You are here

Toyota C-HR Facelift: Kas gero, kas naujo?

  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
  • Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka
    Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Madingu žingsniu į pasaulį „Toyota C-HR“ žengė 2016 metais ir sėkmingai įsiliejo į kompaktiškų, stilingų krosoverių būrį bei atsiriekė nemažą rinkos pyrago dalį.

Nors pirmtako kėbulo formos ir toliau vis dar žavi, bei nejučia priverčia nužvelgti šiuos automobilius, gamintojas nusprendė, kad „C-HR“ atėjo atsinaujinimų metas ir 2019 metų pabaigoje pristatė facelift modelį.

Išorė

Kaip įprasta, atnaujintų modelių išorės patobulinimai nėra itin pastebimi, tačiau, kai senąjį ir atnaujintą sustatai vieną šalia kito – skirtumas tampa puikiai matomas, nes kitaip, žvelgiant į atnaujintą modelį galima galvoti, kad tai tas pats 2016 metų gamybos automobilis. Smulkūs išorės pagražinimai sukuria pozityvias emocijas. Tuomet imi ir pagalvoji, kad tai yra dar gražiau, nei kad buvo.

Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Atsinaujinęs „C-HR“ tapo dar patrauklesnis ir išliko madingu nuolat naujovių ir išskirtinumų trokštančioje visuomenėje, ypač jaunų žmonių tarpe.

Kalbant apie išorę – automobilis gavo naujo dizaino LED žibintus, pakito priekinio bamperio dizainas, o radiatoriaus grotelės tapo masyvesnės. Galiniai žibintai taip pat tapo LED tipo ir buvo sujungti blizgaus juodo spoilerio, sukuriant vientisą liniją. Subtiliai pasikeitė ir galinio bamperio forma.

Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Varikliai

Taip pat „Toyota“ šiam automobiliui pasiūlė ir galingesnę hibridinę versiją. Šalia buvusio, bet dabar pagerinto 1,8 litro 122 AG hibrido prisijungė ir nauja 2,0 litrų 184 AG hibridinė versija.

Hibridams į priekį padeda judėti e-CVT transmisija, kuri, kaip įprasta, užpyksta ir pradeda rėkti, kuomet iš automobilio spaudžiamas maksimumas.

Gamintojas deklaruoja, kad naują 2,0 litrų variklį turintis hibridas pagal WLTP ciklą šimtui kilometrų kelio mišriu režimu vidutiniškai naudos 5,3-5,4 litro benzino.

Realybėje degalų sąnaudos praktiškai nesiskiria nuo gamintojo deklaruojamų.

Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Šis variklis yra gerokai dinamiškesnis už 1,8 litro jėgainę ir 100 km/h greitį leidžia pasiekti per 8,2 sek. (1,8 litro - per 11 sek.). Taip pat jo maksimalus greitis yra 10 km/h didesnis ir siekia 180 km/h, o lyginant degalų sąnaudas, tai jos vos 0,4 litro didesnės. Tas tikrai nieko nereiškia, lyginant su geresne trauka.

2,0 litrų hibrido versija taip pat gavo ir naują pakabą, pagerinančią važiavimo komfortą bei valdomumą. Abi hibridinės versijos dar gali pasigirti geresne garso izoliacija, kuri praleidžia mažiau triukšmo į saloną. Ir tas, lyginant su pirmtaku, tikrai juntama – viduje gerokai tyliau ir arčiau hibridinio automobilio temos.

Vidus

Viduje naudojamos medžiagos yra geros ir malonios lietimui, ypatingų naujovių čia nėra, išskyrus tai, kad multimedijos sistema tapo greitesnė bei ją atnaujinus buvo įdiegtos „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ išmaniųjų telefonų sąsajos. Tas yra labai gerai.

Kaina

Atnaujintas „C-HR“ kainuoja nuo 21 500 eurų, tačiau tai 1,2 litro benzininį variklį turintis variantas, kurį renkasi tikrai ne daugelis. Hibridai yra populiarumo viršūnėje. Taigi 1,8 litro hibridas kainuoja nuo 25 600 eurų, o galingesnis 2,0 litrų modelis – nuo 29 590 eurų. Automobilis siūlomas penkių skirtingų komplektacijos lygių.

Toyota C-HR Hybrid/Vytauto Pilkausko nuotrauka

Kategorijos: 
Automobiliai: