„Hyundai i20“: Racionalus automobilis, racionaliam vairuotojui
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
- Atnaujintas Hyundai i20
2008 metais B segmentui priklausantis hečbekas „Hyundai i20“ pakeitė iki tol rinkoje buvusį „Getz“ modelį. 2014-ais metais „i20“ sulaukė antros kartos, o 2018-aisiais jis buvo atnaujintas.
Solidus ir jaukus
Nors kardinalaus pasikeitimo nebuvo, tačiau automobilio išorė tapo solidesnė, o interjeras – jaukesnis.
Išorėje automobilis gavo naujo dizaino bamperius, o iki tol galiniame bamperyje buvusi vieta valstybiniam numeriui buvo perkelta ant bagažinės dangčio.
„i20“ ir toliau išliko iš minios neišsiskiantis, bet viliojantis savo žaisminga išvaizda, ir neprastas automobilis, kuriame yra viskas ko reikia keliaujant iš taško A į tašką B. Ypač jis patogus važinėjimui mieste, į užmiestį juo taip pat drąsiai galima leistis.
Kaip ir kiti „Hyundai“ modeliai, taip ir atnaujintas „i20“ turi ergonomišką interjerą, kur viskas išdėstyta aiškiai ir paprastai, o visi mygtukai lengvai pasiekiami ranka, čia patogu ir stebėtinai erdvu. Ko daugiau gali reikti? Stogo virš galvos. Yra! Į bagažinę telpa 326 litrai krovinių, o į degalų baką galima pripilti 50 litrų degalų.
Viduje naudojamų medžiagų kokybė atitinka automobilio kainą ir segmento madas. Matosi vietų, kur yra pataupyta ir panaudotos pigesnės medžiagos, bet kitaip ir negali būti automobilyje, kurio kaina prasideda nuo 11 990 eurų.
Važiuojant vingiuotais keliais ar staigiau sukant į posūkius mieste, kritiko nusipelno sėdynės, kurios ne itin gerai prilaiko kūną. Kiek per slidus vairas.
Džiugi žinia ta, kad atnaujintas „i20“ gavo ekraną su pramogų sistema, o to jau labai norėjosi antros kartos modelio vairuotojams.
1 litras, 120 AG
Testuotas automobilis turėjo gyvybingą 1 litro, trijų cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. Galia - 120 AG, o sukimo momentas – 172 Nm. Variklis buvo suporuotas su 7 laipsnių DSG greičių dėže, kuri tikrai verta pagyrimų. Veikia ji gerai ir sklandžiai, laiku paskirsto pavaras, neužmiega ir per daug nedelsia. Labai geras jausmas buvo šiuo automobiliu važinėtis mieste: tiek jausmas prie vairo, tiek interjero ergonomika, tiek minėtas pavarų dėžės darbas sukūrė puikią visumą.
Aukštesnių sūkių diapazone variklis kiek išsikvėpdavo, tačiau trims cilindrams tai gali būti atleista. Be to, tai nėra sportinis automobilis, taigi kasdieninėse kelionėse jo galimybių per akis.
Miesto džiunglėse „i20“ reikėjo 7,3 l degalų šimtui kilometrų kelio. Važiuojant užmiesčio keliais jis naudojo 5,7 l/100 km, o automagistralėje lekiant vidutiniu 130 km/h greičiu vidutinės degalų sąnaudos sudarė 6,3 l/100 km.
Dyzeliui - ne
Benzinis 120 AG turintis variklis dar gali būti poruojamas ir su 6 laipsnių mechanine greičių dėže. Pirkėjai taip pat gali rinktis ir kiek silpnesnį, vieno litro variklį, turintį 100 AG. Trečia alternatyva 1,2 litro benzininis variklis su 75 AG ir 121 Nm. Vis tik pats geriausias variantas būtų pirmasis – galingiausia versija.
Taip, pastebėjote teisingai, apie dyzelinius variklius užsiminta nebuvo, nes gamintojas šiam modeliui jų tiesiog atsisakė.
Atnaujintas „Hyundai i20“ labai racionaliai sukurtas automobilis.
Kaina
Galingiausią, 120 AG turintį „i20“ galima įsigyti nuo 15 990 eurų, o testuotas modelis kainavo 19 680 eurų. Į jį priedų buvo sudėta už 2190 eurų. Tiesa, „Style“ komplektacija turi bene viską, o šiame automobilyje buvusius nebrangius papildomus priedus sudarė odinės sėdynės, odinės durų apdailos ir garsiakalbiai gale, kas kartu kainuoja 850 eurų. Dar 750 eurų kainavo saugumo paketas, kuris tikrai nėra brangus ir jį verta turėti. Į jį įeina autonominė avarinio stabdymo sistema, eismo juostos laikymosi sistema, vairuotojo budrumo stebėjimo ir įspėjimo funkcija, automatiniai tolimųjų šviesų žibintai.
Svarbu paminėti ir tai, kad nuo 15 990 eurų prasideda „Hyundai i30“ modelio kainos, o už beveik 20 tūkstančių eurų jau galima turėti labai įdomių „i30“ variantų. Be to, nuo 16 990 eurų prasideda „Kona“ kainos ir už beveik 21 tūkstantį eurų išeina „Comfort“ komplektacijos modelis su 177 AG turinčiu benzininiu varikliu.
Išvada peršasi tik viena, kad galvojant apie kiek brangesnę „Hyundai i20“ versiją, tikrai daug kas pagalvos apie didesnį „Hyundai“ modelį. Panašu, kad rinka būtent taip ir yra subalansuota, nes lietuviai vangiai perka B segmento automobilius ir mieliau važinėja su SUV’ais ar kitais didesniais, dažnai naudotais automobiliais. Taigi Lietuvoje labiausiai perkami „i20“ modeliai turėtų būti iš tos sąrašo dalies, kur kaina yra žemesnė.