„Volkswagen ID.7“: Puikiai subalansuotas elektrinis flagmanas
ID serijoje „Volkswagen“ turi penkis modelius. Naujausias jų – „ID.7”, kuris yra parduodamas dviejų kėbulo tipų: liftbeko ir universalo.
Galima sakyti, kad tai nuostabiai subalansuotas modelis. Sunku rasti prie ko prikibti. Jis yra talpus, manevringas, patogus, galintis daug nuvažiuoti viena įkrova, smagiai vairuojamas ir t.t. Gal tik kainuoja jis visai nemažai.
„ID.7” kaina prasideda nuo 61 970 eurų, kuri priklauso nuo baterijos talpos bei varomųjų ratų skaičiaus. Taip pat ir nuo individualios papildomos komplektacijos, kurios variacijų yra labai daug, ir tai galiausiai dar kažkiek iškelia galutinę automobilio kainą.
Universalo „Tourer“ kaina prasideda nuo 62 600 eurų.
„ID.7” galima rinktis su 77 arba 86 kWh talpos baterija. Silpnesnioji versija turi tik galinius varomuosius ratus, o galingesniąją dar galima rinktis ir su visais varomais ratais.
Skiriasi ir versijų galingumas. Galu varomi „ID.7” turi 286 AG, o keturiais ratais varoma versija – 340 AG. Pastaroji su pilnai įkrauta baterija, gamintojo teigimu, sedanui leidžia nuvažiuoti iki 595 km atstumą, o galu varomi „ID.7” atitinkamai gali įveikti 618 ir 709 km. Universalo įveikiamas atstumas yra vos keliais kilometrais mažesnis.
Ant popieriaus viskas atrodo puikiai. Automobilis didelis, įveikiamas atstumas taip pat puikus. Realybėje, žinoma, bus kiek kitaip, automobilis taip ir išliks didelis, bet kaip jau įprasta elektromobiliams, įveikiamas atstumas bus labai įvairus – priklausomai nuo oro, vairavimo stiliaus ir kitų dalykų.
Faktas vienas, kad „ID.7” tikrai pasižymi efektyvumu. Visiškai nesistengiant taupyti, važinėjant mieste ir šiek tiek už jo – vidutinės elektros sąnaudos prie maždaug plius dešimt laipsnių šilumos šimtui kilometrų siekė 17.9 kWh. Važiuota buvo su galiniais ratais varoma, 286 AG, 545 Nm ir 77 kWh talpos bateriją turinčia versija.
Pasistengus važiuoti bent šiek tiek ekonomiškiau, laisvai būtų galima pasiekti 15-16 kWh sąnaudas, kas sudarytų apie 500 km atstumą. Važinėjant vien tik mieste, protingai patogiu važiavimo režimu be didelio taupymo, bet ir be nereikalingo pagazavimo galima džiaugtis net gi ir apie 12 kWh/100 km elektros sąnaudomis.
Skamba ne tik gerai, bet ir yra gerai, nes elektrinis „ID.7” ne tik leidžia ilgai nesukti į elektros krovimo stotelę, bet dar yra komfortiškas bei labai maloniai vairuojamas.
Vairavimo malonumas pajuntamas įveikus jau pirmuosius metrus. Automobilis kelyje jaučiasi taip lyg plauktų – sunku tai paaiškinti žodžiais, reiktų patiems pamėginti ir tai pajusti. Pakaba veikia tvarkingai, niekas nebilda. Be to, stebina ir priekinių ratų pasukamumo laipsnis, kas leidžia džiaugtis puikiu apsisukimo spinduliu, leidžiančiu šiam automobiliui būti itin manevringu ankštose gatvelėse. Dinamikos jam taip pat netrūksta – 6.5 sek. iki šimto.
Komfortą užtikrina daugybė pačių įvairiausių privalumų, labai gera garso izoliacija ir, žinoma, netriukšmaujanti pakaba.
„ID.7” gali didžiuotis gerai įrengtu interjeru. Tiesa, ekranas čia gal kiek ir per didelis. Užtektų bent coliu mažesnio. Bet iš kitos pusės, reik visko daug jame sutalpinti.
Visų funkcijų valdymas vyksta būtent ekrane. Bet kuo daugiau „Volkswagen“ arba grupės („Škoda“ „CUPRA“) modelių tenka vairuoti, tuo labiau priprantama prie pilno visko valdymo tokiu būdu, nors neretai norint atlikti kokį nors veiksmą tenka ilgiau atitraukti dėmesį nuo kelio.
Rasti, kas šiame automobilyje nepatiko – sunku. Norėtųsi nebent kelių fizinių mygtukų, bei labai nepatiko kad ant vairo esantys valdikliai yra jutikliniai, kurių jau buvo atsisakyta kituose naujausiuose „Volkswagen“ modeliuose.
Išvada viena. Labai gerai padarytas elektrinis „Volkswagen“, turintis svarius argumentus kiekvienoje srityje ir tuo neleidžiantis ieškoti priekabių.
Patiko šis elektrinis „Volkswagen ID.7“ flagmanas.