų laikymo sprendimai, tokie kaip keturios grindyse esančios dėžutės, bendrą dėtuvių talpą padidina iki 63 litrų ir naująjį SCENIC iškelia į klasės lyderio aukštumą: jo siūloma bendra dėtuvių talpa yra dvigubai didesnė nei konkurentų.

Varikliai

Naujojo SCENIC gamoje siūlomi šeši dyzelinu varomi varikliai, kurie derinami tiek su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, tiek su septynių laipsnių EDC („Efficient Dual Clutch“), dviejų sankabų automatine transmisija, taip pat du benzinu varomi varikliai, kurie ratus suka per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę.

Siūlomų variklių sąraše yra:

– Energy TCe 130 (benzininis) su turbokompresoriumi, suteikiantis puikias savybes. Jis stiprią trauką net esant žemų sūkių diapazonui derina su nedidelėmis degalų sąnaudomis ir įvertintu vairavimo malonumu.

– Energy dCi 160 EDC (dyzelinis). Šis greitai ir žvaliai reaguojantis, puikiai subalansuotas variklis apima „Twin Turbo“ technologiją, leidžiančią pasiekti 160 AG. Jis suderintas su 6 laipsnių, dviejų sankabų EDC automatine transmisija, taip dar labiau padidinant vairavimo malonumą. Tokios galios varikliui neginčijamai nedidelės degalų sąnaudos papildomos veikimo tolygumu, dinamiškumu ir efektyvumu.

– Energy dCi 130 (dyzelinis). Suderintas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, šis 130 AG pasiekiantis variklis yra ypač gerai suderintas naudoti kasdien ir atitinka poreikius vairuotojų, kurie siekia ekonomiją suderinti su pirmos klasės vairavimo malonumu.

Pavaros sistemų pasirinkimas (versijoms su „Hybrid Assist“ technologija – žiūrėkite kitą skyrių)

MODELIS

Variklis

Transmisija

Degalų sąnaudos

(vidutinės)

 

CO2 tarša

SCENIC

Energy dCi 95

Šešių laipsnių mechaninė

3,9 l/100 km

100 g/km

SCENIC

Energy dCi 110

Šešių laipsnių mechaninė

3,9 l/100 km

100 g/km

GRAND SCENIC

Energy dCi 110

Šešių laipsnių mechaninė

4,0 l/100 km

104 g/km

SCENIC IR GRAND SCENIC

Energy dCi 110 EDC

Septynių laipsnių, dviejų sankabų, automatinė EDC

4,0 l/100 km

104 g/km

SCENIC

Energy dCi 130

Šešių laipsnių mechaninė

4,5 l/100 km

116 g/km

GRAND SCENIC

Energy dCi 130

Šešių laipsnių mechaninė

4,6 l/100 km

119 g/km

SCENIC

Energy dCi 160 EDC

Šešių laipsnių, dviejų sankabų, automatinė EDC

4,5 l/100 km

118 g/km

GRAND SCENIC

Energy dCi 160 EDC

Šešių laipsnių, dviejų sankabų, automatinė EDC

4,7 l/100 km

122 g/km

SCENIC

Energy TCe 115

Šešių laipsnių mechaninė

5,8 l/100 km

129 g/km

GRAND SCENIC

Energy TCe 115

Šešių laipsnių mechaninė

6,1 l/100 km

136 g/km

SCENIC

Energy TCe 130

Šešių laipsnių mechaninė

5,8 l/100 km

129 g/km

GRAND SCENIC

Energy TCe 130

Šešių laipsnių mechaninė

6,1 l/100 km

136 g/km

Naujoji „Renault Hybrid Assist“ technologija

Naujasis SCENIC įžengia į naują teritoriją, pasiūlydamas pažangią „Renault“ variklio elektrifikavimo technologiją „Hybrid Assist“, kuri derinama su pagrindiniu modelio varikliu – dyzeliniu „dCi 110“ varikliu ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

Elektros motoras varomas 48 voltų akumuliatoriaus, kuris perima dalį vidaus degimo varikliui tenkančio krūvio, sumažindamas degalų sąnaudas ir CO2 taršą, nereikalaudamas kompromisų vairavimo malonume ir traukoje, kurią suteikia „dCi 110“ variklis.

Automobiliui lėtėjant, generatoriaus funkciją atliekantis elektros motoras regeneruoja kinetinę automobilio energiją, kuri kaupiama atskirame šios sistemos akumuliatoriuje. Kita šio mazgo funkcija – 10 kW pajėgumo motoras, kuris, automobiliui greitėjant, veikia kartu su vidaus degimo varikliu.

Esant tam tikroms situacijoms ši technologija suteikia papildomų 15 Nm trauką.

Palyginti su standartiniu „dCi110“ varikliu, „Hybrid Assist“ suteikia galimybę degalų sąnaudas ir CO2 taršą sumažinti maždaug 8–10 procentų.

Lyginant šiuos du naujojo SCENIC variklius, degalų sąnaudos sumažėja nuo 3,9 iki 3,5 l/100 km kelio, o CO2 tarša, vietoj 100 g/km, sumažėja iki 92 g/km.

„Hybrid Assist“ yra patogi naudotis sistema, nes nereikalauja priežiūros ir veikia nepriklausomai nuo kitų sistemų.

Ji perima technologines žinias, kurias „Renault“ sukaupė kurdami elektra varomus automobilius.

Šią naują technologiją pritaikius svarbiausiajam SCENIC varikliui ir pirmaujančiai hibridinei sistemai išlaikius prieinamą kainos lygmenį, „Renault“ sėkmingai pasiekė savo tikslą – „Hybrid Assist“ padaryti plačioms masėms prieinama naujove.

Kategorijos: 
Automobiliai: