You are here

„BMW i8 Roadster“ stogui tarė „Ne“

  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster
  • BMW i8 Roadster
    BMW i8 Roadster

2017 metų Los Andželo automobilių parodoje BMW pristatė hibrido „i8“ versiją be stogo. Taip šalia „Coupe“ modelio atsirado - „Roadster“. Tuo pačiu gamintojas dar atnaujino „i8“ modelį.

BMW i8 Roadster

Kaip ir „Coupe“, taip ir „Roadster“ turi 1,5 litro trijų cilindrų variklį, kuris dabar generuoja 231 AG, vietoj 228 AG. Elektros variklis sukuria dar 143 AG. Bendra sistemos galia siekia 374 AG. „i8 Coupe“ pagreitį iki 96 km/h (60 mph) pasiekia per 4,2 sek., o „Roadster“ - per 4,4 sek. Maksimalų greitį riboja elektronika – iki 250 km/h.

„i8“ gavo talpesnę bateriją, kurios talpa nuo 7,1 kWh išaugo iki 11,6 kWh. Prieš tai hibridas naudodamas vien elektros energiją galėjo pasiekti 69 km/h greitį, o dabar bus galima važiuoti 104 km/h greičiu. O naudojant „eDrive“ režimą vien elektra bus galima skrieti kad ir 120 km/h greičiu.

BMW i8 Roadster

Vien elektros režimu „Coupe“ galės įveikti 54 km atstumą, o „Roadster“ - 53 km.

Pastarosios versijos sulankstomas stogas nusileidžia arba pasikelia vos per 15 sekundžių ir tai galima atlikti važiuojant iki 50 km/h greičiu.

Kategorijos: 
Automobiliai: