You are here

Pavairuoti „Lamborghini“ - atlikta!

  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo ir Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo ir Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Lamborghini Gallardo ir Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Lamborghini Gallardo ir Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tikriausiai ne vienas savo norų sąraše turite įrašą – pavairuoti superautomobilį, pavyzdžiui, „Lamborghini“ ar „Ferrari“.

Lamborghini Gallardo ir Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Tokios markės automobilių Lietuvos keliais važinėja vienetai, taigi tikėtina, kad ši svajonė gali ir likti svajone, tačiau yra tokia nerašyta taisyklė, kad jos pildosi.

Viens-du ir jau galima sėdėti, pavyzdžiui, prie ryškiai geltono „Lamborghini Gallardo“ vairo. Šio itališko superuatomobilio visus keturis ratus suka 5,0 litrų V10 variklis, generuojantis 520 AG. Tai leidžia iki 100 km/h greitį pasiekti per 4 sekundes, o maksimaliai automobilis gali įsibėgėti iki 314 km/h.

Žinoma, maksimalaus greičio išbandyti Lietuvoje greičiausiai nepavyks, tačiau patirti neišdildomų įspūdžių galima net ir važiuojant šiuo automobiliu mieste, o dar daugiau adrenalino pavyks pasikrauti, lekiant juo „Nemuno žiedo“ trasoje.

Tai absoliučiai kitoks automobilis, turintis super charakterį ir generuojantis tik teigiamas emocijas.

Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Vos tik jį užkūrus, veide nejučiomis atsiranda maloni šypsena. Ausims smagu išgirsti čia pat už nugaros alsuojantį dešimties cilindrų variklį, o 520 „arklių“ yra pasiryžę tą pačią akimirką maksimaliai patrypčioti kanopomis.

Prie vairo dvi svirtelės – dešinėje pusėje viena jų aukština pavaras, kairėje – žemina. Patraukus abi vienu kartu į save – įjungiama neutrali pavara. Pavaras šiame automobilį malonu tiek jungtį į viršų, tiek žemyn. Pirmu atveju variklis ir išmetimo sistema džiugina tiek vairuotojo, tiek visų aplinkinių ausis, antru atveju – viskas kartojasi.

Pirmą kartą sėdus prie „Gallardo“ vairo, tenka apsiprasti su pavarų perjunginėjimu. Važiuojant su šiuo superautomobiliu reikia sekti variklio apsukas ir perjungti pavaras reikiamu metu. Vis gi retas kuris, kasdien važiuodami automobiliu jungiame pavaras su svirtelėmis, todėl tai tikrai nėra įprastas dalykas. Juk labiau įprasta standartinė mechaninė greičių dėžė arba tiesiog „automatas“.

Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Taigi, dešinę svirtelę patraukiame savęs link, įsijungia pirma pavara. Gazas! Akimirkai atleidžiame akceleratoriaus pedalą ir jungiame sekančią pavarą arba ją žeminame.

Akceleratoriaus pedalas nėra itin jautrus, taigi automobilis nešoksta į priekį be perspėjimo. Nors pedalas ir „sunkus“, tačiau jo dozavimą lengva kontroliuoti, o panorėjus ir spustelėti iki dugno. Iš vietos su „Gallardo“ pavyks pajudėti itin lengvai ir lėtai.

Stabdant stoja „Gallardo“ gerai, o vairuojant jį jaučiasi automobilio tvirtumas ir standumas. Net gi pats vairas atrodo gana „sunkus“.

Muzikos čia jungti visai nereikia, nes už nugaros vis nenuilstamai groja dešimties natų melodija, kurią vairuotojas kuria pats.

Lamborghini Gallardo/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Pasikartojant, vairuoti šį automobilį yra nuostabus jausmas, kurį patirti turėtų kiekvienas mėgstantis vairavimą ir automobilius.

Visa tai išpildyti gali „Gera dovana“, kuri siūlo du superautomobilius: minėtą „Lamborghini Gallardo“ ir „Ferrari F430“.

Ferrari F430/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: