You are here

„Toyota 222D”: ralio trasų neišvydęs prototipas

1985 metais „Toyota Team Europe“ pradėjo ralio automobilio projektą, pavadintą „222D”, kurtą pirmos kartos  „Toyota MR2” pagrindu. Naujo ralio automobilio poreikis atsirado tuomet, kai galu varomas „Toyota Celica“ dominavo Pasaulio ralio čempionato afrikiniuose B Grupės ralio etapuose, tačiau europiniuose ruožuose šis automobilis nebuvo konkurencingas.

Naujasis „222D” ralio automobilis buvo kurtas dalyvavimui S Grupėje ir galbūt legendinėje B Grupėje. Apie šį „Toyota“ projektą žinoma itin mažai, nes automobilis niekada taip ir nestartavo B Grupėje, kadangi ji buvo atšaukta 1986 metais. Gaila, bet prototipas negalėjo pasižymėti ralio trasose.

Lengvas ir galingas

Raliui ruošto automobilio svoris yra apie 750 kg, o jo 2,0 litrų keturių cilindrų variklis su turbokompresoriumi, anot skirtingų šaltinių, generuoja nuo 600 iki 750 AG. Nėra tiksliai žinoma, ar automobilį varė 4T-GTE variklis, naudotas raliui ruoštame „Celica“ bolide, ar „503E“, naudotas „GTP“ automobiliuose.

Iš viso buvo pagaminti trys tokie prototipai. Vienas jų turėjo gale skersai sumontuota variklį ir galinius varomuosius ratus, o kiti du – išilgai įmontuotas jėgaines: vieną iš šių prototipų varė galiniai ratai, kitą – visi keturi. Vienas iš automobilių buvo pritaikytas asfaltiniams raliams, o kiti du – žvyriniams.

Ralio automobilis yra 115 mm platesnis už standartinį, jo plotis - 1880 mm, o ilgis – 3985 mm. „MR2” modelį jie priminė tik išvaizda. „Toyota Team Europe“ modifikavo visus automobilio agregatus, o jo vidus primena lėktuvo pilotą vietą.

Yra žinoma, kad iki šių dienų išlikę tik du tokie automobiliai.

Kategorijos: 
Automobiliai: