You are here

Mazda 6 sedanas

2012 08 29. Maskvos automobilių parodoje pasauliui pirmą kartą bus pademonstruota gamybai parengta naujos kartos „Mazda6“. Maskviečiai pirmiausia pamatys sedaną, o „Mazda6“ universalo kėbulu turėtų pasirodyti kiek vėliau ir pirmiausia Vakarų Europoje.  

„Mazda6“ yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų, o išvaizda atitinka „Kodo“ („judesio sielos“) dizaino filosofiją.

„Kurdami trečiosios kartos „Mazda6“, mes itin stengėmės išryškinti vieną svarbiausių „Mazda“ vertybių – vairavimo malonumą. Norėjome sukurti automobilį, kuris reaguoja ir elgiasi būtent taip, kaip iš jo tikimasi. Itin kruopščiai projektavome tas detales, su kuriomis tiesiogiai liečiasi vairuotojas – siekėme, kad jos taptų savotišku mūsų kūnų tęsiniu“, - pasakojo „Mazda6“ programos vadovas Hiroshi Kajiyama.

Išskirtinėje naujos kartos „Mazda6““ išvaizdoje dominuoja jėga ir judrumas. Skulptūriškas automobilio priekis išsiskiria apjungiančia, grakščia sparno mosto linija, kuri tampa atpažįstamu naujos kartos koncerno modelių išvaizdos akcentu. Išorės dizaino visuma sukuria įspūdį, kad automobilis nekantrauja pajudėti. „Mūsų inžinierių ir konstruktorių meistriškumas leido sukurti automobilį, kuris yra valdomas taip gerai, kad rodosi, jog jis reaguoja į vairuotojo norus, o ne konkrečius veiksmus vairuojant, stabdant ar spaudžiant akceleratoriaus pedalą. Nekantrauju pamatyti veidus žmonių, kurie ką tik pirmą kartą pabuvojo už „Mazda6“ vairo“, - šypsojosi H.Kajiyama.   

Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų.

„Mazda6“ bus pirmasis „Mazda“ modelis, kuriame bus įdiegta stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“. Šios sistemos debiutas žymi antrąjį koncerno aplinkosaugos technologijų „Building Block Strategy“ plėtros strategijos etapą. Strategija numato nuoseklų egzistuojančių technologijų tobulinimą pereinant į elektra varomų aparatų erą.

Maskvoje demonstruojamas Rusijos rinkai pritaikytas „Mazda6“ sedanas, kuriame montuojamas 2 litrų darbinio tūrio SKYACTIV-G benzininis variklis ir šešių laipsnių automatinė SKYACTIV-DRIVE pavarų dėžė. Variklio sukimo momentas siekia 210 Nm, o maksimali galia - 150 AG.

„Mazda6“ taip pat bus siūloma su SKYACTIV-G 2,5 litro darbinio tūrio varikliu, kurio galia sieks 192 AG, o sukimo momentas 256 Nm.  

Lietuvoje naujoji „Mazda6“ debiutuos 2013 metų pradžioje.

Kategorijos: 
Automobiliai: