You are here

Atnaujintas septintos kartos „Volkswagen Golf“ jau Lietuvoje

  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift
  • Volkswagen Golf Mk7 Facelift
    Volkswagen Golf Mk7 Facelift

2016 metų pabaigoje „Volkswagen“ pristatė atnaujintą septintos kartos „Golf“ modelį, kuris gavo naujus variklius ir naujų technologijų paketą. Toks modelio atnaujinimas bus pirmasis per visą 43 metų „Golf" istoriją. 

Žvelgiant į atnaujinto „Golf“ išorę – sunku pastebėti naujoves, tačiau į akis vis dėl to iškart krenta nauji priekiniai žibintai, nauji priekinis ir galinis bamperiai, veidrodėliai ir ratlankiai. Viskas čia pakeista subtiliai.

Volkswagen Golf Mk7 Facelift

Išorėje naujovių tikrai ne daug, viskas slypi po kėbulu. Plačiai pasipildė saugumo sistemų sąrašas. Automobilyje veikia daugiau nei 14 vairavimo ir saugaus važiavimo sistemų, įskaitant pėsčiųjų stebėsenos ir avarinio stabdymo sistemą, kuri nuo šiol yra standartinio paketo dalis. Atnaujintas „Golf" yra vienas iš pirmųjų kompaktinių automobilių, kuris turi pusiau automatizuotas vairavimo funkcijas, pavyzdžiui, eismo juostos išlaikymo sistemą ir automatinį atstumo reguliatorių ACC, kurie užtikrina tolygų važiavimą eismo spūstyse: „Golf" tiesiog lėtai ir saugiai riedės paskui priekyje esantį automobilį – sistema automatiškai valdys greičio didinimo ir stabdymo procesus. Važiavimo spūstyje asistentas sumažina įtampą ir padeda išvengti eismo spūstims būdingų smulkių susidūrimų.

Vairuotojas galės įsitikinti naujos informacinės ir pramoginės sistemos privalumais. Naujasis „Golf" modelis yra pirmasis iš kompaktinės klasės automobilių, kuriame aplinką galima valdyti gestais – 23,4 cm (9,2 colio) liečiamas ekranas reaguos į rankos mostus ir išpildys vairuotojo ar keleivio pasirinkimus. 

Išmanus sistemos valdymas palengvina bet kokią užduotį – rasti mėgstamą radijo stotį ar muzikos kūrinį tampa itin paprasta. Valdymas balsu padeda iškart surasti vietovę bei gatvę, apskaičiuoja maršrutą ir suteikia galimybę geriau orientuotis kelyje. 

Volkswagen Golf Mk7 Facelift

Vairuotojo prietaisų skydelis naujajame „Golf" tapo aktyviu informaciniu ekranu. Aukštos grafinės raiškos 31 cm (12,3 colio)  ekrane vairuotojas matys aktualiausius duomenis pagal savo pasirinktą tvarką. Ši naujovė „Golf" automobilyje įgyvendinta pirmą kartą. Technologijų naujovės suteikia vieno iš pažangiausių automobilių vardą „Golf" – geriausiai parduodamam „Volkswagen" modeliui. 

Po variklio dangčiu atsirado visiškai naujas 1,5 litro TSI benzininis agregatas su 150 AG ir 250 Nm jėga ir aktyvia cilindrų valdymo sistema, kuri leidžia atjungti du cilindrus iš keturių ir taip padeda sutaupyti kuro. „VW“ tikina, kad ši jėgainė vidutiniškai naudoja 4,9 litro kuro šimtui kilometrų kelio.

Kitas variklis, tai 1,5 litro benzininė versija „Bluemotion“ su 130 AG ir 200 Nm. Šio variklio vidutinės sąnaudos pagal gamintoją – 4,6 l/100 km.

Tuo tarpu 2,0 litrų GTI variklis standartiškai turės 230 AG, tačiau „Performance“ versija gavo 245 AG. Galia į ratus perduodama su nauja 7 laipsnių dvigubos sankabos transmisija, kuri pakeitė senąją 6 bėgių DSG dėžę.

Volkswagen Golf Mk7 Facelift

Lietuvoje naująjį  „Golf" modelį bus galima įsigyti nuo 2017 metų kovo 9 dienos. Jau priimami išankstiniai užsakymai.  Naujojo modelio pradinė kaina išlieka nepakitusi, nors į bazinės versijos paketą dabar įtraukta naujos kartos informacinė ir pramoginė įranga su 16,5 cm (6,5 colio) spalvotu ekranu, naujai sukurti LED galiniai žibintai, patobulintas interjeras. Lietuvoje „Golf" siūlo naują bazinės įrangos standartą už pradinę 16 353 eurų kainą.

Naujas „Golf" taip pat yra vienas iš nedaugelio automobilių pasaulyje, suteikiantis platų variklio rūšių pasirinkimą. Be dyzelinu, benzinu, dujomis varomų automobilių galima pasirinkti hibridinius ir tik elektra varomus modelius. 

„Golf" siūlo variantus su benzininiais varikliais: nuo naujojo 1,0 TSI 81 kW/110 (AG) iki „Golf" R su 228 kW / 310 (AG). Turbodyzeliniai (TDI) modeliai: 85 kW / 115 (AG) ir 110 kW / 150 (AG). TGI modeliai turi 81 kW/110 (AG) variklius.  Be to, yra gausybė „Golf" variantų, įskaitant „Trendline", „Comfortline", „R-line", taip pat sportinis GTI, R  ir naujasis e-Golf.  Naująjį „Volkswagen" automobilį galima rinktis iš šešių naujų atspalvių: juoda (Black Rubin), balta (White Silver), geltona (Turmeric Yellow), mėlyna (Atlantic Blue), žalia (Peacock Green), pilka (Indium Grey).

Volkswagen Golf Mk7 Facelift

Kategorijos: 
Automobiliai: