You are here

Ketvirtos kartos „Kia Sportage“

„Kia Motors“ praskleidė uždangą nuo visiškai naujo, patraukliu interjero ir eksterjero dizainu, išskirtinėmis naujausiomis technologijomis ir kokybe pasižyminčio „Kia Sportage“ modelio. Naujasis „Sportage“ visuomenei oficialiai prisistatys rugsėjo 15 dieną Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje.

Ketvirtosios kartos naujasis kompaktinis visureigis „Kia Sportage“ buvo kuriamas ant ypatingos sėkmės sulaukusio savo pirmtako pamatų, gausiai pridedant modernumo prieskonių, padėsiančių konkuruoti vis labiau populiarėjančioje savo segmento rinkoje. Atnaujintas interjeras pasižymi aukščiausia medžiagų kokybe, vientisu dizainu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu. Patobulinti varikliai ir transmisijos rūpinasi ekonomiškesniu ir ekologiškesniu važiavimu bei daug malonesniu valdymu.

Pirmą kartą istorijoje „Sportage“ modelio savininkai galės džiaugtis sportiška „GT Line“ komplektacija. Trokštantiems kasdien patirti, ką reiškia dinamiškas ir sportiškas vairavimas, „GT Line“ techninės savybės suteikia tradiciniam modeliui būdingą praktiškumą, tačiau prideda didelę porciją dinamikos.

„Pastaraisiais metais „Kia Sportage“ svariai prisidėjo prie mūsų sėkmės Europoje. Mums tai neįtikėtinai svarbus automobilis, ypač dabar, kai vis daugiau klientų žvalgosi į visureigius, o kompaktinės klasės segmente vyraujanti konkurencija kaip niekada didelė“, - tikino „Kia Motors Europe“ vadovas Michaelis Cole.

„Europoje „Sportage“ modelis yra „Kia“ populiarumo flagmanas, aiškiai demonstruojantis prekinio ženklo vertybes bei sudarantis daugiau nei ketvirtį visų mūsų pardavimų Europoje. Kadangi šio segmento ribos sparčiai plečiasi, naujasis, modernų dizainą ir aukščiausią medžiagų kokybę galintis pasiūlyti „Sportage“ modelis sustiprins mūsų pozicijas tarp rinkos lyderių“, - pridūrė M.Cole.

Išmatavimai

Naujasis „Sportage“ turi 30 mm ilgesnę ratų bazę (2670 mm) bei yra 40 mm ilgesnis (4480 mm) už savo pirmtaką. Naujasis modelis taip pat turi geresne aerodinamika pasižymintį didesnį oro aptaką. Nuo aukščiausio stogo taško (lyginant su ankstesniu modeliu, jis liko nepakitęs – 1635 mm) „Sportage“ siluetas švelnia linija leidžiasi link automobilio galo žemyn ir, drauge su didesnėmis ratų arkomis bei griežtesnėmis linijomis, sukuria itin dinamiško automobilio įvaizdį. Ilgesnis priekis (iki 20 mm) bei trumpesnis galas (iki 10 mm) vizualiai „nuleidžia“ stogo liniją ir „Sportage“ atrodo dar veržliau.

„Kia“ dizainerių komandos sprendimas padidinti automobilio matmenis lėmė didesnę naujojo „Sportage“ bagažinę. Dvigubas grindis turinti bagažinė padidėjo nuo 465 iki 503 l, taigi yra gerokai praktiškesnė. Nepaisant to, kad naujo „Sportage“ plotis nepakito, sumanių inžinierių sprendimų dėka bagažinė tapo 35 mm platesnė.

Puikia aerodinamika pasižyminčio „Sportage“ oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,35 iki 0,33.

Naujasis modelis už savo pirmtaką pranašesnis ir kalbant apie degalų bako talpą. Ji padidėjo nuo 58 iki 62 l ir išvaduos vairuotoją nuo dažno apsilankymo degalinėse.

Varikliai

Benzininiai

1.6 l / 177 AG T-GDI ‘Gamma’

Tipas 4 cilindrų eilėje su turbina
Darbinis tūris 1.6-l, 1,591 kub. cm.
Cilindro skersmuo/eiga 77.0 x 85.4 mm
Kompresija 10.0:1
Maksimali galia 177 AG (130 kW) @ 5,500 aps/min
Sukimo momentas 265 Nm (195 lb ft) @ 1,500-4,500 aps/min
Vožtuvai 16 (4 vienam cilindrui)
Įpurškimo sistema tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro Stage 6b

1.6 l / 132 AG GDI ‘Gamma’

Tipas 4 cilindrų eilėje, atmosferinis
Darbinis tūris 1.6 l, 1,591 kub. cm.
Cilindro skersmuo/eiga 77.0 x 85.4 mm
Kompresija 11.0:1
Maksimali galia 132 AG (97 kW) @ 6,300 aps/min
Sukimo momentas 161 Nm (119 lb ft) @ 4,850 aps/min
Vožtuvai 16 (4 vienam cilindrui)
Įpurškimo sistema tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro Stage 6b

Dyzeliniai

1.7 l / 115 AG CRDi ‘U2’

Tipas DOHC, 4 cilindrų eilėje su turbina
Darbinis tūris 1.7 l, 1,685 kub. cm.
Cilindro skersmuo/eiga 77.2 x 90.0 mm
Kompresija 15.7:1
Maksimali galia 115 AG (85 kW) @ 4,000 aps/min
Sukimo momentas 280 Nm (207 lb ft) @ 1,250-2,750 aps/min
Vožtuvai 16 (4 vienam cilindrui)
Įpurškimo sistema Common-rail tipo tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro Stage 6b

2.0-litre / 136 AG CRDi ‘R’ (low)

Tipas DOHC, 4 cilindrų eilėje su turbina
Darbinis tūris 2.0 l, 1,995 kub. cm
Cilindro skersmuo/eiga 84.0 x 90.0 mm
Kompresija 16.0:1
Maksimali galia 136 AG (100 kW) @ 4,000 aps/min
Sukimo momentas 373 Nm (275 lb ft) @ 1,500-2,500 aps/min
Vožtuvai 16 (4 vienam cilindrui)
Įpurškimo sistema Common-rail tipo tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro Stage 6b

2.0-litre / 185 ps CRDi ‘R’ (high)

Tipas DOHC, 4 cilindrų eilėje su turbina
Darbinis tūris 2.0 l, 1,995 kub. cm
Cilindro skersmuo/eiga 84.0 x 90.0 mm
Kompresija 16.0:1
Maksimali galia 185 AG (136 kW) @ 4,000 aps/min
Sukimo momentas 400 Nm (295 lb ft) @ 1,750-2,750 aps/min
Vožtuvai 16 (4 vienam cilindrui)
Įpurškimo sistema Common-rail tipo tiesioginis įpurškimas
Emisijos klasė Euro Stage 6b

Kategorijos: 
Automobiliai: