You are here

Renault Talisman apžvalga, kainos ir komplektacijos

  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman
  • Renault Talisman
    Renault Talisman

Autorius Vytautas Pilkauskas

2015 metais prancūzų automobilių gamintojas „Renault“ į sedanų rinką metė savo Talismaną, naują, išvaizdų ir elegantišką „Talisman“ modelį.

Modelio pavadinimas gana stiprus. Nes talismanas, tai daiktas, kurį žmogus turi visuomet su savimi ir jam yra priskyręs tam tikrų magiškų savybių. Ar toks yra naujasis „Renault Talisman“? Ar jį vairuojantis norės tai daryti nuolatos, ar suteiks šis automobilis jam puikių emocijų? Ar jis gali būti pagrindiniu šeimininko Talismanu?

Renault Talisman

Nuo 1994 metų „Renault“ turėjo kitą modelį - „Laguna“, kuris išgyveno tris kartas ir galiausiai vietą po saulę užleido „Talisman“ modeliui, kurio tikslas tapti pagrindiniu vairuotojo draugu.

Prancūzai paskutiniu metu ėmė gaminti labai gražius automobilius, „Talisman“ - taip pat nėra išimtis. Šio automobilio išvaizda nuostabi, nors daugumai ir primena „VW Passat“ dizainą, tačiau šių dviejų automobilių išorei nereikėtų dėti lygybės.

Elegantiškas

Prancūzas spinduliuoja elegancija, yra išraiškingas ir sugeba ilgai išlaikyti dėmesį. Prisipažinsime, fotografuojant „Talisman'ą“ buvo sunku atsižiūrėti į jo formas, atsiskleidžiančias vis kitaip žvelgiant iš skirtingų kampų. O dar ta spalva! Tamsus tamsus baklažanas – tamsoje atrodantis lyg visiškai juodas.

Renault Talisman

Prie viso to dar puikiai derančios ir išraiškingumo suteikiančios chromo detalės. Vaizdas tobulas!

Pilnai sukomplektuotas

„Talisman“ interjeras - labai panašus kaip ir pas daugelį kitų naujų „Renault“ modelių. Centrinėje konsolėje įmontuota 8,7 colio skersmens planšetė, kurioje piršto lietimu, kaip išmaniajame telefone, yra valdomos įvairios funkcijos. „R-Link 2“ sistema nėra perkrauta, veikia sklandžiai, norimos funkcijos randamos greitai, pasiklysti vietos čia nėra kur. Galbūt tik kai kurių funkcijų iškvietimas galėtų būti greitesnis, sutaupant vieną ar du pabaksnojimus pirštu. Naudojamos interjero medžiagos kokybiškos, jas malonu liesti.

Renault Talisman

Testui pakliuvo visapusiškai privalumais aprūpinta „Initiale Paris“ versija, kurios komplektaciją iš itin ilgo sąrašo pavargtų vardyti net ir „Renault“ atstovas. Šiame sedane yra viskas, ko tik gali reikėti. „Bose“ garso aparatūra su 13 garsiakalbių, papildomas skydelis išlendantis prieš vairuotojo akis ir pateikiantis svarbiausią informaciją (vietoj jo galėtų būti projekcija priekiniame stikle), tris skirtingus masažo variantus sugebančios atlikti sėdynės, platus interjero apšvietimo spalvų spektras, skirtingi važiavimo režimai ir t.t.

Tęsiant kalbą apie privalumus, būtina paminėti ir tai, kad „Talisman Initiale Paris“ turi ir visus keturis vairuojamus ratus („4Control“ sistema), kas 4,85 metro ilgio sedaną padaro itin manevringą mieste bei aikštelėse.

Renault Talisman

„4Control“ sistema esant mažesniam nei 50 km/h greičiui ir pasirinkus „Comfort“ režimą (60 km/h „Neutral“ režimu, 80 km/h „Sport“ režimu), galiniai ratai pasukami priešinga kryptimi nei priekiniai, pasiekiant didžiausią 3,5 laipsnio kampą. Taip išauga automobilio manevringumas. Tokia sistema, tai pranašumas prieš konkurentus – jie tokios neturi.

Be to, „Talisman“ dar gali pasigirti ir didžiausia bagažo skyriaus talpa klasėje – 608 litrai. Taigi į kelionę šiuo automobiliu galima leistis drąsiai, o dyzelinis variklis dar garantuos ir mažas kuro sąnaudos. Ekonomiškumas yra itin svarbus rodiklis kelionėje.

Sport

Kelyje šis sedanas važiuoja sklandžiai, viduje jauku ir ramu. Nors „Talisman“ turi tris važiavimo režimus: „Neutral“, „Comfort“ bei „Sport“, tačiau labiausiai patiko pastarasis. Jis suteikė daugiausiai vairavimo malonumo, leido jausti tvirtumą posūkiuose bei geresnę akceleratoriaus reakciją į paspaudimą. Nors važiuojant kitais režimais automobilis ir nesijautė pririštas, tačiau „Sport“ suteikė jam daugiau elastingumo, net ir visai nesistengiant važinėti vien tik aukštomis apsukomis.

Renault Talisman

Testuotas modelis turėjo 1,6 litro 160 AG galios „Energy dCi“ jėgainę su dvejais turbokompresoriais, kurie maksimalų sukimo momentą, 380 Nm, garantavo jau nuo 1750 aps./min. 265 Nm sukimo momentą galima jausti nuo 1250 aps./min. Variklio galia į ratus perduodama per 6 laipsnių EDC automatinę greičių dėžę. Žemam startui automobilis tikrai pasiruošęs.

Ekonomiškas

Važinėjant mieste „Talisman“ apetitas sukosi apie 7 litrus degalų šimtui kilometrų kelio, o važiuojant užmiestyje iki 100 km/h greičiu – automobiliui tereikėjo vos 4,5 litro dyzelino įveikti 100 km atstumą.

Gamintojas deklaruoja, kad mieste automobilis turėtų naudoti 5 litrus degalų šimtui kilometrų, o užmiestyje litru mažiau. Taigi viskas gana realu, žinoma, važinėjant mieste dar reikėtų pasistengti norint pasiekti gamintojo nurodytą kuro normą.

Vertė eurais

„Renault Talisman“ kainuoja nuo 22 840 eurų. Už šią sumą siūloma versija su 1,5 litro dyzeline jėgaine generuojančia 110 AG su pagrindiniais privalumais, į kuriuos įeina visos galimos saugumo sistemos.

Mūsų bandyta itin prabangi „Initiale Paris“ versija su 160 AG galios dyzeliniu agregatu ir praktiškai visais įmanomais privalumais kainuoja 37 850 eurų.

Renault Talisman

Kainų amplitudė nėra maža, tačiau tai galioja praktiškai visiems naujiems automobiliams. Šiuo atveju, kiekvienas pirkėjas, pagal savo poreikius ir finansines galimybes tikrai sugebės atrasti savo Talismano receptą.

Talismanas

Išraiškinga išvaizda, komfortiškas ir erdvus interjeras, ekonomiškas variklis, saugumo sistemos bei pažangiausios technologijos – „Renault Talisman“ turi viską, ko reikia vairuotojui, kad automobilis galėtų tapti jo tikru draugu ir kiekvienos kelionės Talismanu.

Renault Talisman

Kainos ir įrangos lygiai

Pati brangiausia „Renault Talisman“ modifikacija - „Initiale Paris“ su 160 arklio galių išvystančiu dyzeliniu motoru kainuos 36 370 eurus.

Talisman LIFE“

  • Dyzelinis „dCi 110“: 22840 eurų (su PVM)

Talisman ZEN“

  • Benzininis „Energy TCe 150 EDC“: 25800 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 130“: 25800 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC“: 28750 eurų (su PVM)

Talisman INTENS“

  • Benzininis „Energy Tce 150 EDC“: 27520 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 130“: 27520 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 130 EDC“: 29120 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC“: 30470 eurų (su PVM)

Talisman INITIALE PARIS“

  • Benzininis „Energy Tce 200 EDC“: 35510 eurų (su PVM)

  • Dyzelinis „Energy dCi 160 EDC“: 36370 eurų (su PVM)

Papildomas mokestis už versiją GRANDTOUR – 980 eurų.

Kategorijos: 
Automobiliai: