You are here

Atnaujintas „Tesla Model S“: Be pavarų svirties ir tik „pusė“ vairo

  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid
  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid
  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid
  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid
  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid
  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid
  • Tesla Model S Plaid
    Tesla Model S Plaid

Atnaujintuose elektromobilių gamintojo „Tesla“ modeliuose: „Model S“ ir „Model X“ interjere atsirado daug įdomių sprendimų.

PUSĖ VAIRO

Visų pirma, tai vairas, kuris skiriasi nuo mums įprasto – jo tėra vos pusė ir atrodo kaip lėktuvo šturvalas. „Tesla“ atsisakė viršutinės vairo dalies.

Tesla Model S Plaid

Ar tai yra saugu ir ar tai šiam elektromobilių gamintojui leis įveikti keliamus saugumo reikalavimus?

Tiesa, tikėtina, kad konfiguruojant automobilį, bus galima rinktis ir tradicinį vairą. Internete sklando gandai, kad „Tesla“ svetainės kode buvo pavykę rasti kol kas neviešinamą tokio vairo pasirinkimo galimybę ir nuotrauką, kurią „Tesla“ vėliau iš vis pašalino. Panašu, kad su „nupjautu“ vairu „Tesla“ nori sukelti susižavėjimo bangą ir tik vėliau parodyti, kad elektromobilį bus galima komplektuoti ir su normaliu vairu.

Tesla Model S Plaid

NĖRA PAVARŲ SVIRTIES

Taip pat elektromobiliuose nematyti ir pavarų perjungimo svirties, kuri, kaip įprasta, leisdavo vairuotojui pasirinkti važiavimo kryptį: pirmyn arba atgal. Dabar šią funkciją atliekančios rankenėlės nebeliko.

Beje, prie vairo taip pat nematyti ir posūkio signalo bei valytuvų įjungimo rankenėlių. Viskas perkelta ant vairo, kur šias funkcijas galima valdyti jutiminiais mygtukais, tačiau pavarų perjungimui joks mygtukas nėra numatytas.

Pasak gamintojo, automobilis pats žinos, kur vairuotojas nori važiuoti ir pagal tai parinks važiavimo kryptį: pirmyn arba atgal. Turėtų būti įdomu.

Tesla Model S Plaid

Elonas Muskas taip pat atskleidė, kad jeigu vairuotojas nesutiks su automobilio pasirinkimu, kuria kryptimi judėti, tai vairuotojas galės kryptį pats pasirinkti ekrane. Taigi, panašu, kad pavarų perjungimo svirtis tiesiog „persikėlė“ į ekraną. Taip pat atsirado galimybė, visai negalvoti apie judėjimo krypties pasirinkimą, kuomet visa tai „galvos“ pats automobilis. Tai galima suprasti, kad „Tesla" juda aiškia linkme - pilnai autonominis automobilis.

EKRANAS

Taip pat „Model S“ ir „Model X“ gavo puikios skiriamosiose gebos, 17 colių ekraną, kuriame, galingo procesoriaus pagalba, bus galima žaisti itin gera grafika pasižyminčius kompiuterinius žaidimus, tokius kaip „Cyberpunk 2077“ ar „Witcher 3“.

Tesla Model S Plaid

PLAID+

Naujovės slypi ne tik interjere, bet ir po kėbulu.

Iki šiol buvusi„Performance“ versija bus pakeista nauja „Plaid“ versija. Tiesa, ypatingų skirtumų tarp seno „Performance“ ir naujojo „Plaid“ modelio nebus, tačiau „Model S“ gaus ir „Plaid+” versiją.

Taigi „Tesla Model S Plaid+“ turės tris elektros motorus, kurie generuos 1100 AG bei 96 km/h (60 mph) greitį leis pasiekti greičiau nei per 1.99 sek. Tuo tarpu maksimalus greitis sieks 322 km/h. Ketvirtį mylios elektromobiilis įveiks greičiau nei per 9 sekundes.

Be to, ši versija turės ir talpesnę bateriją, su kuria bus galima nuvažiuoti 837 km atstumą.

Galingiausia ir greičiausia „Tesla Model S" versija kainuos nuo 140 000 JAV dolerių.

Tesla Model S Plaid

Kategorijos: 
Automobiliai: