You are here

Lietuvoje patobulintas „Volkswagen Golf R“ su 444 AG

  • VW Golf Mk7 R
    VW Golf Mk7 R
  • VW Golf Mk7 R
    VW Golf Mk7 R
  • VW Golf Mk7 R
    VW Golf Mk7 R
  • VW Golf Mk7 R
    VW Golf Mk7 R
  • VW Golf Mk7 R
    VW Golf Mk7 R
  • VW Golf Mk7 R
    VW Golf Mk7 R

Kol „Volkswagen“ planas išleisti į produkciją itin „karštą“ „Golf R 400“ versiją dar netapo realybe ir tebėra tobulinimų ir testavimų stadijoje, Lietuvoje ruošiamas gerokai galingesnis „Golf“.

„Golf R 400“ konceptas buvo aprūpintas 2,0 litrų varikliu su 400 AG ir 450 Nm. Gamintojas teigė, kad jo pagreitis iki 100 km/h trunka vos 3,9 sek.

Lietuviškose, Kaune įsikūrusiose „Startline“ dirbtuvėse projekto darbai yra atliekami su septintos kartos „VW Golf R“, kuris iš gamyklos yra išriedėjęs su 2,0 litrų, 4 cilindrų, 300 AG ir 380 Nm galią turinčia jėgaine, kuri leidžia 100 km/h greitį pasiekti per 4,9 sek.

VW Golf Mk7 R

Šiuo metu variklio galios didinimo specialistų atliktų darbų rezultatas – 444 AG ir 550 Nm galia. Atrodo, daugiau nei pakanka! Tačiau projekto iniciatoriai ties šiais skaičiais nesustoja, nes jų tikslas išspausti iš variklio net 500 AG.

Šioje projekto stadijoje „Golf R“ buvo atliktas „Stage 2“ tobulinimas. Automobilis buvo aprūpintas nauja „VR“ oro paėmimo sistema, atliktas kuro įpurškimo koregavimas, sumontuota „Milltek“ išmetimo sistema, instaliuotas „Wagner“ turbokompresoriaus radiatorius.

VW Golf Mk7 R

Pirminis rezultatas tik po standartinio programavimo („Stage 1“) buvo 356 AG ir 434 Nm. Po „Stage 2“ darbų buvo gauta 405 AG ir 514 Nm galia, tačiau po to pakeitus turbokompresorių buvo sugeneruota 444 „arklių kaimenė“.

Tai leidžia šiam keturiais ratais varomam „Golf“ su DSG transmisija nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekti vos per 3,6 sek., važiuojant su 98 oktaninio skaičiaus benzinu.

VW Golf Mk7 R

Kategorijos: 
Automobiliai: