You are here

WRC 2015: Suomijos ralis

  • Suomijos ralis
    Suomijos ralis

Liepos 30 – rugpjūčio 2 d. vyko aštuntasis Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas – Suomijos ralis, kuris pasižymi greičiu, tramplynais ir aštriais posūkiais. Bet būtent tai ir neleido visiems sportininkams pasiekti ralio finišo, iki kurio 20 greičio ruožų. Mažų mažiausia klaida, čia kainuoja daug.

Pirmoji diena

Pirmąją ralio dieną, ketvirtadienį, vyko testinis greičio ruožas, o vėliau sportininkų laukė ir vienas įskaitinis ruožas.

Testinio greičio ruožo metu iš trasos į medžius išlėkė „Hyundai“ komandos atstovas T. Neuville'as, tačiau laimei bolidui nebuvo pažeisti saugos lankai ir komanda spėjo jį suremontuoti ir paruošti startui.

Greičiausias testuose buvo M Ostbergas su „Citroen“. Antras buvo A. Mikkelsenas su „VW“, o trečias R. Kubica su „Ford“.

Tuo tarpu pirmąjį, 2,27 km ilgio greičio ruožą laimėjo S. Ogier, aplenkęs K. Meeke 0,6 sek. Trečias buvo A. Mikkelsenas, atsilikęs dar 0,2 sek.

Antroji diena

Antrąją ralio dieną sportininkų laukė net 9 greičio ruožai ir jokios serviso zonos. Taigi reikėjo važiuoti ne tik greitai, bet ir saugiai – tausojant automobilį.

Geriausiai tą sekėsi daryti „Volkswagen“ komandos pilotams. Dienos pabaigoje pirmoje pozicijoje žengė J. Latvala, o S. Ogier nuo jo atsiliko vos 2,6 sek. Šie du sportininkai net šešis greičio ruožus buvo patys greičiausi – viename greitesnis būdavo S. Ogier, o kitame jau J. Latvala ir atvirkščiai.

Trečioji pozicija po dešimties greičio ruožų priklausė K. Meeke su „Citroen“. Jo atsilikimas buvo 24 sek. Ketvirtas žengė M. Ostbergas, atsilikęs dar 10,1 sek., o penktas buvo T. Neuville'as – jo deficitas siekė 1 min. 49,6 sek.

Penktajame greičio ruože iš kovos pasitraukė A. Mikkelsenas. Jis važiavo šeštas, bet patyrė avariją ir nebegalėjo tęsti varžybų. Šeštajame greičio ruože vertėsi H. Paddonas iš „Hyundai“. Tuo tarpu R. Kubicai sugedo generatorius ir sportininkas pasitraukė iš kovos. Tiesa, pagal taisykles sugrįžo į ralį sekančią dieną.

Trečioji diena

Trečiąją ralio dieną reikėjo įveikti dar 8 greičio ruožus.

S. Ogier bandė atakuoti J. Latvalą, o abu sportininkai beveik visą dieną važiavo praktiškai identišku tempu, tačiau paskutiniuose trijuose greičio ruožuose stipresnis buvo suomis J. Latvala, kuris prieš paskutinę ralio dieną susikrovė 13,2 sek. persvarą prieš komandos draugą S. Ogier.

Trečias dienos pabaigoje buvo M. Ostbergas, kuris į šią poziciją šoktelėjo po K. Meeke avarijos 16-ame greičio ruože. M. Ostbergo atsilikimas beveik pusantros minutės. Ketvirtas buvo T. Neuville'as, atsilikęs 3 min. 26,5 sek., o penktas – O. Tanakas, atsilikęs dar 52,6 sek.

Paskutiniame šios dienos greičio ruože, 300 metrų nuo finišo vertėsi šią dieną į ralį sugrįžęs R. Kubica.

Ketvirtoji diena

Paskutinę ralio dieną buvo likę du greičio ruožai, kurių bendras ilgis nesiekia 30 km. Per juos jokios dramos nėįvyko ir itin greito Suomijos ralio nugalėtoju tapo suomis J. Latvala, kuris bendroje įskaitoje pranoko savo komandos draugą S. Ogier 13,7 sek.Trečias liko M. Ostbergas, atsilikęs 1 min. 36,8 sek. Ketvirtoji vieta atiteko T. Neuville'ui (atsilikimas 3 min. 58,7 sek.), o penktas liko O. Tanakas (atsilikimas 4 min. 29,3 sek.).

Paskutinį "Power Stage" greičio ruožą laimėjo S. Ogier ir įsirašė į savo sąskaitą papildomus tris taškus. Antras čia buvo J. Latvala, o trečias - K. Meeke.

Parengė Vytautas Pilkauskas

Kategorijos: