You are here

Dešimt metų prižiūrima Roko „Nissan Silvia S14“ ir jos istorija

  • Nissan Silvia S14/MK Studio nuotrauka
    Nissan Silvia S14/MK Studio nuotrauka
  • Nissan Silvia S14/MK Studio nuotrauka
    Nissan Silvia S14/MK Studio nuotrauka
  • Nissan Silvia S14/Asm. archyvo nuotrauka
    Nissan Silvia S14/Asm. archyvo nuotrauka

Rokas vairuoja 1996 metų „Nissan Silvia S14“ – retą paukštį Lietuvos keliuose. Tai yra tikroji „Silvia“, tikra JDM atstovė, gimusi Japonijoje. Tačiau atkeliavus į Lietuvą šio automobilio vairas iš dešinės pusės buvo perkeltas į kairiąją. Visa ši transformacija buvo atlikta dar tada, kai nebuvo įvairių keistų reikalavimų. Kaip pasakojo Rokas, visa tai buvo atlikta prieš gerų vienuolika metų – tai maždaug 2008-aisiais.

Rokas ne pats atliko vairo keitimo „operaciją“ – tokį automobilį jis jau įsigijo. Be to, tai buvo pilnai driftui ruošta „Silvia“, sudeginusi ne mažai padangų, turėjusi kovos randų ir leidusi iškovoti ankstesniam savininkui drifto karaliaus vardą.

Kuomet automobilis atsidūrė pas Roką, jis visą laiką turėdamas šią „Silvia“, ją tobulino ir gražino iki dabartinio vaizdo.

Nissan Silvia S14/MK Studio nuotrauka

Į Lietuvą importuotas automobilis buvo baltos spalvos, po to jis tapo juodas, drifto laikų metu – jis buvo apklijuotas įvairiais lipdukais. Atsidūręs pas Roką, automobilis buvo tiuninguotas ir nudažytas oranžine spalva su juodais akcentais – automobilis atrodė, kaip iš „Need For Speed“ laikmečio. Jo variklio galia tuomet buvo 309 AG – išmatuota ant galios matavimo stendo.

Nissan Silvia S14/Asm. archyvo nuotrauka

Tačiau galiausiai atėjo ta diena, kai Rokas nusprendė atsisakyti tiuningo ir paversti automobilį į standartinę išvaizdą. Pardavęs esamą body-kitą, automobilį jis uždarė ilgam laikui į garažą, kur vyko įvairūs remonto darbai.

Per metus Rokas su „Silvia“ nuvažiuoja iki 1000 kilometrų.

Daugiau įdomybių apie šį Roko automobilį „Garažo kulto“ video:

Kategorijos: 
Automobiliai: