You are here

Audi A1 Sportback: Ar gali būti dar geriau?

  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback
  • Audi A1 Sportback
    Audi A1 Sportback

„Audi“. 1. Nesvarbu, koks skaičius bebūtų prie A raidės, pojūtis, kad vairuoji „Audi“ markės automobilį ateis akimirksniu ir niekur nedings. Nepaisant to, kad „A1“ modelis priklauso B segmentui ir yra mažiausias „Audi“ šeimos narys, jis nedaro jokios gėdos markei ir leidžiasi labai lengvai vadinamas premium hečbeku.

Audi A1 Sportback

Šis modelis dienos šviesą pirmą kartą išvydo 2010 metais, kuomet į rinką buvo paleista tridurė versija, o 2011 metais Tokijo automobilių parodoje buvo pristatytas ir penkių durų „Sportback“ modelis. 2015 metais šis hečbekas buvo atnaujintas, o štai 2018 metų vasarą pasirodė ir antroji jo karta, kuri savo variklių gamoje nebeturi dyzelinio variklio. Galima rinktis tik vieną iš keturių benzininių variantų. Taip pat naujas modelis nebeturi trijų durų kėbulo.

150 AG - daugiau nei pakankamai

Testo metu į rankas pakliuvo „Audi A1 Sportback“ versija, aprūpinta S line paketu. Po variklio dangčiu 1,5 litro TFSI agregatas su 150 AG ir 250 Nm. Tai leidžia iki 100 km/h įsibėgėti per 7,7 sek. ir esant norui pasiekti 222 km/h maksimalų greitį. Variklis buvo sujungtas su 7 laispnių automatine S tronic pavarų dėže.

Abu agregatai dirba suderintai ir leidžia pasimėgauti automobiliu, kuris yra vikrus ir greitas – it vijurkas. Važinėjant mieste retkarčiais atrodė, kad jis net gi per greitas, per agresyvus, tačiau nenumaldomai pulsuojantis jo sportiškumas suteikia geras emocijas. Automobilis visada pasiruošęs šauti į priekį. Turimo pagreičio jam tikrai per akis. 2,0 litrų versija su 200 AG ir 320 Nm turėtų būti tiesiog fantastiška, turint omenyje, kad šimtas pasiekiamas per 6,5 sek.

Kodėl jis tiek daug kainuoja?

Vos paėmus „A1“ vairą į rankas, jis iškart su jomis susidraugauja amžiams. Pabandykite kada pačiupti „A1“ ar kito naujo „Audi“ modelio vairą į rankas ir suprasite apie ką eina kalba. Tuo tarpu kūnas tvirtai įsitvirtina sėdynėse, o koja tuo metu instinktyviai pradeda ieškoti akceleratoriaus pedalo.

Audi A1 Sportback

Ryškiai geltona spalva tokiam vikruoliui prideda dar daugiau žavesio. Viduje dominuoja vokiška kokybė, vokiška tvarka, patogumas ir ergonomika. Viskas išdėstyta savo vietose ir klausimų kilti jokių negali.

Tuomet imi ir supranti, kodėl šis automobilis tiek kainuoja. Jo kaina startuoja nuo 28 200 eurų, o testuotas modelis buvo vertas net 41 672 eurų. Vis tik tai yra premium klasės mažylis.

Paskaičiuokime

Kalbant apie kitų gamintojų B segmento produktus, tokie išeitų bent du, o kartais net ir daugiau. Štai už tokią pačią kainą būtų galima nupirkti beveik 2,4 vieneto geriausios komplektacijos „Hyundai i20“ arba du, taip pat aukščiausios komplektacijos „Toyota Yaris“ hibridus.

Kas tiek išaugino pradinę „A1“ kainą? 599 eurus akimirksniu atėmė geltona „Python Yellow“ išorės spalva ir juodos/pilkos spalvų interjeras. Beje, stogas nudažytas juodai, o tai suteikia taip pat papildomo kontrasto ir taip ryškiam automobiliui.

Audi A1 Sportback

Daugiau nei 2000 papildomų eurų pareikalavo navigacijos sistema, dar 817 eurų – puikiai skambanti „Bang & Olufsen“ garso sistema. 752 eurai už parkavimo sistemą, daugiau nei tūkstantis eurų už priekinius ir galinius šviesos diodų žibintus. Dar 1078 eurai už sėdynių apmušalus, o visos kitos smulkemos po kelis šimtus eurų labai greitai kalkuliaturiuje išmušė skaičių, lygų galutinei šio automobilio kainai.

Ką rinktumėtės jūs: „Audi A1“ ar du kitus B segmento automobilius? Atsakymą mes žinome, aštuoni iš dešimties naujo automobilio pirkėjų rinktųsi SUV tipo automobilį, o maži hečbekai ir toliau liks ne itin mylimi mūsų šalyje. Tuo tarpu Vokietijos gatvėse „A1“ vairuotojams būtų galima panuojuoti itin dažnai. Be to, tikėtina, kad dažniausiai tai būtų aukščiausios komplektacijos versijos su galingiausiu varikliu.

Ar jis turi trūkumų?

Žinoma, kad ir koks geras būtų „A1“, tačiau jis irgi turi šiokių tokių trūkumų, tačiau jie tikrai nevaidina pagrindinio vaidmens.

Testo metu įsiminė labai juntamai veikianti „start/stop“ sistema, kuri sujaukdavo visą viduje sukurtą harmoniją. Taip pat, automobilis gana garsiai apie save praneša atrakinimo ir užrakinimo metu. Taip pat, kieta važiuoklė nedavė ramybės užpakaliui važiuojant žvirkeliu ar itin nelygiu asfaltuotu keliu.

Audi A1 Sportback

Tačiau ši auka, yra dėl stabilumo. Automobilį galima pagirti už jo tvirtumą posūkiuose, į kuriuos galima drąsiai nerti gerokai greičiau, nei tai leis kiti automobiliai.

Degalų sąnaudos

„A1“ verta pagirti ir už nedideles degalų sąnaudas užmiestyje, kur važiuojant 90 km/h greičiu buvo vidutiniškai naudojama 5,8 litro benzino šimtui kilometrų kelio. Magistralėje, kur vidutinis greitis buvo 130 km/h degalų sąnaudos sudarė 6,8 l/100 km. Tuo tarpu mieste reikėjo 9,3 l/100 km.  Žinoma, visuomet įjungtas „Sport“ režimas ir kiek agresyvesnis startas prie ekonomiškumo tikrai neprisidėjo.

Dar šis tas

Nors „A1“ nėra labai didelis, tačiau 1,8 metro ūgio vairuotojas gali laisvai tilpti už savęs į galinę automobilio dalį.  Bagažo skyriuje telpa 355 litrai krovinių.

Audi A1 Sportback

Pavairavęs šį automobilį, supranti, kad tai yra B segmento viršūnė. Žinoma, prie viso šio „A1“ žavesio prisidėjo ir komplektacijos sąrašas, kuriame „S line“ paketas ir kiti smagūs reikalai. „Plikas“ šis hečbekas nebūtų toks žavingas, tačiau tikrai neprastas. Kaina - pagrindinis aspektas, kuris šį automobilį Lietuvos keliuose padarys itin retu. Kitu atveju, jis tikriausiai būtų perkamiausias B segmento automobilis.

Audi A1 Sportback

Kategorijos: 
Automobiliai: