You are here

Volkswagen Golf Mk7

„Volkswagen Golf“ – pirma karta, antra karta, trečia karta... šešta karta, ir pagaliau septintoji karta! Šis tautos automobilis nesiliauja vis naujai atgimdamas.

Evoliucinio dizaino septintos kartos „Mk7” modelis jau pateiktas ant lėkštutės. Naujasis modelis sugebėjo išlaikyti „Golf“ būdingą kėbulo formą, gavo papildomą mažą langelį priekinių durų kampe ir aštrią galinių durų liniją.

Septintos kartos modelis taip pat gavo naujo dizaino priekinius ir galinius žibintus su integruotais LED žibintais.

Pagrindinis šeštos ir septintos kartos skirtumas yra nematomas, tai nauja „MQB“ platforma, naudojama kituose „VW Group“ modeliuose: „Audi A3” ir „Seat Leon“.

Naujasis modelis yra erdvesnis bei 100 kg lengvesnis už savo pirmtaką – 1050 kg. Jo ilgis yra 4255 mm, kas sudaro 56 mm daugiau už pirmtaką, kas leidžia turėti ir 59 mm ilgesnę ratų bazę (2637 mm). Septintos kartos „golfas“ taip pat 13 mm platesnis (1799 mm) ir 28 mm žemesnis (1452 mm). Tai 10 procentų leido pagerinti pasipriešinimo koeficientą, kuris dabar yra 0.27 Cd.

Bagažo skyrius lyginant su pirmtaku išaugo 30 litrų iki 380 litrų.

Automobilio viduje taip pat išliko jau gerai žinomo stiliaus detalės. Nuo šeštos kartos modelio čia atsirado tik vienas labiausiai pastebimas skirtumas, tai centrinės konsolės pasukimas į vairuotojo pusę, kaip esame įpratę matyti „BMW“ automobiliuose.

Į naujos kartos „Golf“ modelį bus montuojami lietimui jautrūs 5,8 colio spalvoti ekranai, navigacijos sistema, elektroninės parkavimosi stabdis. Pirmą kartą „Volkswagen“ pasiūlys universalų telefono laikiklį po centriniu porankiu.

„Mk7” turės kelis naujus benzinius ir dyzelinius variklius, įskaitant ir „EA211” turbininį keturių cilindrų 1,4 litro variklį su cilindrų atjungimu, pasiekiantį 140 AG. Jis galės atjungti du cilindrus, o šimtui km kelio naudos vidutiniški 4,8 l kuro.

Kalbant apie pavar dėžes bus galima rinktis iš trijų variantų: šešių laipsnių mechaninė, šešių arba septynių laipsnių DSG.

Variklių liniją sudarys: 1,2 litro TSI 85 AG variklis, naudojantis 4,9 l kuro 100 km kelio, 1,6 litro dyzelinis variklis, pasieks 105 AG ir naudos 3,8 litro kuro, o 2,0 litrų variklis turės 150 AG ir 100 km kelią vidutiniškai įveiks su 4,1 litro degalų.

Ekonomiškiausias bus dyzelinis „BlueMotion“ variklis, kuris vidutiniškai naudos tik 3,2 l/100 km.

Šalia penkiadurio chečbeko,matomo nuotraukose, dar bus siūloma tridurė versija, „VW“ taip pat planuoja sportišką „GTI“ bei „R“ versija, visų varomų ratų variantus, „Golf Plus MPV“ bei penkių durų universalą ir kabrioletą.

Kategorijos: 
Automobiliai: