You are here

Citroen C3: Žaismingumu alsuojantis prancūzas

  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Mažas, erdvus, simpatiškas, madingas, mėgstantis minimalizmą, komfortiškas. Kas? Trečios kartos „Citroen C3“.

Vos 2016 metų spalio mėnesį Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas naujasis „C3“ neilgai trukus pasirodė ir Lietuvoje, kur bandys įtikti mažų automobilių mėgėjams.

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Dizaino pokyčiai

Naujos kartos modelis gavo siaurus priekinius dienos žibintus, kurie įtaisyti virš pagrindinių žibintų, kurių apačioje dar sumontuoti rūko žibintai. Taigi iš viso - trys eilės šviesų. Tuo tarpu galinė dalis pasipuošė ovalo formos šviesos prietaisais.

Visiškai naujo veido, žavusis „C3“ paveldėjo ir „C4 Cactus“ modelio elementų. Tai sparnus, slenksčius ir bamperius juosiančios juodos, nedažomos apdailos, bei labiausiai „kaktusą“ primenančios polimerinės Airbump apsaugos durelių šonuose, saugančios automobilio kėbulą tuomet, kai kito automobilio vairuotojas tyčia arba netyčia trinktelėti durimis. Tiesa, norint galima šių apsaugų ir neužsakinėti (geresnėje „Shine“ komplektacijoje tai yra standartinės įrangos dalis, o „Feel“ komplektacijoje tai yra papildomo sąrašo opcija, kainuojanti 240 eurų).

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Žaismingumo mažajam prancūzui suteikia ir kitų spalvų akcentai. Štai mūsų testuotas „C3“ buvo baltos spalvos, tačiau turėjo raudonai dažytą stogą, tokios pat spalvos veidrodėlių dangtelius bei rūko žibintų apdailas. Taip pat raudonos spalvos akcentas puošė ir juodas apsaugas ant durų. Atrodo tikrai stilingai, į mados renginį su tokiu automobiliu galima lėkti drąsiai.

„C3“ kėbulo spalvą bus galima rinktis net iš 9 spalvų, o stogą bus galima nudažyti trimis skirtingais variantais.

Stilius ir minimalizmas viduje

„Citroen C3“ madingą stilių išlaiko ne tik išorėje, bet ir viduje. Čia daug įvairiausių detalių, į kurias neįmanoma neatkreipti dėmesio. Vos tik pravėrus automobilio duris, pro akis nepraeina raudonos spalvos prietaisų skydo apdailos, stilingai atrodantys ortakiai, raudonos spalvos akcentais papuoštos ir išsiuvinėtos sėdynės (interjero spalvas galima rinktis iš keturių variantų). Kuomet tiesi ranką link durų, norėdamas jas uždaryti – paimi už išskirtinės rankenos, kurią galima sutikti ant lagaminų – tai paveldėta taip pat iš „C4 Cactus“ modelio. Gi durų apdailos turi tuos pačius spyglius – tik į priešingą pusę. Kas dar? Labai gražiai ir stilingai sugraduotas prietaisų skydelis prieš vairuotojo akis.

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Be visos šios stilistikos, interjere vyrauja minimalizmas. Centrinėje konsolėje yra tik 5 mygtukai, tarp kurių yra galinio ir priekinio stiklų šildymo įjungimas, durų atrakinimas, avarinio signalo įjungimas. Šiek tiek žemiau jis dar turi tris jungtis. Ir viskas – daugiau vairuotojas neturi ką pamaigyti. Tiesa, yra galimybė dar čia turėti variklio užvedimą mygtuką, kurį testuojamame modelyje pakeitė tradicinė spynelė su tradiciniu raktu.

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taigi visa kita, kas buvo nepaminėta - yra valdoma per centre sumontuotą, lietimui jautrų ekraną. Tai nesukelia jokio nepatogumo jausmo, tačiau bent jau šilumos valdymo mygtukai ar ratukai galėtų būti išvesti papildomai. Būtų patogiau. Visa kita – gali taip ir likti ekrane.

Priekyje sumontuoti krėslai yra minkšti ir kartais gali pagalvoti, jog esi įsitaisęs ne prie vairo, o sėdi minkštame fotelyje namuose. Taip, sėdynės labai minkštos, tačiau staigesniuose posūkiuose norėtųsi daugiau šoninio sėdimosios dalies prilaikymo.

Viduje naudojamos medžiagos atitinką mažų automobilių, B segmento lygį, bet norėtųsi kiek kitokių durų apdailų, kurios dabar bus linkusios gana greitai susibraižyti.

Dirba garsiai, važiuoja ekonomiškai

Imam vairą į rankas ir važiuojam! Vos tik užvedus variklį, pasigirsta dyzelinio variklio garsas. Testuotame „C3“ plakė 1,6 litro „BlueHDI“, 100 AG ir 254 Nm turintis agregatas, kuris tylumu nepasižymėjo ir atrodė taip, lyg šis prancūzas nuolat bartųsi.

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Barėsi gal dėl to, kad niekas jam nedavė mėgautis dyzeliu. Važiuojant automagistralėje vidutiniu 107 km/h greičiu vidutinės kuro sąnaudos sudarė vos 4,5 litro, o stilingai riedant paprastu, ne magistraliniu keliu ir spaudžiant maksimaliai iki 90 km/h, o gyvenviečių zonose – tik iki 50 km/h, borto kompiuteris rodė vidutines 4,1 litro kuro sąnaudas. Mhm, šią „citriną“ būtų galima drąsiai imti kartu į Eko žygį, žinant, kad gamintojas deklaruoja vos 3,7 litro mišrias kuro sąnaudas. Mieste „C3“ degalų sąnaudos testo metu sukosi apie 6 litrus.

Automobilis keliu rieda gerai, magistralėje nėra pojūčio, kad jis būtų nestabilus, ar kad jį nupusti sugebėtų vėjas. Ant kelio jis laikosi tvirtai, rankose vairą laikyti taip pat yra gera. Beje, jis gana tiksliai reaguoja į visas komandas bei labai lengvai sukiojasi. Važiuojant keliu, kur yra daugiau nelygumų, girdisi galinės pakabos darbas.

Visa kita

Tai tiek išorėje, tiek viduje žaismingumu ir stilingumu pulsuojantis automobilis, turintis būtent tai, ko ir reikia jaunimui. Viduje jis paprastas, neperkrautas mygtukais bei komfortiškas, o išvaizda graži ir sugebanti išspausti emocijas.

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Dyzelinė jėgainė, nors ir dirba garsiai, tačiau yra labai ekonomiška. Nemėgstantys dyzelio, gali rinktis ir benzininius variklius: 1,2 litro VTi su 68 AG arba 82 AG, bei 1,2 litro e-THP su 110 AG. Yra dar ir 1,6 litro dyzelis su 75 AG. Visi varikliai komplektuojami su 5 laipsnių mechanine greičių dėže, o galingiausia benzininė jėgainė gali turėti ir 6 laipsnių automatą.

Kaina

Kainuoja naujasis „Citroen C3“ nuo 12 255 eurų, o bandomo modelio kaina siekė 19 840 eurų. Palyginus su kitais B segmento modeliais – „C3“ nėra nei pats brangiausias, nei pats pigiausias. Pavyzdžiui, penkerių durų „Ford Fiesta“ kainuoja nuo 14 264 eurų, o penkiadurės „Opel Corsa“ kainos prasideda nuo 10 588 eurų. „Renault Clio“ kainoraštyje mažiausia suma – 10 560 eurų, o už „Nissan Note“ reikės nuo 12 490 eurų. „Peugeot 208“ kainuoja nuo 9 952 eurų, o „Hyundai i20“ nuo 12 590 eurų, „Toyota Yaris“ - nuo 11 680 eurų.

Rinktis šiame segmente tikrai yra iš ko, o tai žinodamas, „Citroen“ sukūrė konkurencingą, savo žavų charakterį turintį ir savo pirkėją surasiantį automobilį.

Citroen C3/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: