Volkswagen Tiguan: mėgiamiausias „Volkswagen“ modelis
„Volkswagen Tiguan“ buvo pradėtas gaminti dar 2007 metais. Antroji jo karta į rinką išleista 2016-aisiais, o trečiosios kartos modelio pardavimai buvo pradėti 2024 metais.
Tai itin mėgiamas „Volkswagen“ modelis Europoje, įskaitant ir Lietuvą. Galima jį net pakrikštyti šeimos automobliu. Pasaulyje „Tiguan“ taip pat labai mylimas ir šiuo metu yra geriausiai parduodamas gamintojo modelis. Nuo 2007 metų parduota daugiau nei septyni milijonai pirmos ir antros kartos „Tiguan“. Įdomu, kiek šį skaičių per savo gyvavimą dar išaugins trečioji karta.
Daug kas sako, kad antros kartos „Tiguan“ buvo gražesnis, o šis kažkoks kitoks. Tiesos yra. Jis labiau panašus į užapvalintus, elektrinius ID modelius, bet skonis draugų neturi.
Testui į rankas pakliuvo mild-hybrid technologiją turintis hibridas su 1.5 litro benzininiu varikliu su 150 AG. Galią į ratus perduoda septynių laipsnių automatinė DSG dėžė.
Šimtas pem arklių yra lygiai tiek, kiek turėtų pakakti statistiniam vairuotojui, važinėjančiam kasdien mieste ir kartas nuo kartu vykstančiam į užmiesčio išvykas.
Važiuoja automobilis tvarkingai, bei ekonomiškai. Mieste degalų sąnaudos testo metu siekė apie 9 litrus, tačiau už miesto jos krenta iki žemiau nei 7 litrų šimtui.
Variklių gamoje yra tiek dar taupesnis dyzelis – 2.0 TDI su 193 AG, tiek ir iš tinklo įkraunamas hibridas su 272 AG. Taigi pasirinkimo tikrai yra, kiekvienam pagal poreikį. Benzininių versijų taip pat ne viena.
Sėdus prie vairo, visi pastebės iškart du dalykus. Pirma, pavarų perjungimo svirtis dabar pas „Tiguan“ yra prie vairo, kaip kad tokią turi „ID“ serijos elektromobiliai. Dėl to, valytuvų valdymas yra perkeltas į kairę vairo pusę. Antras dalykas, tai sugrįžę fiziniai mygtukai ant vairo. Labai geras gamintojo ėjimas po visų išpeiktų jutiklinių alternatyvų.
Visa kita viduje, beveik panašiai kaip ir pas kitus naujausius „Volkswagen“. Vokiška tvarka ir didelis ekranas, kuriame ir atliekami visi valdymo veiksmai. Tiesa, tarp priekinių sėdynių esančioje konsolėje, „Tiguan“ turi specialų ratuką, kurį įspaudus galima atlikti skirtingų funkcijų valdymą: pavyzdžiui, keisti važiavimo režimą ar reguliuoti garsą.
Automobilis išliko erdvus, prie vairo sėdėti patogu, R-Line sėdynės leidžia puikiai įsitaisyti, interjeras kokybiškas ir vokiškai tvarkingas, ilgainiui gal net pataps nuobodoku. Važiavimas šiuo automobiliu nenuvilia.
Kainuoja naujasis „Tiguan“ nuo 33 700 eurų (versija su 1.5 litro varikliu, mild-hybrid technologija ir 130 AG). Modelio pristatymo proga, tai yra speciali kaina ir nuolaida taikoma visoms versijoms. Be jos, pigiausias modelis kainuotų 36 000 eurų.
Testuoto modelio kaina prasideda nuo 38 000 eurų, o Plug-in hibridas kainuoja 39 tūkstančių eurų su jam taikoma net dešimties tūkstančių nuolaida modelio pristatymo proga.
Dyzeliniai modeliai atsieis panašiai. Jų kainos pradžia nuo 38 490 eurų.
Taigi, pats laikas susikomplektuoti „Tiguan“ sau, jeigu turite numatę tokį pirkinį ateityje.