Istorija apie Pauliaus „Ryklį", kuris pavadintas „Raketa"
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
- BMW E28/FratelliPhoto nuotrauka
Prieš jūsų akis vakarų Vokietijos (VFR) pažiba, ypač griežtų linijų, ilgaamžiškumo etalonas – antrosios kartos, 5 serijos BMW E28, vadinamas „Rykliu". Automobilis priklauso Pauliui, taigi pažiūrim, kokią jis istoriją papasakos apie savo automobilį.
Šios serijos BMW yra jau 7-asis automobilis, kurį per savo trumpą gyvenimą turėjo Paulius.
Dar paauglystėje jis pradėjo domėtis technika, ir tai puikiai atsispindi šiame, puikiai išlaikytame BMW.
Šis „Ryklys“, arba dar kitaip Pauliaus vadinama - „raketa“, išsiskiria savo tvarkingumu. Būtent tam Paulius skiria itin didelį dėmesį. Puikiai išlaikytas kėbulas, kruopščiai surinkta Pfebos išorinė apdaila, Zender Star ratai – tai tik kelios detalės, kurios puošia šį BMW.
Po šio „Rykliuko“ kapotu slepiasi 6 cilindrų, 95 kW galios, 2.0 litrų benzininis variklis, kuris, remiantis gamykliniais duomenimis, gali išvystyti iki 190 km/h greitį.
Pauliaus teigimu, klasikiniai automobiliai yra ne tik hobis, bet tai ir gera praeitis, kuri žavi net ir šiomis dienomis.
Tai trumpas įvadas į visą istoriją, kurią susuko Meet the Classic. Žiūrim:
Nuotraukos: FratelliPhoto